Geschiedenis

Hier kun je vanalles lezen over waarom deze site er is, hoe het is ontstaan en meer.

Geschiedenis

africanfreak
Jaguar

31 Jul 2008, 11:41 #1

ZTW bestaat nu 1 jaar, dus dit topic maar geupdated

ZTW bestaat nog niet zolang.
maar toch hebben we al een hele geschiedenis.

ik (africanfreak) begon te designen.
al snel had ik wat downloads af.
maar kwamen maar niet op Zt.nl te staan.
ik besloot dus om zelf een site te maken.
in 1 avondje had ik de basis opgebouwd.
het was de bedoeling dat er alleen downloads op kwamen.

maar het werd een groot succes dus breidde we zeer snel uit.
het BB project kwam tot stand, en viel weer uit, en kwam tot stand(enz enz enz)

uit eindelijk kregen we het forum zoals het nu is.
de kleine Zt.nl het kleine broertje, maar even leuk!

na een half jaar zaten we rond de 100 leden, en kregen we enkele moderators erbij.
deze hebben het forum een boost gegeven.
zo zijn er OA nieuwe layouts verzonnen, contests MDZ en zelfs de download sectie.

in februari is de download sectie ingebruik genomen, en nu wordt het steeds geupdated.

weer op de dagn van 23 juli, 1 jaar verder is de verjaardag van ZTW en hebben we als kado: welkoms bord gegeven.

er is intussen tijd hard gewerkt aan een nieuwe sever, alle actieve leden zullen binnen kort opnieuw registreren.
we maken een frisse nieuwe start, maar het oude forum zal nog berijk baar zijn voor ons ( alle accounts worden geblokkeerd, behalve dat van de CREW)
dus kijk binnen kort

Er is al een vernieuwde versie van de download sectie, de oude zal weg gaan of een andere naam krijgen voor alleen de downloads van Sophie.

dit is dan dus ongeveer de geschiedenis van deze site tot nu toe.

de toekomst? dat mag hier wel bij:
-meer leuke downloads : gaat altijd door :D
-Beautiful Birds : wordt aan gewerkt !
Bekijk mijn nieuwe creaties! (klik op banner)
[url=http://z4.invisionfree.com/zootycoonwereld/index.php?showtopic=137&st=40&#last][img]http://i282.photobucket.com/albums/kk280/Qwikkie/Avatars%20etc/Zeeotter-1.jpg[/img][/url]
Like

Gerben
Jaguar
Gerben
Jaguar

05 Sep 2009, 12:48 #2

Inmiddels bestaat ZTW nu 2 jaar, dus is het ook maar weer tijd om dit topic te updaten. Sinds we op de nieuwe server zijn beland, is Errol een belangrijk persoon geworden voor de site. Voornamelijk hij, maar ook zeker met hulp van Raymond is er een nieuwe downloadsectie, met al over de 200 downloads opgebouwd. Deze wordt nog steeds geüpdated. In deze nieuwe server, zijn er naast een hoop nieuwe Nederlandse leden, ook een hoop buitenlandse leden bijgekomen. Zo is ZTW nu eerder een internationale site dan een Nederlandse. Een kleine maand nadat ZTW 2 jaar was kwam het bericht binnen dat Yvan tijdelijk stopte met ZTW. Hij heeft intussentijd Gerben en Errol tot Admin's gepromoveerd. Inmiddels is ook Shannon tot de crew toegetreden, hij heeft nu de Moderator rank. Meer informatie over de crew kan je vinden in het ''Wie zijn wij?'' topic bij de Site Informatie.
Like