Tim's Zoos

Laat hier je Zoo Tycoon 2 dierentuinen zien. Let op: alleen moderators kunnen hier een topic openen.

Tim's Zoos

Tim
Ringstaartmaki
Tim
Ringstaartmaki

11 Jan 2010, 17:36 #1

Hier komen mijn zoos: Als eerste de zoo: Naamloos! De zoo heeft dus nog geen echte naam dus je mag een naam altijd pben,

Maar goed laten we beginnen

Hier is hoe Origineel het ook moge zijn: De ingang. Hier gaan mensen dus naar binnen en naar buiten.

Dit is het pad naar het eerste hok. Je kan recht door en rechts wij gaan eerst voor rechtdoor. Er groeien veelplanten als Brandnetels

Dit is hok nummer een. Hier zitten goudkopleeuwen aapjes. Je ziet de helft van het verblijf niet maar je ziet wel al een stukje binnenhok

Dit is een foto vanuit het uitkijkt punt. Vanaf hier kijk je het binne hok in. Hier hangen ze vaak rond en slapen ze wat.

Dit is het pad naar hok nummer twee. Het wordt nog wat begroeider maar voornu blijft het hierbij

En dan is dit het tweede en tot nu toe laatste hok. Het is het hok van de Raven. Het is een stelletje en volgens mij hebben ze al een ei gelegd.

En dan was dit het einde. Alleen ik weet wel wat dingen te bouwen alleen ik kan niet kiezen! Dus Pb me met jouw keuze (Zet je keuze het liefst in de titel. Dat is makkelijker voor mij) Hier zijn de keuzes

A: Een nevelpanter vallei
B: Een tropische vogelhuis (Toekans, Hyacint Ara's Neushoornvogels)
C Je eigen keuze (Ik heb alle uitbreidingen en WWW, EE en talloze andere als je niet zeker weet op ik ze heb post dan de site waar ze te downloaden zijn)
Reply
Like