Vart hittar jag...

Vart hittar jag...

July 15th, 2012, 11:39 am #1

klockarmband av rocka till en vettig peng? Den enda sidan jag har hittat är globalwatchband men dom har tyvärr bara svarta. Jag vet att man kan beställa från ABP men 4-6000:- känns lite väl saftigt. Välkommen med förslag.
Like
Share

July 15th, 2012, 11:48 am #2

Har du kollat om dom har nåt?

.....................................
Guns don't kill people, dads with pretty daughters kill people...
Like
Share

July 15th, 2012, 11:54 am #3

klockarmband av rocka till en vettig peng? Den enda sidan jag har hittat är globalwatchband men dom har tyvärr bara svarta. Jag vet att man kan beställa från ABP men 4-6000:- känns lite väl saftigt. Välkommen med förslag.
..Hirsh är kanske lite billigare, men har för mig det låg på över 2000kr i butik. Själv älskar jag stingockan, aka galuchat, aka shagreen, aka stingray. Har nog testat stingocka på alla mina ur. Vad tänker du ha bandet på för ur? Hoppas du finner något passande!
Like
Share

July 15th, 2012, 1:11 pm #4

Har du kollat om dom har nåt?

.....................................
Guns don't kill people, dads with pretty daughters kill people...
tror inte hirsch har kvar sina rocka-band *NT*
Like
Share

July 15th, 2012, 5:03 pm #5

Vad skall du ha för bredd och färg då?
Finns rosa i 24mm till bra pris härhttp://www.panatime.com/24mm-straps-24m ... skins.html
Like
Share

July 15th, 2012, 5:13 pm #6

http://www.strapcode.com/store/advanced ... u2&x=0&y=0

Svårt att ge tips när man inte vet vad du vill ha dock.
Like
Share

July 16th, 2012, 7:50 am #7

gör som sagt inte dessa längre men upptäckte att dom fortfarande finns kvar i några ex hos en ebayhandlare. Ja du Aurum det är nog det att jag sett dina klockor på rocka som gjort att jag själ blivit mer och mer sugen. Hade ingen anning om alla benämningar som du radade upp men det hjälpte ju onekligen lite när man trålar via google.

Vet inte riktigt själv vad jag ska ha bandet på... Min hetaste kandidat i dagsläget är en vintage Grand Seiko med 18mm mellan hornen men helst vill jag nog sätta det på en klocka som jag ännu inte införskaffat (hoppas få återkomma) med 20mm mellan hornen. Är hur som helst ute efter ett band i blå/lila-ton.
Tackar er alla för hjälpen och fortsätter väl jakten på egen hand.
Like
Share