5 timmar till två månader semester...

5 timmar till två månader semester...

June 29th, 2012, 6:38 am #1

Om några timmar stämplar jag ut för att ägna mig åt ingenting, hojjarna och min hyffsat nyanlända dotter. I TVÅ månader.

Vill tacka Forumet för 2012 so far som börjat bra för mig med en Tudor,  två Rolex, en G-shock och nu fortsätter med ett inplanerat möte på lördag med en forumprofil.

Innan jag drar på mig blåstället på landet blir detta min outfit i stockholmssommaren några dagar.

Trevlig sommar på er alla speciellt er som jag haft det stora nöjet att göra affärer med. (hoppas alla fick rätt straps nu  )

Like
Share

June 29th, 2012, 7:28 am #2

Det låter sjukt bra Viktor! Själv är jag inne på sista timmarna innan sommarlov, vilket innebär sommarjobb hela sommaren..

Hoppas kunna stämma date med dig i de närmaste veckorna, för nu rör det på sig!

Ruskigt fina bilder på Rolle+jonne, grattis till båda!

//Rickard aka Rickarnold

"Trots att en stor del av mitt liv kretsar kring klockor är jag aldrig i fas med tiden..."
Like
Share

June 29th, 2012, 7:41 am #3

Om några timmar stämplar jag ut för att ägna mig åt ingenting, hojjarna och min hyffsat nyanlända dotter. I TVÅ månader.

Vill tacka Forumet för 2012 so far som börjat bra för mig med en Tudor,  två Rolex, en G-shock och nu fortsätter med ett inplanerat möte på lördag med en forumprofil.

Innan jag drar på mig blåstället på landet blir detta min outfit i stockholmssommaren några dagar.

Trevlig sommar på er alla speciellt er som jag haft det stora nöjet att göra affärer med. (hoppas alla fick rätt straps nu  )

...och ha en riktigt bra semester, är det en nyproducerad retro Crescent som du bytt hjul och styre och sadel på eller en gammal?

Vill ha...

/Martin

<a href="" rel="nofollow">http://tidpunkt.blogspot.com/</a>
Like
Share

June 29th, 2012, 8:16 am #4

Hör av mig imorgon på förmiddagen, sikta på 11:30

/\//\
Like
Share

June 29th, 2012, 8:24 am #5

Det låter sjukt bra Viktor! Själv är jag inne på sista timmarna innan sommarlov, vilket innebär sommarjobb hela sommaren..

Hoppas kunna stämma date med dig i de närmaste veckorna, för nu rör det på sig!

Ruskigt fina bilder på Rolle+jonne, grattis till båda!

//Rickard aka Rickarnold

"Trots att en stor del av mitt liv kretsar kring klockor är jag aldrig i fas med tiden..."
 Din gunstling ligger nedpackad och klar.

Hör av dig om du vill ha den i förskott. skam att den skall ligga i en box i sommar.

Vi ses!
Like
Share

June 29th, 2012, 8:28 am #6

...och ha en riktigt bra semester, är det en nyproducerad retro Crescent som du bytt hjul och styre och sadel på eller en gammal?

Vill ha...

/Martin

<a href="" rel="nofollow">http://tidpunkt.blogspot.com/</a>
Cykeln i fråga har jag flashat tidigare men den har varit oanvänd pga jakt på sadelstolpe. Det är dessutom ingen minde än JE som pinstripat den och som sålt ramen till min bekant som är att betrakta som fixie-konstnär. Sen har jag bytt styre, satt på en broms (är trots allt tvåbarnsfar) .

postade den i en hiskelig OT-tråd för ett tag sen: http://www.network54.com/Forum/594638/t ... +som+dessa---

Like
Share

June 29th, 2012, 8:29 am #7

Hör av mig imorgon på förmiddagen, sikta på 11:30

/\//\
Dra ett sms när det närmar sig. Om vädret är fint så är det trevligare att ses i Gamla Stan men jag är flex.
Like
Share