vegetarische smeerworst

vegetarische smeerworst

June 27th, 2007, 6:19 pm #1

Ik ga langzaamaan beginnen met een boterhammetje voor Ruben (7,5 maand). In eerste instantie alleen met boter maar af en toe wat beleg erop wil ik ook wel gaan doen. Ik heb fruitbeleg (zonder conserveermiddelen en suiker), dat lijkt me in elk geval wel goed. Bij de gezondheidswinkel gaf ze als tip vegetarische smeerworst. Hier zit wel wat zout in maar vrij weinig.
Heeft iemand ervaringen hiermee? Is het een beetje te eten en mag ik het Ruben al geven?

Corrine, trotse mama van Ruben,
geboren 10-11-2006
Like
Share

S mvWenV
S mvWenV

June 28th, 2007, 12:03 pm #2

van de appie, in 4 varianten maar die met tuinkruiden en de naturel bevallen het meest. De dames smullen er van.
Share

July 2nd, 2007, 2:43 pm #3

Ik ga langzaamaan beginnen met een boterhammetje voor Ruben (7,5 maand). In eerste instantie alleen met boter maar af en toe wat beleg erop wil ik ook wel gaan doen. Ik heb fruitbeleg (zonder conserveermiddelen en suiker), dat lijkt me in elk geval wel goed. Bij de gezondheidswinkel gaf ze als tip vegetarische smeerworst. Hier zit wel wat zout in maar vrij weinig.
Heeft iemand ervaringen hiermee? Is het een beetje te eten en mag ik het Ruben al geven?

geboren 10-11-2006
Ik heb Ruben een boterhammetje met de vega-smeerworst gegeven. Hij smulde ervan. Ikzelf vond het ook erg lekker, bijna niet van vlees-smeerworst te onderscheiden. Een succes dus.

geboren 10-11-2006
Like
Share

S mv WenV
S mv WenV

July 6th, 2007, 10:29 am #4

dat je dat nog laat weten! Wij vinden 'm zelf ook lekker. We eten al jaren vega dus ik heb geen idee of het lijkt op smeerworst (wat ik vroeger zoooo lekker vond, die uit een blikje) maar ik ben nog altijd blij dat dit op de markt is want ik vind 't soms best moeilijk om acceptabel broodbeleg te vinden dat de dames ook nog lekker vinden....
Share

marcelle
marcelle

July 6th, 2007, 6:40 pm #5

Oh dat ga ik ook eens proberen dan. Jente eet nu vrijwel al zn boterammen met 'kaasj' (pindakaas). Is zijn absolute favoriet, maar zo eenzijdig!

groetjes Marcelle mv Jente (21 mnd)
Share