Aloitusnurkka!

Yleistä keskustelua maailmalla tapahtuvista asioista ja muusta joka ei sovi muihin kategorioihin.
(General Talk)

Aloitusnurkka!

Hanna
Ylijumala
Hanna
Ylijumala

09 Feb 2007, 09:41 #1

Ajattelin et tämä, voisi olla paikka johon ilmoittaa kun tulee foorumille!
Heittäs viestin .. moro, sit toiset vastailis ja vois kysyä.. mitäpä askartelet tai mitä pelaat? Onko tuliset paikat tai jotain...! Mut tietäis et foorumilla on joku jolle voisi heittää
jotain niinkuin henkilökohtaisesti ja voisi ehkä tutustuakkin vähän! Siis ajattelin et syntyisi enemmän yhteyttä! :unsure:
Reply
Like

TRW
Jumala
TRW
Jumala

09 Feb 2007, 10:43 #2

Eikös Me Myself and I esittäytymistopick toimi juuri tällaisena?
This is the end
Reply
Like

Angral
Arkeologi
Angral
Arkeologi

09 Feb 2007, 10:57 #3

Niin! Sama asia suunnilleen... Ei pahalla, Hanna, mutta tällainen topic on jo... :huh:
Just a look, baby, and I'm yours!
Reply
Like

Hanna
Ylijumala
Hanna
Ylijumala

09 Feb 2007, 11:05 #4

Angral @ Feb 9 2007, 10:57 AM wrote: Niin! Sama asia suunnilleen... Ei pahalla, Hanna, mutta tällainen topic on jo... :huh:
Arvasin, et kukaan ei ymmärrä!
Eli tarkoitus oli....! Kun tulet foorumille milloin vaan, ilmoitat ikäänkuin et olet paikalla!
sitten kun kaveri tulee, jos käy täällä nurkassa, hän voi tervehtiä sinä ja kysellä vaikka kuulumisia! Näin voisi livenä jutella´! Jos me kirjoitellaan täällä aiheisiin, emme välttämättä voi puhua kuin kyseisestä asiasta!
Mut täällä voisi kysellä miten koulupäivä sujui, töissä, jne! Eli joka haluaa vaihtaa ajatuksia sillä hetkellä toisen foorumilaisen kanssa voisi käydä täällä sanomassa vaikka, hei ja toinen vois vastata! No, en tiedä haluaako kukaan jutella toisensa kanssa+ Ehkä ei, mut silloinhan ei olisi pakko käydä nurkassa!
No, poistakaa tämä aihe, niin ei tule turhaa työtä modeille1 Mä luulin et tämä olisi ollut hyvä juttu! :unsure:
Reply
Like

Angral
Arkeologi
Angral
Arkeologi

09 Feb 2007, 11:11 #5

Ei kukaan sanonut että ei kiinnosta, mutta minä käsitin ensin VÄÄRIN, ymmärsitkö? VÄÄRIN. Minulle tuli ensin mieleen Esittäytymistopic... Sorge Hanna! En tarkoittanut loukata! :P Mutta eikös tällaista silti voi tehdä muillakin topiceilla?
Reply
Like

X'Nedra
Yliraidaaja
X'Nedra
Yliraidaaja

09 Feb 2007, 11:11 #6

Periaatteessa Ihan mitä vain -topic on vähän vastaavanlainen, mutta voimmehan kokeilla että miten tämä toimii. :) Tämä voi sitten tosiaan olla vähän sellainen chattityylisempi, eli lyhyemmille viesteille. Olisi tosin kätevää jos Jessica voisi jotenkin säätää tämän niin, ettei tämä korottaisi viestimääriä... ettei kukaan tulisi niiden takia naputtamaan joka toinen sekunti.

Angral: ei tarvitse heti olle capslock pohjassa, kyllä Hanna varmaankin olisi ymmärtänyt sinun luulleen väärin ihan pienilläkin kirjaimilla kirjoitettuna. :)

Korjasin otsikossa olleen kirjoitusvirheen.
DON'T DREAM IT, BE IT
Reply
Like

Hanna
Ylijumala
Hanna
Ylijumala

09 Feb 2007, 11:16 #7

Vielä:Joku sanoi käyvänsä täällä 4-5 kertaa päivässä ja kuitenkin on niin vaikea huomata toista täällä olijaa kun aiheita on niin paljon! Aina ei kuitenkaan ole vain Lara mielessä ja joskus olis kiva puhua muustakin! En siis yrittänyt muutakuin saada yhteis elämää aikaan! Ja siksi aiemmin sanoin, et olisi voinut olla aika jolloin yritettäisiin käydä foorumilla ja silloin ei tarvitsisi yksin täällä olla! Kaikille ei aika voi käydä, mut joskus voisi katsoa kelloa, ku ei ole mitään tekemistä ... sit huomais:ai, se on 18.00, nyt foorumilla on varmaan porukkaa, lähdempä katsoon!
Anteeksi, et olen yrittänyt kirjoitella vähän kaikkialle saadakseni elämää!
No,rauhoitun ja jatkan utelua peliapu osastolla missä tarvitsen apua tosi paljon! ;)
Reply
Like

Angral
Arkeologi
Angral
Arkeologi

09 Feb 2007, 11:26 #8

Joo joo, X'Ned, halusin vain painottaa että olen tosissani pahoillani... Minä en kyllä edes kauheasti pidä muusta kuin Larasta ja Tombasta, mutta en tosiaankaan ole kaikki (Tarkoitan tällä Hannan sanoja "olisi kiva välillä puhua muustakin kuin Larasta")! :D Anteeksi Hanna annatko? Eipä silti, ei kukaan ole sanottu että saan oman "nolla-rettelöintini" anteeksi, joten ei haitta jos et anna! ;) :D
Reply
Like

X'Nedra
Yliraidaaja
X'Nedra
Yliraidaaja

09 Feb 2007, 11:33 #9

Ei ei Hanna, pyöri ihmeessä ympäri foorumia jos yhtään haluat, se on vain kiva. :) Ja Angral, hyvä juttu, eipä sitten mitään, viestisi vain kuulosti minusta alkuun hieman hyökkäävältä. ^^

Eh ja juu, jospa saataisiin alkuhäslinkien jälkeen viimeinkin käyntiin tämä topic. :D Mitäs olette tehneet päivät aikana?

Paikallaolijat näkee muuten foorumin etusivun alalaidasta, ettei veikkailla tarvitse.
DON'T DREAM IT, BE IT
Reply
Like

Angral
Arkeologi
Angral
Arkeologi

09 Feb 2007, 11:38 #10

No minä olen pyörinyt netissä kihisen jännityksestä! Ai miksi? No siksi koska ensi viikolla minulla on käpälissäni neljäs figuuri, ja TRW saa ensimmäisensä! Minä en ole ollut eilen tai tänään koulussa koska kurkkuni on kipeä ja aivastelen kuin kameli. :rolleyes: Järjestelin myös huoneeni uuteen uskoon... Olen oikein tyytyväinen elämääni tällä heikellä, sillä kaikki sujuu juuri niin kuin pitääkin! :D
Reply
Like

X'Nedra
Yliraidaaja
X'Nedra
Yliraidaaja

09 Feb 2007, 11:41 #11

Kiva että on hyvät tunnelmat siellä. :) Minullakin kurkku kipeä tänään. Aamulla pystyi hädin tuskin puhumaan, mutta äitini ei matematiikankokeestamme kuultuaan oikein tahtonut uskoa joten pakotti sen sitten ainakin rustaamaan. No, menin koululle, tein kokeen ja palasin takaisin. Nyt on kurkku kolme kertaa kipeämpi ja kuumettakin tuntuisi olevan. Hieno homma. :P
DON'T DREAM IT, BE IT
Reply
Like

Angral
Arkeologi
Angral
Arkeologi

09 Feb 2007, 11:54 #12

Sitten ollaan kurkkujen puolesta samassa veneessä! :D Minulla olisi ollut tänään vieläpä luistelua... Ääks. Minun on tässä säästeltävä pennejäni, ja toivottava uskonnon kokeen ja musiikin kokeen oltava kymppejä, sillä jos ne ovat; saan yhteensä 20 e, ja olen korvannut figuurin viemät rahat. Ussa on ainakin kymppi miikka, musa 9-10... :) Pidän täällä kotona peukkuja...
Reply
Like

veeeti
Ylijumala
veeeti
Ylijumala

09 Feb 2007, 12:17 #13

Moro. :)

Muute ku en tiiä et mist kysyisin ni kysyn sitten täältä.
Minulla olisi yks Tomb Raider screenshotti ja haluaisin että Te näkisitte sen. Eli mihin voisin laittaa tuon kuvan? B)
You say, "Dreams are dreams.
"I ain't gonna play the fool anymore."
You say, "'Cause I still got my soul."
Reply
Like

Hanna
Ylijumala
Hanna
Ylijumala

09 Feb 2007, 12:36 #14

Hei Angral ja muutkin! En pahoittanut mieltäni ja jatketaan! kiitos että teillä on ymmärrystä! mut ajattelin et tämä olis paikka jopsta voisi aloittaa ja tervehtiä muita!
täällä on pakkasta 25astetta eli ei ollut hiihtoa koulussa!
Mä yritän sinnitellä Lara kolmosessa eteenpäin ja kakkosessa on lohikäärme tulineen edessä!
Pelaako teistä kukaan juuri nyt?
Reply
Like

X'Nedra
Yliraidaaja
X'Nedra
Yliraidaaja

09 Feb 2007, 13:47 #15

Onkelmalapsi, yksi erittäin hyvä paikka on Photobucket.com. Vaatii rekisteröitymisen, mutta jos tulee ongelmia sen kanssa niin kysymään vain. :)

Meilläkin olisi ollut luistelua koulussa! En ole aivan varma olenko iloinen vai harmissani siitä, että meni ohi. Onhan luistelu ihan mukavaa, mutta en kyllä olisi jaksanut taivaltaa kentälle heti aamusta. Ja täälläkin tosiaan ihan kivasti pakkasta, parisenkymmentä astetta oli aamulla.

Enpä pelaile, en ole oikeastaan jaksanut raidailla mitään vanhempia pitkään aikaan. Legendiä vain viimeaikoina, ja sitäkin ainoastaan ollessani isän luona.
DON'T DREAM IT, BE IT
Reply
Like

Angral
Arkeologi
Angral
Arkeologi

09 Feb 2007, 13:58 #16

Minä en ole muuta kuin tehnyt jokaiselle Tomballe kansion, ja tallennellut niihin screenejä... :) En ole varsinaisesti "raidannut", koska läpäisin TR5 vasta... Nyt olen läpäissyt kaikki Tombat ja jään odottelemaan Anniversaryä... Voisiko joku täältä käydä vastaamassa musiikki kategoriassa olevaan Topiciin: Shakiraan. Avasin sen vasta eikä siellä ole tainnut kukaan käydä. :rolleyes: :rolleyes: Kiva kun annat anteeksi, Hanna! Olet täällä eka joka sekä närkästyy mulle että antaa anteeksi... Bore, Jessi tai .... (joku mode joka päivitteli nolla-viestiäni) eivät oo sanoneet että antavat pikku valitusvirteni anteeksi, mutta eipä se haittaa! Pystyy muutenkin elämään, ja ehkä ne on antanu anteeksi! :) :)

Kohta äiti rupeaa siivoilemaan...
Reply
Like

X'Nedra
Yliraidaaja
X'Nedra
Yliraidaaja

09 Feb 2007, 14:01 #17

Angral, uskoisin että kaikki ovat antaneet anteeksi sen välikohtauksen. :D

Laitahan ihmeessä kilpailukuvaa Miss Screenshot -kilpailuun kun kerran niitä screenejä löytyy. :) Ainoana sääntönä on, että kuvassa täytyy näkyä Laran lisäksi joku muukin elävä ja liikkuva öttiäinen, ihminen tai eläin. Ja muutkin, osallistumaan nyt vain! Piirrustuskilpailuunkin on tullut monta hienoa työtä.
DON'T DREAM IT, BE IT
Reply
Like

Angral
Arkeologi
Angral
Arkeologi

09 Feb 2007, 14:08 #18

Voisinhan sitä yrittää, mutta en tiedä osaanko! X'Nedra, onko pakko tunkea niitä screenejä jonnekkin Photobucketiin tai vastaavaan ennen kuin saa ne tänne? Luulen että minulle tulee "pieniä" hankaluuksia.

Kysyin kanadassa asuvalta enoltani onko se siellä Jenkkilässä nähnyt Tomb Raider tuotteita, kuten figuureja. Ajattelin että se voisi ollakkin, koska Ebayssa jenkit myy niin paljon figuureja, jotka on vielä valmiissa pakkauksissa, myös Legend "figuja" myydään, ja Legend ei tod ole vanha juttu, toivon että Eno vastaa mailiini pian, mutta aikaero on 10 h....
Reply
Like

Sitron
Ylijumala
Sitron
Ylijumala

09 Feb 2007, 14:12 #19

Sinäänsä ihan hyvä topicci idea, mutta tosiaan saattaa tuohon postimäärään vaikuttaa niin että tästä tulee spämmiketju, mutta jaa...
Minua ei yhtään kiinnostaisi lähteä kahden tunnin päästä kaverille syömään erilaisia jäätelöitä kun kaveri meni ja kutsui erään henkilön josta en pidä. Juu juu, kaikkien kanssa pitäisi tulla toimeen, mutta teen sitä koulussa, en vain jaksaisi tehdä sitä vapaa-ajalla, en ainakaan perjantai iltana. Argh! Toisen kaverin kanssa mietittiin miten päästäisiin livahtamaan mahdollisimman nopeasti. Väsyttääkin ihan kamalasti.
Pepsiä :wub:

Ja härreguudia kun paikalla on paljon porukkaa ja posteja kun sieniä sateella!
Kweh?!
Reply
Like

veeeti
Ylijumala
veeeti
Ylijumala

09 Feb 2007, 14:14 #20

Kiitos X'Ned. :)
You say, "Dreams are dreams.
"I ain't gonna play the fool anymore."
You say, "'Cause I still got my soul."