Funkar det

Funkar det

May 7th, 2012, 9:44 am #1

Hej

Har haft ett par olika strap liggades, har nu fått tummen ur och provat, tycker det är en aning sladdrigt, men man kanske vänjer sig

Så blev resultatet.

/Mathias
Like
Share

May 7th, 2012, 11:12 am #2

Snyggt....
Like
Share

May 7th, 2012, 11:49 am #3

Hej

Har haft ett par olika strap liggades, har nu fått tummen ur och provat, tycker det är en aning sladdrigt, men man kanske vänjer sig

Så blev resultatet.

/Mathias
........

Hare Krishna!
Like
Share

May 7th, 2012, 1:02 pm #4

Hej

Så blev resultatet.

/Mathias
Jävlar va snyggt, gick ju bra det där med att posta bilder! Har inte riktigt greppat hur man gör för att få bilderna på forat.

Provar med en direktlänk

http://s1269.photobucket.com/albums/jj594/hampus74/

/Mathias
Like
Share

May 7th, 2012, 1:09 pm #5

album. Testa att öppna en specifik bild och kopiera länken till just den bilden. Angående natot, så har jag sagt det förut och säger de igen. Prova ett svart perlonband! Gifter sig grymt snyggt med vågorna i urtavlan! Kom ihåg att visa bilder sen

- ALLT �R ETT -
Like
Share

May 7th, 2012, 1:11 pm #6

Hej

Så blev resultatet.

/Mathias
Jag skaffade hem tre olika staps från Singular för ett tag sedan, 2 st nato och 1st zulu. Natobanden upplevde jag också som "sladdriga" och "tunna". Zulubandet däremot tycker jag känns mycket mer robust på armen.
Märk väl att det är inte kvaliteten jag klagar på utan bara det att natobandens tunnare design inte passar mig.
Like
Share