Dial och dojjor matchar fint! - Vol.2

Dial och dojjor matchar fint! - Vol.2

WVT

August 9th, 2012, 1:49 pm #1

LongCons tråd "Dial och dojjor matchar fint!" inspirerade mig och gjorde mig sugen på att ta en schysst bild på en klocka tillsammans med skor. Så jag köpte en ny klocka och nya skor som matchade till, men bilden blev ändå inte så schysst…Ähh kul med ny klocka och pjucks, det kan man ändå inte få för mycket av! ;D

[/IMG]

Easily..
Like
Share

August 9th, 2012, 3:18 pm #2

Skön Seiko! Fina dojjor! :)
Like
Share

August 9th, 2012, 3:32 pm #3

LongCons tråd "Dial och dojjor matchar fint!" inspirerade mig och gjorde mig sugen på att ta en schysst bild på en klocka tillsammans med skor. Så jag köpte en ny klocka och nya skor som matchade till, men bilden blev ändå inte så schysst…Ähh kul med ny klocka och pjucks, det kan man ändå inte få för mycket av! ;D

[/IMG]

Easily..
Tung klocka och fräscha pjuks <NT>
Like
Share

August 9th, 2012, 5:28 pm #4

[/IMG]

Easily..
Jag köpte en likadan klocka men min fru snodde den snabbt som attan.. Ska beställa en ny, fast det blir den med blå tavla och ring..
Like
Share