Information: Uusi Teejiifoorumi osoitteessa: http://teejii.foorumi.eu

Kingi

Tompsoniitti
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Tompsoniitti
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

January 11th, 2015, 2:39 pm #1

Se alkoi eilen, ja olen henkilökohtaisesti hämmästynyt ettei kukaan muu ole älynnyt tehdä Kingille omaa topicia.
Nuff said. Saa lukottaa/poistaa jos tämä jää kuolleeksi topaksi.
404: Signature not found.
Like
Share

neko
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
neko
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

January 11th, 2015, 3:50 pm #2

Jooh, itse tosiaan eilen katsoin tuon jakson tylsistyksissäni, ja alussa vaikutti aika jännältä. Kuitenkin myöhemmin paljastui, että tämä tuntuu vain vanhojen Putous-näyttelijöiden yritykseltä pysyä prime-time-televisiossa, kuitenkaan juuttumatta Putous-loukkuun, eli että jokainen olisi tunnettu pelkästään urastaan Putouksessa, vaikka ovatkin lahjakkaita ja monipuolisia näyttelijöitä. Tätä en haluaisi sanoa, mutta koko ohjelma tuntuu muuten aivan Putoukselta, jokainen näyttelee aivan samalla tavalla kuin alkuperäisessä sketsisarjassaan, ja ohjelmaan on valikoitu vain suosituimmat piirteet kyseisestä ohjelmasta: sketsihahmot, musiikkiesitykset, julkkisimitoinnit, käsikirjoitetut dialogivitsit.

Jotkut hahmot vaikuttivat ihan hauskoilta, ja jakso olisi ollut aika viihdyttävä vaikka pitkänä Putous-sketsinä, mutta olen vähän epävarma, miten ideaa saadaan jatkettua kokonaisen kauden ajan, ilman jotain uusia ideoita. Varmasti myöhemmin mukaan tulee myös ihan oikeita vierasesiintyjiä yms. näyttäviä numeroita. Myös se pisti silmään, kuinka vähän yleisöä oli saatu paikalle! Kun taas vertaa Putoukseen, jonka lava on taidettu rakentaa uudestaan, ihan vaan, että saataisiin enemmän halukkaita paikalle.

Siinä suomalaisessa TV-huurussa katsoin heti perään Ensitreffit alttarilla, ja sehän oli oikeasti tosi hyvä :D. Ehkä pitäisi tehdä sille oma topicci, niin pääsee juoruamaan lemppariparituksista.
Like
Share

Avri
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

January 11th, 2015, 5:22 pm #3

neko wrote: Siinä suomalaisessa TV-huurussa katsoin heti perään Ensitreffit alttarilla, ja sehän oli oikeasti tosi hyvä :D. Ehkä pitäisi tehdä sille oma topicci, niin pääsee juoruamaan lemppariparituksista.
Joo, se oli aikas muikeaa katsottavaa! :D Oikein innolla odotan tiistaita, toivon mukaan saan täällä Katsomon toimimaan moitteitta.
->UUSIN POSTAUS 7.8.! : Alolan parhaat: Startterit
Like
Share

X-SCISSOR
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
X-SCISSOR
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

January 11th, 2015, 8:35 pm #4

Näyttelijöiden taitavaa työskentelyä on toki viihdyttävää seurata Kingissäkin, mutta se tosiaan tuntuu pitkälti Putous-kopiolta, tai tarkemmin eriteltynä pidemmälle viedyltä Putous-sketsiltä. Vaan ehkä sen nimen omaan onkin tarkoitus olla ilmeinen sekoitus Putousta ja Idolsia? Anyways, pakko todeta jälleen kerran, että Kosonen on hemmetin lahjakas ja karismaattinen! :D
Avri wrote:
neko wrote: Siinä suomalaisessa TV-huurussa katsoin heti perään Ensitreffit alttarilla, ja sehän oli oikeasti tosi hyvä :D. Ehkä pitäisi tehdä sille oma topicci, niin pääsee juoruamaan lemppariparituksista.
Joo, se oli aikas muikeaa katsottavaa! :D Oikein innolla odotan tiistaita, toivon mukaan saan täällä Katsomon toimimaan moitteitta.
Itsekin katsoin sen juuri Katsomosta, ja konsepti on kieltämättä mielenkiintoinen! Kallistun myös sille kannalle, että pistettäisiin sille oma topic pystyyn: ei synny tänne enempää offia, ja muutenkin kyseisen ohjelman idea herättänee mielipiteitä & keskustelua suuntaan jos toiseen.
Like
Share

Evilman
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

January 12th, 2015, 11:16 pm #5

Ei tullit livenä katsottua, kun itse olin esiintymässä samaan aikaan, mutta jälkeenpäin tuli katsottua, kiitos vain MTV3 Katsomolle. :D

Taitavia kavereita ovat kyllä, mutta vähän halvan huumorin maku paistaa läpi. Putouksessa kyseiset näyttelijät tekivät kuitenkin viime kausilla kosolti näitä reality-sarja parodioita ja tämä tuntuu vain venytetyltä toisinnolta niistä. Hahmoissa oli jonkin verran kyllä hyviä oivalluksia, mutta eipä noista kukaan kovinkaan erityinen laulaja ole (tai no Nieminen on parhaimmillaan kyllä todella hyväkin, muista ei paljoa kokemusta TV:n ulkopuolelta).

Suomen lipun tallominen oli jakson parasta antia, koska sillä Kingin väki jätti draamaa lehdistöllle koko viikoksi. Olisi vielä kussut siihen, niin olisi shokki ollut tätäkin suurempi. Toisaalta eipä taida MTV:kään tykätä, jos primetime aikaan kustaan Suomen lippuun. :D

Hyviä näyttelijöitä, hyvä juontaja, vanha idea ja heikohkot laulajat. Kyllä tätä varmaan ainakin toinen jakso tulee katsottua, jos tämä sarja tästä eteenpäin kehittyy. Krista Kososen naamaan olen kyllä kyllästynyt (vaikka ei Minttu Mustakalliota edelleenkään voita ärsyttävyydessä).

Still better than Vino Show.
"Darker than a moonless night, hotter and bitter than hell itself... that is coffee."
Like
Share

Darktaru
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Darktaru
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

January 13th, 2015, 11:56 am #6

Kaverit näytti netistä. Se Hannu Pakaraisen laulu oli ihan sikahyvä vaikka muuten en tyksikään Akusta '<_<

Mut rikosilmoitus tosta.... Sanonko mitä mieltä oon '<_< Ei ollu edes oikea suomenlippu.
Like
Share