Information: Uusi Teejiifoorumi osoitteessa: http://teejii.foorumi.eu
Zafiros
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Zafiros
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

April 25th, 2006, 5:43 pm #21

Zervy wrote: Olettekos nähneet yhtään sarjakuva-albumeita?
Minulla ja Jimillä on yksi sarjakuva-albumi.Tai no oikeastaan se on Jimin mutta luen sitä aina välillä.^^'
zervy sanon sen että tuo senseuroitu sana alkaa s:ällä ja sitten on e.Enempää en sano.
Like
Share

Zervy
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Zervy
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

April 26th, 2006, 4:34 am #22

=Sapphire= wrote: Minulla ja Jimillä on yksi sarjakuva-albumi.Tai no oikeastaan se on Jimin mutta luen sitä aina välillä.^^'
zervy sanon sen että tuo senseuroitu sana alkaa s:ällä ja sitten on e.Enempää en sano.
Eikös niissä (sarjiksissa) ole ihan tuota TV- animaatiota? Ei siis mitään Aku Ankkamaista tyyliä, vaan ihan tietokoneella väsättyä. Muistelisin noin, näytti kamalalta. Kyllä minä ylisuuressa AA- kokoelmassani pysyn -.-'
Joojoo, katsoin sen sanan sieltä Wikipediasta. Pervo jakso xP.
Like
Share

Teejii
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Teejii
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

April 26th, 2006, 11:25 am #23

wrote:Mitäköhän se oikea Cronberg ajattelee perunasta. Heh. Varmaan hävettää x3. Siis peruna, joka puhuu, joka käyttää laseja? Miettikääs nyt. Sitä minäkin.
Ei, kun se on kuulemma jopa ylpeä siitä, että on jättiperuna. Erottuu kuulemma hyvin siitä massasta sillä tavalla. Jossain sen haastattelussa luki noin X)...

Itsevaltiaat on kyllä mennyt vähän muullakin tavalla jotenkin omituiseksi. Eikö ne enää muuta tee kuin höpisee jossain vähän aikaa ja sitten tulee niitä koppikohtauksia jossa puhutaan temppuilevalle Paavolle?
"Apinat on sellaisia... Ugh, ugghhg! Sekoitan koko paikan! Ugh! Uhg! Nyt ne suuttu, katson vetoavasti... kaikki anteeksi annettu, ugh!"
Like
Share

Azurill
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

May 4th, 2006, 5:50 pm #24

Teejii wrote:Itsevaltiaat on kyllä mennyt vähän muullakin tavalla jotenkin omituiseksi. Eikö ne enää muuta tee kuin höpisee jossain vähän aikaa ja sitten tulee niitä koppikohtauksia jossa puhutaan temppuilevalle Paavolle?
Ilmeisesti eivät. Parina lauantaina olen sarjaa taas pitkästä aikaa seurannut ja molemmilla kerroilla kuolin miltei tylsyyteen (jos kerran kuolin lähes ekallakin katselukerralla, älkää kysykö miksi katsoin sen taas seuraavanakin lauantaina). Ainoa hauska kohta on enää politiikkojen pään ilmestyminen ruutuun, kuten Zervykin aiemmin toteaa, vaikken sitäkään kyllä oikein käsitä: "Benkkuu ~", "Saulii ~" jne.
Zeremonian Zervietti ja Zerpentiini wrote:Olettekos nähneet yhtään sarjakuva-albumeita?
Juu, (hyvin varustetuissa kirjakaupoissa ja lehtipisteissä xP) olen nähnyt, sekä lueskelin niitä kirjastossa muiden kirjojen ja lehtien ohella ajantappamiseksi. Mutta tylsää tosiaan tuo, että ne on koottu vain kuvakaappauksia telkkarista ottamalla, vaikka toisaalta en osaisi kuvitella millaisilta hahmot näyttäisivät ihan tavallisesti piirrettynä... tai no, voisin sittenkin, Teejii kun yritti joskus huvikseen piirtää henkilöiden (Lipposen ja Zyzkowiczin) kuvia xD. Niistä tuli itse asiassa aika onnistuneita.

Muistatteko muuten enää mikä oli ensimmäinen Itse Valtiaat -jakso jonka näitte? Ensimmäinen jakso, jonka itse taisin nähdä, oli muistaakseni sellainen jossa joku ihme monsteri oli valloittanut koko Helsingin ja söi poliitikot. Ainoastaan Ben jäi roikkumaan sen hampaaseen ja kiljui jotain että: "Ja siis mua sä et ainakaan syö!". Sitten en muistakaan juuri mitään siitä, paitsi sen, että se monsteri kaatui yllättäen selälleen johonkin terävään tolppaan ja näin se saatiin kukistettua. Halonen ym. lampsivat tämän kidasta kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Et sattuisi, =Sapphire=, tietämään/muistamaan mikä tuo monsteri-jakso voisi olla?

Pahus vaan kun ei tule juuri mieleen mitään jutusteltavaa topicin keskeisimmästä ja suosituimmasta hahmosta, eli The Jättiperunasta... Paitsi että liioiteltua, että nyt vasta tiedän/tiedämme siitä perunasta, vaikka jakso, jossa se esiintyi ensimmäisen kerran, esitettiin jo 24.9.2005!
Like
Share

Zafiros
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Zafiros
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

May 4th, 2006, 6:08 pm #25

Azurill wrote: Et sattuisi, =Sapphire=, tietämään/muistamaan mikä tuo monsteri-jakso voisi olla?
En muista.
Se oli myös hyvä jakso jossa tuli ylisuuria tomaatteja (niin sanottuja tappaja tomaatteja) X) .
Like
Share

Jim
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Jim
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

May 5th, 2006, 4:12 pm #26

Minäkin taidan muistaa nuo tomaatit. X) Oliko se jakso siinä DVD:lä?
Pirtein k?ytt?j? [size0](Miespuolisista)[/size]
Like
Share

Zafiros
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Zafiros
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

May 14th, 2006, 8:02 am #27

Teinpäs tässä pienen Itsevaltiaat pätkän kuvista.Jonka voi katsoa tässä osoitteessa. Klik.

Azu: Hauska tuo video! ^^
=Sapphire=: Kiitos!^^
Like
Share

Azurill
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

May 27th, 2006, 6:34 pm #28

No niin, satuin vaihtamaan kanavan YLE ykköselle ja Itse Valtiaitahan sieltä tuli. Ja kuinkas ollakaan, sopivasti juuri uusintajaksona "Vihreiden puiseva peruna". Näin siis viimein kuuluisan The Jättiperunan (joka olikin huomattavasti pienempi kuin luulin).

Ei jösses, sehän on suoraan sanottuna kauhea! Kuvittelin sitä edes vähän mukavammaksi, mutta taisin erehtyä. Äänikin on jokseenkin ärsyttävä ja ne "Wa-ter-me-lon" suunliikkeet... eih. En enää yhtään ihmettele jakson nimeä O_o

Pahoittelut, mahdolliset The Jättiperuna-fanit, mutta hahmo ei kolahda ainakaan minuun (vaikka se tämän topicin keskeisin hahmo/maskotti onkin) xP
Like
Share

Zervy
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Zervy
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

May 28th, 2006, 12:18 pm #29

Tuo eilinen The Jättiperuna oli kyllä hauska. Mukava ääni sillä on. Kehheh, välillä The Peruna pomppi tuolla vaaleanpunaisella taustalla, ja kuului ääni: "Puiseva peruna, vihreiden johtaja.". Tuolle repesin, oli niin hauskasti lausuttu.

Onkos tuo Perna jo alkutunnarissa? En ole katsonut..

Azu: Ei ole, ja parempi vaan että pysyy poissa.
Like
Share

AoiNeko
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
AoiNeko
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

May 28th, 2006, 1:52 pm #30

Minusta tämä Itsevaltiaat on hyvä ohjelma, pidän siitä vaikken seuraakkaan vakituisesti. Aina kun muistan katsoa, katson sen vaikka en aina vitsejä tajuakkaan koska en seuraa muuten politiikkaa tai muutakaan mitä siellä tapahtuu. Oikeastaan parhaiten tunnen sen sarjan kautta hahmoja, en oikein muuten. ;D

Elikkä sarja on ihan OK, jopa hyvä jos muistaisin katsoa sen.
R O A R
Like
Share