Paras Lara?

Keskustelua Tomb Raider Pelien Sankarittaresta, Lara Croftista

Paras Lara?

Tulilintu
Raidaaja

31 Jul 2004, 09:14 #1

Tämä on hassu kysymys, mutta missä Tomb Raiderissa on teidän mielestänne paras Lara?

Minulla on valmis vastaus: kakkosessa ja AoDissa. Kakkosessa Lara näyttää jotenkin niin itseltään kaikin puolin... Sen Larampi ei voisi Lara olla! *palvoo* AoDissa Laraa on muuteltu aika tavalla, mutta hän on siinä niin hiiskatin KAUNIS. Hänestä ei saa silmiään irti. Laraan on muutenkin AoDissa panostettu niin paljon, että häntä ei voi olla ihailematta sydämen pohjasta.

Teenpä vielä pientä tutkistelua muista Laroista... Ykkösessä Lara on aika kulmikas, ja hänellä ei ole lettiäkään. Tämähän tietysti johtui siitä, ettei pelientekotekniikka ollut kovin kehittynyttä vuonna 1996, mutta joka tapauksessa nyt. Ykkösessäkin (varsinkin FMV:issä!) Lara on ihana, mutta, sanotaanko näin, aikansa vankina ollakseen paras mahdollinen.

Kolmosen Lara on aika samanlainen kuin kakkosenkin, lähinnä vaatteet vain ovat erit. En oikein tiedä, mitä sanoa kolmosen Larasta... Kaunis hän on siinäkin, ehdottomasti! Mutta mutta... Kakkosen Lara on silti parempi. :rolleyes:

TLR ja Chronicles. Niissä Laran animointia on kehitetty hurjasti, ja Lara muutenkin näyttää paremmalta kuin koskaan (aikaisempiin osiin suhteutettuna). Lara on kaunis, hyvin kaunis, ja erityisesti TLR:n lettiä rakastan, mutta... Kakkosen Lara on silti parempi. :D

Sellaista. Annanpa nyt suunvuoron teille muillekin.
"Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking." - Mary Poppins
Reply
Like

gowiththeflow
Raidaaja

31 Jul 2004, 09:24 #2

Kakkosen ja AoD:n Larat ovat ehdottomasti parhaita. :lol:

Kakkosen ilmestyessä, ykköstä pelailtuani, olin todella yllättynyt Laran kehityksestä 'parempaansuuntaan', koska en todellakaan niin pienenä odottanut että Laralla olisi tulevassa osassa letti! Ja muutenkin kakkonen oli niin mieleenpainuva, Lara on siinä ehdottomasti parhaimmillaan! :D :D :D

AoD:n Lara tosiaan on kaunis. Laraa on 'hieman' muokattu AoD:hen, enkä todellakaan enään ollut tunnistaa. Jos tuplapistooleja ei olisi ollut vyötäisillä ja lettiä (tosin hieman karsittua sellaista) olisi ollut takaraivossa, en ehkä olisi tunnistanut Laraa. Mutta silti niin kaunis. :lol:
Where we're from, the birds sing a pretty song and there's always music in the air.

¡Madre de Dios! ¡Es el Pollo Diablo!
Reply
Like

Juripa
Raidaaja
Juripa
Raidaaja

31 Jul 2004, 10:10 #3

Kakkosen Lara on kaunein. Se vain on. Ääneni ei kuitenkaan mennyt lemppariraiderille koska Lara on 100% identtinen siinä eikä kerjää pisteitä sillä.

Toisena tulee AoD:n Lara. Ei ehkä ihan paras johtuen Laran hirveistä mulkosilmistä, se piinaa minua vieläkin. En halua ikinä enään nähdä Laran sisälle.

Viimeisenä ja rumimpana tulee TLR ja Chroniclesin Larat. En tykännyt yhtään, Laran kasvot ovat lytyssä ja ja... En tiedä, kakkosen ja kolmosen Larat ovat parhaita :)
<center></center>
Reply
Like

Tulilintu
Raidaaja

31 Jul 2004, 12:18 #4

Minun mielestäni TLR:n ja Chroniclesin Larat ovat LÄHELTÄ katsottuna (siis kun Laran kasvot näkyvät ihan läheltä) todella kauniita, mutta kaukaa katsottuna jotenkin outoja, eivät niin kauniita. Laran silmiä on ehkä näissä pienennetty liikaa... Hänen silmänsä eivät pääse oikeuksiinsa samalla tavalla kuin kakkosessa ja kolmosessa. Hmm. Tosi on, etteivät TLR:n ja Chroniclesin Larat ole kasvoista parhaat.

Kokonaisuus-Lara on paras kakkosessa ja AoDissa. Kertakaikkiaan. ^^
"Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking." - Mary Poppins
Reply
Like

Lunatic
Jumala

31 Jul 2004, 12:58 #5

Vaikea sanoa parasta Laraa. Kaikki ovat omalla tavallaan parhaita. Kakkosen ja kolmosen Lara on kyllä upea mutta AoD:n Lara on hienoin. Laraa on muuteltu ja Laran liikkeet ovat paljon ihmismäisemmät ja sulavammat. Laralla on mös enemmän meikkiä tässä. Tuo Laran pään sisälle näkeminen on pikkuisen häiritsevää. Pelasin Adviksen luona AoD:ta ja muutaman kerran satuin näkemään Laran silmät sisältä. Ei kiva..
TLR:ssä Lara on myös hieno, mutta Chroniclessa Lara on ehkä liian nukkemainen ja "epäihmismäinen" :rolleyes:
Reply
Like

adventuregirl
Raidaaja

31 Jul 2004, 13:58 #6

Miten minä en huomaa eroa TLR:n ja Chroniclesin Laroissa???? :blink:

Minusta kaikki Larat ovat mahdottoman upeita. Oikeastaan ei voi edes verrata Laraa AoD:ssa ja Kakkosessa.

AoD:ssa Lara on mahdottoman upea. Sanomattakin selvää. Kakkosen Lara on kyllä aidointa Laraa..en osaa sanoa :lol:
Reply
Like

Kaizu
Pappi

31 Jul 2004, 18:21 #7

Minä olen aina samaa mieltä koko porukan kanssa että kakkosen ja aod:n Larat ovat ehdottomasti parhaita! :wub: Kolmosessa Lara on aikalailla kakkosen näköinen, mutta silti löydän eroavaisuuksia... :rolleyes:
Ja nelosessa Lara on suunnattoman kaunis myöskin!
Muuten Juripa, minustakin Laran pään sisään näkeminen pelin aikana on kuitenkin aika "karseeta".... :D Säikähdettiin siskon kanssa pahanpäiväsesti ekalla kerralla..*repeää*
Reply
Like

adventuregirl
Raidaaja

31 Jul 2004, 18:46 #8

Huh no en minä sitten??? Oikeasti se on pelottavaa..kuin suoraan jostain painajaisesta. :ph43r: :ph43r: Minäkään en halua enää ikinä nähdä sitä. Miitissä Tulilintu löysi sellaisen paikan Hall Of Seasonsista missä kiivetään ketjussa sen ihme tehosekoittimen luona kellarissa niin jos sen kiipeää sillä lailla että Laran jalat ovat kanssa ketjun päällä niin ylhäälle kun on päässyt ja päästää irti niin tulee se kaamea näky...!!! Ja sitten Lintu teki sen varmaan kolme kertaa..eiiiiiih!!!!!
Reply
Like

Tulilintu
Raidaaja

31 Jul 2004, 20:38 #9

*nauraa Advikselle* Kiduttaminen on kivaa, hei! :D Mutta oikeasti, minäkin muistan kun ensimmäisen kerran näin Laran pään sisälle... Ensiksi säikähdin ihan hirveästi, sillä näky oli niin kammottava. Sitten tuli kummallinen olo, kun jatkoin juoksentelua... Tuntui, kuin Lara olisi ollut paperia! Se oli kummallinen, häiritsevä tunne. Kun oli juuri nähnyt, että Laran pää onkin sisältä ontto. Hyih!
Reply
Like

adventuregirl
Raidaaja

31 Jul 2004, 22:25 #10

Siksi minä ajattelen että se oli vain painajaisnäky..ei totta...ja koitan välttää tilanteita joissa sellainen voi sattua. Huih...

Julmaa, Lintu!! Julmaa...!! :ph43r: :lol:
Reply
Like

Poledra
Raidaaja
Poledra
Raidaaja

05 Aug 2004, 09:02 #12

No minusta ehkä kakkosen tai kolmosen Lara taitaa olla paras. Ne on jotenkin.. Laramaisimpia. Ykkösen Lara on sekin hieno. Mutta se nuttura hiukan hämää, nelosen Lara on kanssa kiva.. Mutta ei niin kiva kuin kakkosen ja kolmosen. Vitosen Lara on minusta melkein samanlainen kuin nelosenkin. Joten sekin on ihan mukava. AoDssä on tapahtunut huima muutos Larassa. Hänestä on tehty synkempi ja.. no, muutettu paljon. En osaa edes selittää. AoDn Lara on tottakait upea! mutta siitä on jotenkin kadonnut se Lara mikä näkyy kakkosessa ja kolmosessa. Juu siis. minusta kivoimman Larat on kakkosen ja kolmosen Larat. Ne vain on.. :rolleyes:
Take a walk on the wild side
Reply
Like

X'Nedra
Yliraidaaja
X'Nedra
Yliraidaaja

05 Aug 2004, 09:05 #13

Kaikissa peleissä Lara on mahtava. Toisin kuin suurin osa teistä muista, minä en pidä AoD Larasta. Ei nyt voi sanoa, etten pitäisi hänestä ollenkaan, mutta pidän huomattavasti enemmän tästä "vanhasta Larasta". Mikä on tietysti tuokin aika monimutkainen asia, kun tämä "vanha Lara"kin jakaantuu kahteen osaan, ykkösen, kakkosen ja kolmosen Laraan ja nelosen ja vitosen Laraan, jotka vielä nekin eroavat kaikki jollakin tavoin toisistaan. Silti nuo viisi ensimmäistä ovat niin paljon saman näköisiä, että jotakin heidän sekoitustaan voisi ajatella ns. vanhana Larana. Kuitenkin jos alkaa ajattelemaan "vanhaa Laraa", se Lara, joka tulee mieleen, on nimenomaan se kakkosen, vähän kolmosenkin Lara.

Pälpäl
DON'T DREAM IT, BE IT
Reply
Like

Zoippo
Pappi

06 Aug 2004, 15:11 #14

Hmm. Kakkosen ja Aod:n Larat taistelevat keskenään paremmuudesta minun
mielessäni. ;)
Aod:ssä Lara oli jotenkin niin uudenlainen mutta mukavalla tavalla.
Pidin siitä kun Lara juoksenteli ensimmäiset kentät siinä farkkuasussa.
Mutta kakkosen Lara on taas niin Laramainen kuin vain olla voi :lol: Vitsi kun mä olen hyvä selittämään näitä asioita!
Chroniclesin Laraa en olekaan nähnyt muuta kuin joissakin kuvissa.
Reply
Like

Tulilintu
Raidaaja

06 Aug 2004, 17:34 #15

Zoippo, Chroniclesin Lara ei eroa juuri ollenkaan TLR:n Larasta. Asut vain ovat erilaiset (lukuunottamatta Rooma- ja Irlanti-kenttien asua), ja joitakin hiuksenhienoja eroja Laraan on kyllä tehty, mutta ei mitään mikä tekisi Laran millään tavalla tunnistamattomaksi.

Hmm, X'Nedra, olet ensimmäinen joka sanoo, ettei pidä AoD-Larasta. Minä itse rakastan AoDin Laraa. Lara on siinä NIIN KAUNIS! *palvoo*
Reply
Like

X'Nedra
Yliraidaaja
X'Nedra
Yliraidaaja

06 Aug 2004, 18:12 #16

Ja minä vanhaa Laraa. (tuo tosiaan kuulostaa aivan siltä, kuin Lara olisi jo mummoiässä..) Näi.
DON'T DREAM IT, BE IT
Reply
Like

jessica
Raidaaja
jessica
Raidaaja

06 Aug 2004, 19:49 #17

Hmm.. Paras Lara :D Täytyy se sanoa että AoD:n Lara on minusta kaunein ja realistisin. Siksi pidän siitä. Toki Lara näyttää upealta muissakin peleissä, mutta itse rrrrakastan AoD Laraa ^^ Hyvänä kakkosena, tai melkein jaetulla sijalla on TR4 - Lara
AoD:ssä oli myös kiva nähdä Lara sellaisissa "casual-vaatteissa" eli farkkupuvussa :)
You will lose everything...
Reply
Like

Poledra
Raidaaja
Poledra
Raidaaja

07 Aug 2004, 17:11 #18

Tein päätökseni mikä on mielestäni paras Lara.. Kakkosen ja kolmosen Larat taistelivat siitä osuudesta, ja päädyin kolmosen. Se vain on niiin mukava ja vaikuttaa jotenkin. Öh, kiltiltä ( :blink: ) en tiedä miksi valitsin sen, koska kakkosen Lara on niin UPEA!
Mutta! Kolmosen Lara on se minun Larani :) B) :rolleyes:
Take a walk on the wild side
Reply
Like

PiNeApplE
Jäsen

11 Aug 2004, 06:31 #19

Parhaat Larat ovat ehdottamasti kakkosessa, AoD:essä ja nelosessa.
Kakkosen Lara on erittäin kaunis !! Kolmosen Lara on myös nätti, mutta pidän enemmän kakkosesta. Nelosen Lara on hyvin erillainen kuin esim. ykkösen kakkosen tai kolmosen. Mutta silti upea!! AoD:en Lara on paljon muuttunut paljon.
hänellä on hyvin kauniit kasvot ja hän liikkuu paljon sulavammin. Laralla on myös
hiukset "oikeasti" punotut joka tekee Larasta erittän kauniin.Hän myös käyttää ihania vaattteita jotka sopivat täydellisesti.
Mietin mutten osanut sanoa sitä parhainta Laraa...:rolleyes:
Reply
Like

Tomb Sethene
Ylipappi

30 May 2005, 05:06 #20

TR1 Lara ehdottomasti! Niin...TR1mäinen ja T O D E L L A H I E N O !
Tokaksi paras on AoDin Lara koska se on vaan niin hieno.
Vikana on sitten nelosen&vitosen Larat koska ne näyttävät vähän uneliailta ( :blink: ) .
Reply
Like