Information: Uusi Teejiifoorumi osoitteessa: http://teejii.foorumi.eu
Zafiros
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Zafiros
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

August 30th, 2011, 5:55 pm #101

Näyttäisi Matkaoppaista tuttu Tamer olevan tuolla BB-talossa. Oma suosikki löytyi siis jo, sillä ainakin Matkaoppaissa olen Tamerista kovasti pitänyt. :D Muista asukkaista en ole sitten netin kautta selvää kuvaa saanut, mutta mielenkiinnolla odotan millaisiksi persooniksi muut paljastuvat.

Netissä olevien kuvien perusteella näyttäisi ihan kivalta tuo uusi talo, mukavan värikäs. :)

Mielenkiinnolla myös odotan millainen tämä uusi kausi sitten onkaan, toivottavasti olisi sentään parempi kuin viime kausi.
Like
Share

Ruka
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Ruka
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

August 30th, 2011, 7:06 pm #102

Jesh, vihdoin ja viimeinkin se uusi BB alkaa, olen odottanut tätä hetkeä ties kuinka.
Ainakin omastani mielestäni talo näyttää vähäsen mukavammalta, plussaa tulee heti siitä.
Ja kuten Zafiros, en tiedä ketään muuta asukkaista kuin Tamerin.

Ja nyt vain pitää toivoa, että tästä kaudesta ei tule yhtä kauheaa ja surkeata kuin viime kautta.
PIRATES.
Like
Share

Spinel
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Spinel
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

September 1st, 2011, 11:32 am #103

Joo, nyt se BB on sitten alkanut.

Tuo talo näyttää ihanalta. Linnun- ja marsunhäkkiin mahtuu selvästi ihminen (joskus joku joutuu sinne varmaan rangaistuksena tai jotain). Asukkaista en vielä osaa sanoa että kestä pidän ja kestä en. Stefanilla on ilmeisesti samantapainen musiikkimaku kuin isälläni. :D Saa nyt nähdä, että kuinka hyvin jaksan alkaa seurailemaan tätä, viime kaudella jäi useita päiviä välistä.
[life] is -music-
*play*
it <louder>
Like
Share

Mewtwolover
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Mewtwolover
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

September 2nd, 2011, 6:58 am #104

Spinel wrote: Joo, nyt se BB on sitten alkanut.
Niinhän se alkoi, vielä ei ole löytynyt omaa suosikkia asukkaista. Pakko sanoa, että BB-talon sisustus on melkoinen "sekametelisoppa", mitään yhtenäistä teemaa ei ole havaittavissa.

Tällä kaudella muuten saatiin Suomen BB:n historian ensimmäinen BB-karkuri: http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... bb-talosta
Teejii Awards 2010, 2011, 2012: - Pervoin k?ytt?j? (miespuolisista)
Teejii Awards 2012: - Vuoden datis
Like
Share

Ruka
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Ruka
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

September 2nd, 2011, 6:22 pm #105

Mewtwolover wrote: Tällä kaudella muuten saatiin Suomen BB:n historian ensimmäinen BB-karkuri: http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... bb-talosta
Hmm, aika jännää kyllä. Ihmeellistä että joku nyt karkasi sieltä. :D
PIRATES.
Like
Share

Azurill
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

September 27th, 2011, 7:13 am #106

Eipä taaskaan tule seurattua mitään muuta tosi-tv:tä kuin Diiliä. Talent Suomikin tulee niin huonoon aikaan, ettei ikinä onnistu sen katsominen, enkä jaksa tallentaakaan sitä... Olisi vain pysynyt vanhalla ohjelmapaikallaan.

Ainakin näin alkuun tämänvuotinen Diilin kausi vaikuttaa jotenkin tosi tylsältä. Ei ole mukana yhtäkään sellaista kilpailijaa, joka erottuisi kunnolla joukosta. Paitsi ehkä Mario, mutta lähinnä vain rasittaa sen jatkuvat inttämiset, sori nyt vaan. Onneksi lopussa olevat Hjalliksen sättimiset sentään ovat pysyneet ennallaan, niistä saa aina hyvät naurut irti. Toivottavasti meno paranee sitten loppua kohden, kun väki vähenee ja tosipaikka lähestyy.
Like
Share

Munchy
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Munchy
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

September 29th, 2011, 8:57 pm #107

Noniin, täällähän tämä aihe oli. Nyt on sopivasti aikaa keskustella hieman mietteistäni Big Brotherista.

Ihkaensimmäinen jakso/kooste jäi katsomatta, samoin satunnaisia silloin tällöin kun on ollut muuta menoa, mutta muutoin olen kyllä aktiivisesti katsonut koosteet joka ilta kello kymmenen ja aika usein myös Extran joka arkipäivä kello seitsemän. En olekaan vielä aiemmin ilmaissut mielipidettäni tämänvuotisesta BB:stä, joten asukkaista jankkaaminen voi käydä pitkäksi, mutta yritän pitää kaiken lyhyenä ja ytimekkäänä.

Olen yllättynyt siitä, miten kiinnostavana olen BB:tä tällä kertaa pitänyt. Ehkä nuo asukasvalinnat ovat nyt osuneet kohdalleen. Tykkään siitä, että siellä on noita vähän vanhempiakin asukkaita. Esimerkkeinä nyt Suvi ja Stefan. Toisaalta taas musta tuntuu, että siellä on enemmän kismaa ja kärhämää kuin edellisinä vuosina - jo tässä vaiheessa. Ehkä sekin tuo oman lisänsä koosteiden seuraamiseen, vaan eipä sellaista jatkuvaa tappelua jaksa koko ajan katsella. Toisaalta on se parempi vaihtoehto kuin noiden parien jatkuva lipominen ja lääppiminen (Ben+Amanda, Mikael+Annika, Salar+Veera). Hyi hitto, ei kiinnosta yhtään katsoa niiden helliä hetkiä. Ihme kyllä, miten nuo ovat pariutuneet noinkin osuvasti tuolla...

Multa löytyy monta inhokkia. Erityismaininnan saakoon Stefan. Ymmärrän kyllä sen alkuvaiheen huuman, kun Stefan oli kaikkien suosikki ja taisinpa itsekin olla kyseisestä asukkaasta ihan mielissään... mutta se on historiaa se. Nyt en voi sietää kyseistä ukkoa. Mielipide muuttui varmaan siinä vaiheessa, kun sen ihastuminen Amandaan alkoi olla jo pakkomielteistä. Nyt kun kuulenkin Stefanin äänen (tai huudon) ja jos lauseeseen sisältyy jotain Amandaan liittyvää, niin huhhuh, ärsytyskäyrä nousee huippulukemiin.
Ben kuuluu myös inhokkeihin. Se vaikuttaa koulukiusaajalta. Jos olisin Benkun kaveri, niin varmaan viihtyisin hänen seurassaan, mutta se kaverillisuus olisi sellaista pintapuolista. Aika pinnallinen tyyppi, joka luulee itsestään liikoja (osaa tehdä näin, on tehnytkin näin, pystyy tähän ja tuohon). On päältäpäin ystävällinen kaikille, mutta loppujen lopuksi kiero ja ajattelee vain omia etujaan. Gah, puhuu kakkaa muiden selkien takana ja ehkä se kohta yllättää, ja pamauttaa jotain jollekin päin naamaa. Koulukiusaaja, that's it.
Terhi on kaikessa karmeudessaan ehdoton inhokki. Miksi hän on vielä talossa? Sen ääni (ja huuto.......) on liikaa meikäläisen hennoille korville. Tuntuu, ettei hän ole oikein missään porukassakaan mukana. En kyllä haluaisi, että porukka mitenkään jakautuisi talossa (niin siellä on kyllä käynyt), mutta Terhi ei tunnu olevan kunnolla messissä edes kokonaisporukassa. Jotenkin ulkopuolinen tyyppi, joka yrittää kovasti olla mukana.
Veera on uusin inhokkini. Petyin suuresti jo siinä vaiheessa, kun Ben valitsi hänet taloon Kaisan sijasta. Kaisa vaikutti sentään ihan järkevältä, vaikka olisihan hänkin voinut yllättää olemalla ihan kamala... Mutta Veerassa en näe tällä hetkellä paljoa hyvää. Se puhua sönköttää laskuhumalasta ja krapulasta kuin teinit konsanaan ja käyttää kaikkia mahdollisia keinoja päästä mukaan hyvään porukkaan. Salarin kanssa vehtailukin on jotenkin... vastenmielistä. Mulla tulee vähän Ben mieleen, naishahmossa vaan.
Kyllä mä ehkä tässä vaiheessa laskisin vielä Minnankin inhokeiksi. Näkövamma aiheuttaa tietysti sympatiaa (myös minussa), mutta pakko se silti on todeta, että Minna on TYLSÄ! Oikeasti, tuntuu, että se reagoikin jotenkin hitaasti esimerkiksi päiväkirjahuoneissa käytyihin keskusteluihin. Kai se nyt puhua osaa. Hassua, että se vain istua möllöttää talossa, eikä tee oikein mitään. Tämä jos joku on tapetti. Toivottavasti asukkaat äkkäävät, ettei ole väärin, jos äänestää Minnaa - saisipa hänkin halutun kokemuksensa (monesko lie kerta kun hakenut BB:hen) ja pääsisi kotiin muiden arvostelevan silmän alta.

Suosikkeja, tjaa'a, hankala sanoa. Ne vaihtuvat melkeinpä joka päivä. Aika hyvin ovat pintansa pitäneet Janica ja Sebastian. Janicasta tulee vähän Kätlin mieleen - nätti, tyhmä blondi, jossa on kuitenkin viihdyttävyyttä. Välillä Janica tosin osaa olla hieman kaksinaamainen eikä oikein tiedä, mihin se pyrkii, mutta muutoin varsin miellyttävä asukas.
Sebastian puolestaan on jo pelkällä uskonnollisuudellaan saanut minut puolelleen. Siis ei sillä, että itse olisin uskovainen (melkeinpä päinvastoin), mutta se, että joku on oikeasti noin harras ja tosissaan sen asian suhteen tekee sen sekä kunnioittavaksi että hullunkuriseksi. Sebastianin taannoinen ylistyslaulu oli jotain niin ihmeellistä, että se pisti nauramaan.
Uusin suosikki on Tanja. Se on NIIIIIIIN ärsyttävän näköinen ulkoapäin, mutta oon todennut sen olevan ihan järkevä. Se viljelee kirosanoja ihan urakalla ja valittaa milloin mistäkin, mutta silti siinä on se joku, joka saa mut kiinnostumaan. Se osaa olla tosi ystävällinen ja huomioiva muita asukkaita kohtaan, auttaa ja korjaa virheissä ja sitä rataa. Tanja ei tunnu välittävän, millaisen kuvan se itsestään antaa, se vaan on mikä on. Siitä pointsit kotiin.

En ymmärrä, miksi kaikki sanovat Suvia ärsyttäväksi. Okei myönnän, se kälättää, mutta mielestäni se puhuu usein ihan asiaakin. Ehkä mä olen itse tottunut tuollaiseen kälätykseen sukumme keskuudessa, mutta mua se ei haittaa yhtään. Ihan hyvä, että joku valittaa tärkeistä asioista ja saa ne muiden asukkaiden tietoisuuteen. Suvi on aika neutraaleissa lukemissa meikäläisen kohdalla.
Salar on sellainen ihminen, joka ärsyttää mua ihan hirveästi, mutta viihdyttävyyden kannalta se kannattaa pitää talossa. Salar jos joku tuo taloon actionia juonittelullaan, puheillaan tai teoillaan. Salar ärsyttää mua ihan sairaasti, mutta pelkään, että meno talossa hiipuisi tylsäksi ilman sitä.
Amanda, Annika ja Mikael ovat tasapaksuja. Kaikki olivat melkein suosikkilistallani, kunnes menivät pariutumaan keskenään. Siitäkös sitä draamaa onkin tullut, ja on nähnyt kaikkien huonoja puolia vähän liikaakin. En ole koskaan kannattanut niitä muiden mielestä suosituimpia asukkaita, sen takia Mikaelin hehkutus jää osaltani vähemmälle. Menihän tuo mokoma voittamaan pääsyn suoraan finaaliviikollekin. Olihan se silti järkevin vaihtoehto, ja onneksi ei mennyt Stefanille. Huh!

Ensimmäisiä häätöjä on jo tehty ja sellaiset henkilöt kuin Oskar ja Tamer ovat joutuneet jättämään talon. Molemmat ovat olleet ihan oikeita valintoja, koska kumpikin oli harvinaisen ärsyttäviä (Oskar kaiken lisäksi todella iljettävä ihmisolento), mutta olisivat he silti voineet kumpainenkin yhden lisäviikon odottaa ja antaa Terhin pudota. Hyh, karmea nainen, olisi joutanut heti ensimmäisenä pois. Erityisesti tuossa Tamerin häädössä tämä kismitti - miten ihmeessä punapää selvisi siitäkin äänestyksestä... Toivottavasti ei tule selviämään enää seuraavaa (veikkaan, että on jälleen tällä viikolla äänestyksessä, toivotaan parasta).

Pitkä tekstiseinä, seuraavan kerran kommentoin ehkä finaalin jälkeen :D Tai jos tulee joku mielenkiintoinen uusi asukas.
Like
Share

Dukitte
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Dukitte
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

November 5th, 2011, 10:19 pm #108

Kyllähän noita tosi-tv ohjelmia tulee katseltua, on sen verran hauskaa katseltavaa. Tietysti riippuu ihan sarjasta, ei kai sitä nyt kaikkea sontaa katsota mitä telkusta tulee.

Itse pidän Top Chefistä(ei tarkoita suomalaisten versiota, sitä ei tueta), ja ehdottomasti paras kausi oli ehdottomasti kausi viisi, vaikka väärä ihminen voittikin sen. Team Europe, f*ck yeah! Molemmat olivat mahtavia persoonia, en todellakaan fanittanut heitä siis juuriensa takia. Pidän muutenkin kokkausohjelmista, eikä Hell's Kitchen jää suinkaan toiseksi Top Chefille! Ramsay on mahtava.
Olen myös useaan otteeseen katsellut erilaisia Huippumalli haussa, She's got the look, Huippu-drag queen haussa, Muodin huipulle ja muita näiden kaltaisia– ohjelmia, mutta en yhtäkään ole ihan aktiivisesti katsellut. Aina on jäänyt joitakin jaksoja välistä, mutta eipä tuo niin haittaakaan. Noita kahta ensin mainittua olenkin seurannut ihan vain ihmisten suhteita seuratakseni, muodista kun en tajua mitään. Monta kertaa olen pitänyt juuri niistä vaatteista mitä tuomaristo on vihannut ja itse vihannut heidän suosikkejaan. En voi ymmärtää muotia...
Joskus olen myös seuraillut Amazing Racea ja Selviytyjiä, tosin mielenkiinto näissä on aika usein lopahtanut jos/kun se oma lemppari tippuu.
Joskus katsoin myös Big Brotheria, ennen kuin suomalaiset päättivät tehdä siitä oman version ja pilata kaiken. Ihan samalla tavalla kuin Top Chefinkin pilasivat.. Huoh.. Ei noissa versioissa ole mitään mieltä.
Like
Share

Zafiros
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Zafiros
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

November 6th, 2011, 7:49 am #109

Big Brotheria tulee vaihtelevasti TV:stä seurattua, mutta pyrin esimerkiksi päivittäin selaamaan BB:n sivuilta otsikot päivän tapahtumista ja lukemaan mielenkiintoiset jutut. Syynä siihen ettei BB:tä tule paljoa TV:stä katsottua on varmaankin se että tämä kausi nyt ei ole mikään paras… Etenkin viikkotehtävät ovat tylsiä.

Asukkaista sitten… Mikaelista pidin aluksi, mutta nyt en pidä hänestä ollenkaan. Etenkin se Sebastianista kertovien loukkaavien vitsien kertominen ärsyttää, samoin Mikaelin asenne sen jälkeen kun tämä sai tietää päässeensä suoraan finaaliviikolle. Mikael vain nyt luulee olevansa parempi muita ja olevansa sääntöjen yläpuolella. Annikasta en myöskään pidä. Jatkuva toisista selän takana puhuminen (etenkin se että hän meni Siv Anitalle haukkumaan Janicaa) ja etenkin nauru ja valittaminen ärsyttävät. Muutenkin Annika tuntuu olevan tuotannon lellikki. Vaihtelevasti en pidä myöskään Benistä ja Stefanista, tosin nämä kaksi eivät ärsytä niin paljoa kuin yllämainittu kaksikko.

Varsinaista selvää voittajasuosikkia minulla ei vielä ole, mutta tällä hetkellä toivoisin Sebastianin vievän voiton. Myös Janica ja Tanja ovat ihan hyviä asukkaita.
Like
Share

Zervy
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Zervy
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

November 6th, 2011, 6:30 pm #110

Big Brother 2011 on porskuttanut jo aikaa sitten yli puolenvälin ja pyhä vääryys, en ole kommentoinut siitä mitään. Lukuunottamatta siis parin rivin kommentteja tuonne jonnekin Melumestan topiceihin. Olen itsekseni naputellut kommentteja asukkaista pitkin poikin kautta ja nyt voisin vihdoinkin suoltaa jotain ulos.

Aloitetaan vaikkapa sillä, että olen katsellut jok'ikistä koostetta ja Extraa. En toki kaikkia kokonaan alusta loppuun (esimerkiksi menneellä viikolla näin erään koosteen lopusta vain noin minuutin), mutta kuitenkin, jokaista BB-lähetystä on tullut töllättyä enemmän tai vähemmän. Extra on puhdasta parhautta, mutta Talk Show on ollut tällä kaudella niin mustaa paskaa, että ei ikinä. Talk Show olisi hyvä konsepti silloin, jos ihmiset eivät olisi katselleet viikolla ainoatakaan koostelähetystä, mutta koosteet katsoneena Talk Show'n kertaukset ovat yhtä tyhjän kanssa. Ja se äänestystilanteen jatkuva näyttäminen on sieltä, minne aurinko ei paista.

Mielestäni tämä kausi on kaikesta haukkumisesta huolimatta ihan ok. Välillä on parempia viikkoja ja välillä huonompia, kuten esimerkiksi nyt tämä mennyt viikko. Olen tänä vuonna ihan suht tyytyväinen asukkaisiin, sillä sieltä löytyy sopivassa suhteessa vähän kaikenlaista, aina vanhuksista lähtien (siis näiden yleisten BB-standardien mukaan). Kuten varmaan tiedättekin, päivittelen aina säännöllisen epäsäännöllisesti BBList-sivujani, josta käy kivasti ilmi asukkaiden paremmuus, mutta nyt olisi aika pölistä heistä hieman sanallisestikin. Aloitan vaikka Sebastianista, sillä hän on suosikkini ja hänen kuuluu voittaa. Sebastian on yksi kaikkien aikojen parhaimmista BB-asukkaista ja hänenlaistaan ihmistä ei toista ole. Sebu on niin puhdasta kultaa, että aijai... Kaikki hänen vitsinsä, eleensä, tekonsa, rukoilunsa, juttunsa ja olemuksensa. Sanat ei vaan riitä. Pisteet siitä, kun Sebastian uskaltaa olla BB:tä vastaan ja yksi kauden parhaimmista hetkistä nähtiinkin taannoin suorassa Extrassa, kun BB:llä oli Sebastianille joku shokkiuutinen, mutta Sebastian ei halunnut kuulla sitä. Ja Pönttö, joka alkoi antaa Sebastianille tehtävää, mutta Sebu vain marssi matkoihinsa. Voi luoja paratkoon :DDD. Sebastian ei kuitenkaan sovi edellisten BB-voittajien kaavaan, joten pahoin pelkään, että tuotanto yrittää savustaa hänet talosta jollain konstilla ulos... Toivotaan kuitenkin parasta.

Kakkosena tulee Tanja. Aluksi hän oli pitkän aikaa suurin inhokkini, mutta jossain vaiheessa hänestä kuoriutui ulos voittaja-Tanja. Tuotanto yrittää ulostaa Tanjan ulos talosta harva se viikko esittämällä hänestä kaikkia negatiivisia koosteita, mutta onneksi Tanjalla on jo niin runsaasti faneja, että hän pysyy yhä edelleen talossa. Ja puolestani saisi pysyä loppuun asti. Tanjan kilahdukset ovat parasta viihdettä ja päiväkirjahuonejutustelut ihan kingejä. Sebastianin tavoin Tanja niitä harvoja, jotka uskaltavat astua BB:n varpaille ja haistatella Isoveljelle keskarit pystyssä. Aluksi Tanja jäi mieleen vain henkilönä, jota sai halata, mutta nyt Tanjan sarkastisuus ja sellaiset nokkelat näpäytykset ovat niin lyömätöntä kamaa, että välillä tekisi mieli nostaa hänet Sebunkin yläpuolelle.

Sebastianin ja Tanjan jälkeen tulee iiiiiso rako ennen seuraavia. Itse asiassa en edes tiedä, mihin järjestykseen heittäisin kaikki loput asukkaat. Mikael, entinen suosikkini, muuttuu päivä päivältä ärsyttävämmäksi. Suvi ja Janica ovat aika on-off-tyyppejä ja he seilaavat suosikkilistaani päästä päähän. Janica osaa olla joskus ihan mukavakin, mutta silti suurimmaksi osaksi todella raivostuttava ja Norjan seikkailut eivät kiinnostaneet tippaakaan... En oikein tiedä mitä mieltä olisin Janicasta. Veera on aika mitäänsanomaton, Annika on muuttunut alkukauden mukavasta tytöstä inhokiksi ja Ben heiluu siellä inhokin ja suurinhokin rajamailla. Ben on varmaan yksi kaikkien aikojen vihatuimpia BB-asukkaita ja meikäläistä on aina ärsyttänyt tuollaiset mullemullemulle-tyypit, jotka valehtelevat aina tilanteen tullen ja käyttäytyvät muutenkin jotenkin narsistisesti. Sekin ärsyttää, kun Beniä ei saatu asukkaiden toimesta häätöäänestykseen ennen tätä viikkoa ja pelottaa vähän, että ellei häntä nopeasti häädetä, hän tulee pahimmassa tapauksessa olemaan talossa finaaliin asti. Ja sitten tapaus Stefan. BB:n alkaessa hän oli suurin suosikkini ja koko Suomi julisti hänet voittajaksi vuosimallia 2011, kunnes hän valahti niin syvälle, ettei paluuta enää ole. Erityisesti pakkomielle Amandaan oli sieltä ei-niin-kivasta päästä ja Stefan on muutenkin niin täynnä myötähäpeää, että haluaisin hänet jo pikaisesti ulos talosta. Oikeastaan ainoa, mikä Stefanissa enää naurattaa, on se satunnaisesti tapahtuva valaan esittäminen, mutta ei silläkään pitkälle pötkitä.

Sitten pudonneista. Tämä kausi jää historiaan siitä, kuinka talosta on pudonnut juurikin niitä inhokkeja eikä mitään maailmanluokan ylläriä ole päässyt tapahtumaan oikeastaan yhtenäkään sunnuntaina. Minna, Amanda, Salar, Terhi ja Matti ansaitsivat jokainen häädön, joskin Salar olisi voinut olla talossa ihan pikkuriikkisen pidempään. Se on kuitenkin väärin, että Oskar putosi ensimmäisenä ja että Tamer putosi toisena. En ole katsellut koskaan Matkaoppaita, joten en tiennyt Tamerista mitään etukäteen, mutta todella hauskalta tyypiltä vaikutti. Benin haaremista ei ole mitään sanottavaa, sillä se oli täyttä roskaa ja tylsää, kun tämä Netta sai uuden mahdollisuuden. Tälläkin kaudella on ollut ihan ennätyspaljon asukkaita ja kaiken järjen mukaan talosta pitäisi vähentää porukkaa lähestyvän finaalin myötä, eikä tunkea uusia... Tian karkaaminen muuten harmittaa, sillä hänessä oli potentiaalia oikeaksi suursuosikiksi.

Vaihtoviikko ei taaskaan ollut mikään kovinkaan kiinnostava juttu. Ensimmäiset vaihdot olivat ihan eri asia kun vaihto tapahtui Afrikan ja Filippiinien kanssa, mutta tälläiset Euroopan ja Pohjoismaiden sisäiset vaihdot ei vaan kinosta. Tarvitaan vähän isompi kulttuurishokki. Siv Anita oli kuitenkin todella söpö ja mieluusti hänet olisi ottanut ihan vakiasukkaaksi, kun taas Norjan talon touhut eivät jaksaneet kiinnostaa ensimmäistä päivää pidemmälle. Norjassa ei tuntunut tapahtuvan muuta kuin jatkuvaa peiton heilutusta, että joo... Pakko muuten mainita vielä se, että tykkään tuosta uudesta talosta ihan törkeän paljon. Aluksi se sekametelisoppa ja violetti kokolattiamatto ja seinällä loistavat Buddhan kuvat ottivat rankasti silmiin, mutta nyt niihin on jo tottunut.

Lisää kommenttia viimeistään sitten finaalin jälkeen.
Like
Share