Naruto

Keskustelua animesta ja mangasta

Naruto

JuZaz
Pappi

06 Jun 2004, 21:30 #1

Tämä sarja on niin RoCkS ettei voi olla toista. Jäin tähän sarjaan kiinni jo eka jaksossa. Ja se oli joskus 3 vuotta sitten. Siitä lähtien olen yrittänyt saada aina jotain kummallisia reittejä pitkin sen uusimmat jaksot.
Tämä sarja on muuten vieläkin menossa, eli sitä tulee kerran viikossa uusi jakso telkkarissa. Suosittelen tätä kaikille animen ja ei-animen ystäville.

Tarkemmin tästä sarjasta:
Siinä seuraan tälläistä nuorta ei-niin-lupaavaa Ninjan alkua. Hänen nimensä on Naruto. Hän on kömpelö ja ei hallitse chakraansa hyvin. Mutta hänellä on kuitenkin synkkä salaisuus jota hän ei tiedä itsekään - aluksi. Syy miksi kaikki syrjivät häntä. . .

Enpäs halua pilata niiden tunnelmia jotka tätä sarjaa haluavat alkaa seuraamaan.
joten alkakaapas katsoa tätä jos ette ole vielä sitä katsoneet!! :P
There was a HOLE here.. It's gone now.
Reply
Like

gowiththeflow
Raidaaja

07 Jun 2004, 16:28 #2

Minä sain tässä aikavasta kaveriltani (itseasiassa ostin sadalla eurolla aikapaljon mangaa ja animea häneltä) Naruton 1-3 mangat ja olen päättänyt ostavavani seuraavat osatkin! :ph43r: Ja animea haluaisin katsoa, on siinä niin upeat musiikit! :lol: Minun mielestäni Narutossa on aivan loistava idea, sitä on vaan pakko lukea (tai katsoa, en tiedä kun en ole nähnyt animea, mutta oletetaan että anime on aivan loistavaa myös!)!
Where we're from, the birds sing a pretty song and there's always music in the air.

¡Madre de Dios! ¡Es el Pollo Diablo!
Reply
Like

JuZaz
Pappi

08 Jun 2004, 20:50 #3

Naruto on animena aivan loistavaloistavamahtava!! Kannattaa ehdottomasti katsoa!!
Muuten, flow jos pääset sinne miittiin niin saat minulta vaikkapa omaksi Naruto jaksot 1-27 Dvd:llä! :P Niin anteliaalla päällä olen. Tietenkin olettaen että tulet sinne ja sinulla on dvd-asema. . .
Reply
Like

gowiththeflow
Raidaaja

08 Jun 2004, 21:01 #4

HÖÖÖH!! Mitä jos en pääsekkään miittiin? Siinä tapauksessa sinä saat ne laittaa pakettiin ja minä maksan postimaksut + ylimääräistä! :lol: Niin anteliaalla päällä minä olen. ;) Ja tottahan toki DVD-asema löytyy, vaikka kone vaihtuukin ensi perjantaina... :ph43r:
Where we're from, the birds sing a pretty song and there's always music in the air.

Reply
Like

JuZaz
Pappi

08 Jun 2004, 21:08 #5

Noh, jos et pääse miittiin niin tietty lähetän postissa jos kerta maksat itse postikulut ;) .
Niin, ja minulta voi kysyä muistakin sarjoista että löytyykö minulta. Ilman muuta voin tehdä kopiota tai vastaavaa ja lähettää postissa. :) (mää rupeen nyt tälläiseksi animen välittäjäksi.)
Ja kunhan saan kesällä vielä Dvd-polttavan niin johan waretus lähtee päälle. :P (Ps. Waretus ei ole laitonta. Ainoastaan siinä tapauksessa jos sarja on lisensoitu)
Reply
Like

gowiththeflow
Raidaaja

08 Jun 2004, 21:15 #6

No sittenhän sinä saat pistää useampaa animea tulemaan tähän suuntaan! Kaikki kyllä kelpaa! Eikö sinulla sitten ole polttavaa DVD asemaa? :blink: Mutta ihmeessä, jos vain viitsit, laita sitä Narutoa tulemaan! *kuolaa hullunkiilto silmissä* :ph43r:

Reply
Like

JuZaz
Pappi

08 Jun 2004, 21:25 #7

Tietenkin lähetän. Kunhan katsot(aan) että pääsetkö miittiin vai et.
Niin, ei minulla vielä ole Dvd-polttavaa. Kaverilta olen nuita joitain levyjä poltellu. Saksasta tilataan levyt ja sitten poltellaan ihan onnessaan. :P :P :P
Nyt koneella odottaisi 8gb animea levyille polttamista. Vois ottaa huomenna urakaksi.

Nii, voin lähettää/tuoda muutakin animea. Pitää vaan katsoa että mitä sitä keksisi tuoda/lähettää.
Reply
Like

gowiththeflow
Raidaaja

08 Jun 2004, 21:27 #8

Hahaa, jos vain viitsit niin kyllä minä sinun vaivasi jotenkin palkitsen! :lol: Maksan vaikka CD:t tai jotain... :ph43r: Mutta ihmeessä, tuo niin paljon animea kuin vaan jaksat kantaa!! :lol:

Reply
Like

JuZaz
Pappi

08 Jun 2004, 21:35 #9

Nooh, ois mulla tuossa 80kpl tyhjiä levyjä joille voisi polttaa animea. . + ne jotka on jo valmiiksi hyllyssä odottamassa uusinta katselukierrosta. . .

Tosin tulisi jo kulut sen verran kalliiksi että miittiin tuleminen voisi jäädä haaveeksi, :( . Mutta voinhan minä rahdata täältä tätä tavaraa - paljon.
Reply
Like

xappn
Posts 0
xappn

30 Aug 2006, 17:58 #10

Kaks jaksoa olen nyt kattonut ja huomenna katon kolmannen , aika hyvä sarja , koukuttaa :D
Reply

Someone
Pappi

31 Aug 2006, 13:03 #11

En oikein pidä narutosta O.O :blink: Mutta koko koulu hehkuttaa sitä täällä -.-'

-----
Mikset pidä, osaisitko perustella? Minä en ole koko sarjaa nähnyt mutta perusteluja kaivataan aina.
-X'Ned
Reply
Like

gowiththeflow
Raidaaja

21 Sep 2006, 21:34 #12

Someone @ Aug 31 2006, 03:03 PM wrote: En oikein pidä narutosta O.O :blink: Mutta koko koulu hehkuttaa sitä täällä -.-'
Oletko katsonut kyseistä sarjaa ollenkaan? O_o Omasta mielestäni aivan loistava sarja joka kyllä koukutti aikalailla alusta lähtien, mutta olin kuin liimattu tuoliini vasta jakson 26 jälkeen. Aina vain jännemmäksi meni se. :D

...Mutta nyt koko sarja kyllä rypee pohjamudissa, en ole katsonut... mitä, vuoteen? Fillerit ei innosta. Jatkuisi pian siitä mihin jäätiin (siis siitä kohdasta mikä vielä meni mangan mukaan, nyt kun pukkaa mokomia fillereitä). ;___;

Mutta ehdottomasti, jos et ole koko sarjaa vielä nähnyt ja muodostat mielipiteesi siitä, kun jotkut idiootit sitä nyt hehkuttavat (olen itsekin syylistynyt tähän mutten kyllä Naruton kohdalla), niin ehdottomasti hanki sitä jostain ja katso itse. O_o Voi olla ettet pidä, tai sitten voi olla että sinulle käy niinkuin minulle ja monille muille ja alat pitämään sarjasta.

Reply
Like

JuZaz
Pappi

09 Jan 2007, 21:30 #13

Joo, minäkään en sitä pitkään aikaan katsonut, mutta nyt keväällä vihdoin ja viimein FILLERIT LOPPUVAT!!!! Eli sarja jatkuu siihen mihin jäi \o/ Kauan niiden fillerien loppumista on saatukin odottaa. Eihän niitä ole kerinnyt kuin vajaat sata tulla.

Olenkin nyt alkanut taas ottaa tuota sarjaa kiinni ja alkanut katsoa niitä fillereitä, joihin kyllä mahtaa muutama hauskakin juttu ^^

Haluatko flöy noita filleri jaksoja sitten? vai jätätkö väliin ja aloitat sitten kun se normaalisarja jatkuu?
Reply
Like

gowiththeflow
Raidaaja

20 Jan 2007, 20:30 #14

JuZaz @ Jan 9 2007, 11:30 PM wrote: Haluatko flöy noita filleri jaksoja sitten? vai jätätkö väliin ja aloitat sitten kun se normaalisarja jatkuu?
Meinaatko että taas lähettäisit minulle niitä vai? :D Käy se niinkin, voisihan niitä fillereitäkin katsella jonkinverran, vaikka ajattelin aloittaa Naruton katselun taas vasta sitten kun ne mokomat loppuisivat.

Milloinkas nämä fillerit nyt siis loppuvat?

Reply
Like

Wulfgar
Jäsen
Wulfgar
Jäsen

11 Feb 2007, 13:32 #15

Tämä sarja menee kyllä aika pohjamudissa tällä hetkellä näiden fillereiden takia. Muuten kyllä aivan loistava sarja. Fillereiden pitäisi loppua nyt keväällä huhtikuun aikoihin, onneksi.
"Why would I try and cheat you out of anything, now, I need you to get the piece so I can steal it from you later." Lara Croft
Reply
Like

Wulfgar
Jäsen
Wulfgar
Jäsen

18 Feb 2007, 21:34 #16

Meni ennustus pieleen, mutta positiivisessa mielessä. Fillerit lopultakin loppuivat.

Naruto jatkuu nykyään Naruto: Shippuuden nimellä. Naruto tuntuu olevan kasvanut mittaa niin fyysisesti kuin henkisestikkin. 2 ja puoli vuotta on kulunut siitä kun hän lähti metsästämään kaveriaan Sasukea ja palaa kotikyläänsä Konohaan.

En itse ole seurannut fillereitä enää johonkin aikaan ja tämä kolahti kyllä. Pieniä nostalgian pyrähdyksiä tuotakin katsellessa tuli, mikä on ainoastaan hyvä asia. Must-See jokaiselle Naruto-fanille :D
"Why would I try and cheat you out of anything, now, I need you to get the piece so I can steal it from you later." Lara Croft
Reply
Like

veeeti
Ylijumala
veeeti
Ylijumala

14 Apr 2009, 12:04 #17

Mii tyksin tästäkin. Tällä hetkellä olen shippuuden jaksossa 36. :--) Ja olen jokaisen jakson tähän mennessä katsonut, fillerit mukaanlukien. Minusta nuo fillerit olivat hyviä. No okei, löytyi sieltäkin jaksoja mitä ei jaksaisi mitenkään katsoa, mutta katsoin silti. ^^
You say, "Dreams are dreams.
"I ain't gonna play the fool anymore."
You say, "'Cause I still got my soul."
Reply
Like

25 Nov 2011, 20:07 #18

Naruto kuuluu yksiin lempisarjoistani. Kakashi on alusta alkaen ollut suosikkihahmo, mutta sittemmin olen alkanut pitämään myös Orochimarusta ja Kabutosta.
Reply
Like

Hakkis
Uusi jäsen
Hakkis
Uusi jäsen

01 Nov 2014, 20:50 #19

Itse luin ensimmäisen kerran Naruto mangan jossa oli Naruto vs Pain kohta ja jäin koukkuun.
~Outsmart anyone you can't beat,beat anyone you can't outsmart~
Reply
Like