Hemkommen från en månads exil i South Beach och Fort Lauderdale...

Hemkommen från en månads exil i South Beach och Fort Lauderdale...

April 5th, 2012, 7:36 pm #1

Postar två foton på mina två resekamrater ur samlingen, kan också meddela att det inte finns någon som helst anledning att försöka göra klipp i USA på klockfronten. Bästa klippen gör du på en ny klocka på taxfreen på Heathrow i London! Det kan jag garantera.

KS.

Like
Share

April 5th, 2012, 7:56 pm #2

Är AP.en jumbo eller...??
Like
Share

April 5th, 2012, 7:56 pm #3

Postar två foton på mina två resekamrater ur samlingen, kan också meddela att det inte finns någon som helst anledning att försöka göra klipp i USA på klockfronten. Bästa klippen gör du på en ny klocka på taxfreen på Heathrow i London! Det kan jag garantera.

KS.

Även om du har AP:n på svensk tid och din Breitling på amerikansk så diffar de på 5 min. Är det verkligen en rimlig tidsavvikelse på precisionsur?
Like
Share

April 5th, 2012, 7:57 pm #4

Är AP.en jumbo eller...??
Amatör?? Det är en 1530ST.
Like
Share

April 5th, 2012, 8:01 pm #5

Även om du har AP:n på svensk tid och din Breitling på amerikansk så diffar de på 5 min. Är det verkligen en rimlig tidsavvikelse på precisionsur?
Brietlingen hade nog stannat en kort stund då den ej använts!
Like
Share

April 5th, 2012, 8:06 pm #6

Amatör?? Det är en 1530ST.
... i den nummerserien. Jet lag?
Like
Share

April 5th, 2012, 8:19 pm #7

Men att du orkar... på riktigt? Du kanske borde prata när du har råd att köpa en istället
Like
Share

April 5th, 2012, 8:23 pm #8

Ursäkta men är inte 15300st en Jumbo...?? Är du nöjd med den...???
Like
Share

April 5th, 2012, 8:24 pm #9

KS.

Skall till NY om ett tag. Efter denna info så är det alltså inte att tänka på att köpa en Rolex där? Tänkte eventuellt köpa en där. Efter alla inlägg om Rolex här på forumet så börjar jag "vika ner mig" till att kanske köpa en Rolex, trots att jag varit en motståndare.

Några tips vart en Rolex kan inköpas billigast, i Sverige eller utomlands, och vilken modell som är den "bästa".

Är fullständigt novis om alla sifferbeteckningar om Rolex

Har funderingar åt GMT eller SUB (gärna blå urtavla med lite guld)

HAGWE

Anders
Like
Share

April 5th, 2012, 8:26 pm #10

KS.

Välkommen hem.
Like
Share