Jun näyttääpäs hienoilta nuo sinun kentät! Oletko tehnyt siis jo jotain sellaisia aivan kunnollisia täyspitkiä kenttiä joita sitten olis kiva pelata? Jos olet niin minä ainakan haluaisin kovasti kokeilla niitä ^^ Ja minä en viitsi näyttää kuvia omista räpellyksistäni, ne ovat vielä niin kaameita
Oon tehny yhden 2 kentän "pelin", mut en voi antaa sitä pelattavaksi, koska siirtyminen ekasta kentästä toiseen ei toimi...enkä ole saanut vikaa korjattua...eli se siitä.
"Careful, all is not as it seems. Concealed traps and pitfalls await the unwary" Werner von Croy
Nuo screenit ovat aivan käheän upeita! O________O Minä haluan sen oman koneen ÄKKIÄ JA NYT JA HETI! Haluan oppia käyttämään LE:tä niin hyvin kuin mahdollista! Sitten teen sellaisia kenttiä, että siitä on oksat pois! Odottakaa vaan...
"Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking." - Mary Poppins
Minä en tajua miten en ole koskaan jaksanut opetella käyttämään LE:a.. Voisin tietty suunnitella tasoja ja joku voisi toteuttaa niitä..hihii^^ Ehkä ensi lomalla.. tai sen jälkeen..
Jos joku suunnittelee kenttiä niin tarjoudun rakentaja ehdokkaaksi Helpompi tehdä kenttää ku hankalin työ on jo tehty...tosin suunnittelijan on hyvä muistaa, että ei saa mennä suunnittelee ihan älyttömii juttui koska LE ei pysty kaikkeen...
"Careful, all is not as it seems. Concealed traps and pitfalls await the unwary" Werner von Croy
Tosi tyhmä kysymys mut miten noi screenshotit otetaan, että noita omien kenttien kuvia voi lähetellä tänne ? painetaan print screen nappia, pastetetaan, mutta miten sen saa postattua tänne?
Screenshotteja saa otettua Ä-napista. Ja hyvä paikka on tämä Rekisteröidy sinne niin voit ladata kuvasi sinne ja sitten postata tänne linkeillä.
Ja tuosta vesi hommasta...enpä osaa sanoa...voisit koittaa tuhota nykyiset huoneet ja sitten rakentaa ne uudestaan...vähän outo ongelma, ja voisin vannoa että olen kuullu siit ennenkin mut ei tuu nyt mielee...
Cesh, minun level editori on ollut jo kauan tuolla nurkassa pölyttymässä koska en oikeasti ymmärrä siitä mitään. En tiedä olenko jotenkin blondi tai jotain mutta tuo on aivan liian monimutkainen tekele minulle
Heh, rakastan noita synkkiä kenttiä, hienoja kuvia Teme!
X'Nedra @ Apr 5 2005, 12:45 PM wrote: Hmm, minusta nuo näyttävät Streets of Romen sohvilta.
Olet oikeassa. Mutta ne kaapit ja kasvit ovat VCI-kentistä. Toi on yks kenttä mikä tyssäs siihen et kaikkia tarvittavia tavaroita en ole mistään saanut ja sit oli ongelmia yhden huoneen kanssa...