Information: Uusi Teejiifoorumi osoitteessa: http://teejii.foorumi.eu
Gold
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Gold
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

March 11th, 2006, 10:07 pm #41

Olen nyt alkanut innostua tästä DM keräilystä
Kaverin kanssa pelattiin tänään sen synttäreinä niin mä voitin hyvin:

Kaveri oli tuhonut nopeasti kaikki kilpeni minä käytin taikaa jolla se poistaa kortin vastustajan käestä ja poistin Apocalypse Visen josta kaveri ei pitänyt. Kutsuin pari olentoa... Sitten alkoi loppu hyökkäykset kaverillani oli ainoastaan 4 kilpeä ja mulla ei yhtään. käytin yhtä olentoa tuhoamaan kilven, toinen tuplamursi, kolmas yhen kilven ja "todomedaa!!!" (mitä sekin edes tarkoittaa)

Altaria: "Todome da" tarkoittaa lopettamista
It is something that grows over
time... a true friendship.
a feeling in the heart that
becomes even stronger over time...
Like
Share

RocketRaichu
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
RocketRaichu
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

August 27th, 2006, 1:04 pm #42

Torchic wrote: Sissus, kun ne japanilaiset on tyhmiä! Ensin luotiin Pokémon. Sitten ne keksi, että kun kaikki tykkää, niin keksitään samanmoinen! Ja niin syntyi Digimon. Ja Beyblade. ja sitten tämä nk. Duel Masters. Se on jo liikaa.
Seison takanasi, Torchic, ja tuen sinua. Paino lauseella "keksitään samanlainen, ja niin syntyi Digimon..."

Eivätkö ne japsit totta tosiaan ymmärrä, että liika on liikaa? Ja kiitos Teejiin maininnoista taistelevista roboteista ja ruokalajeista, nyt elän taas hieman pidempään, koska nauru pidentää ikää :lol:

Odotamme kauhulla, mitä seuraavaksi keksitään... 12-vuotiaat piikkitukat alkavat läiskiä toisiaan pianonkoskettimilla?
Like
Share

James
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
James
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

August 27th, 2006, 1:25 pm #43

Itse katsoin jonkunverran tätä kyseistä ohjelmaa vuosi sitten. Aika outo sarja, en tajunnut niitä ihme sääntöjä siinä korttipelissä (ihan kuin edes yrittäisin tajuta niitä). Muuten sarja oli aika pöllö, paitsi ne jotkut sutkautukset olivat vitsikkäitä. Mielestäni Duel Mastersissa on ihan hyvä piirrosjälki niiden jaksojen perusteella joita olen katsonut.
Like
Share

Dukitte
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Dukitte
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

December 30th, 2007, 5:11 pm #44

Sivusilmällä olen sarjaa joskus katsonut, enkä voi sanoa että se iskisi minuun. Idea on jotenkin outo ja se päähenkilö on suoraan sanottuna ruma. Korteilla en ole pelannut mutta se on minusta järkevämpää puuhaa kuin sarjan seuraaminen. Eikö ole mukavampaa itse pelata kuin katsoa telkasta kun toiset pelaa? No joo, oikeassa elämässä ei ole samoja juttuja kuin sarjassa mutta silti...
Like
Share

Mewtwolover
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Mewtwolover
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

January 25th, 2008, 9:53 am #45

Minny wrote: Tuotaisiin nyt suomeenkin muitakin laadukkaita animeita kuin Neon Genesisi evangelion... blaa, edes Full Moon wo Sagashite ._.
Joo, Bible black Suomeen, siitä tosin kukkahattutädit riemastuisivat. :D

DM on surkea kopio surkeasta Yu-Gi-Ohista. Dubbi on surkeaa perustasoa. Kortitkaan eviät ole niin hienoja kuin pokémon-kortit.
Teejii Awards 2010, 2011, 2012: - Pervoin k?ytt?j? (miespuolisista)
Teejii Awards 2012: - Vuoden datis
Like
Share

Imaranx
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Imaranx
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

August 1st, 2009, 2:42 pm #46

Suoraan sanottuna sanon, että duel masters ei ole niitä parhaimpia animeita, mitä on keksitty...mutta jotenkin se jaksoi minua viihdyttää vitseillään...ja iki-ihanilla hahmoilla, kuten Kokujo~♥ ja Yamira! XD
Mutta täyttä yu-gi-oh! matkimista on...ja aika sekavaa se pelaaminen siinä on, aikamoista hosumista ja sähläämistä...
♥ ♥ ♥ ♥ Click here to see my art!♥ ♥ ♥ ♥

Like
Share

Tompsoniitti
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Tompsoniitti
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

September 3rd, 2011, 7:48 am #47

Pojat... Tulette varmasti järkyttymään tästä paljastuksesta... KOKO SHOW ON SONTAA! Uskomatonta, mutta totta: DCG:n pelaaja morkkasi lajinsa animen... Minkä sille voi, että ohjelma ei vaan toimi, kortit kylläkin (olkaa mitä mieltä olette :angry: )... Nyt on kyllä pakko pistää tähän vielä tuo yrjötautisen näköinen emoticon...
404: Signature not found.
Like
Share

ELTP
Tulokas
Tulokas
ELTP
Tulokas
Tulokas

September 14th, 2014, 11:25 am #48

Mielestäni tuo anime on mitä on eli ei ainakaan mikään mestarillinen luomus... Tuli sitä joskus nuorempana katsottua lauantaiaamuisin.

***MAINOS***
Jos haluatte keskustella aiheesta enemmän tai keskustella ihan varta vasten Duel Masters -aiheisella foorumilla, niin vierailkaa foorumillamme:
Duel Masters Finland

Aihealueet eivät ole rajatattu animeen.

Tämäkin on hieno foorumi, mutta etsin kiinnostuneita käyttäjiä, jotta voimme maksimoida hauskuuden. Pahoittelen ylläpitoa ja valcojia, jos viestini oli liian mainostava.
Like
Share

Mewtwolover
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia
Mewtwolover
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

September 14th, 2014, 2:57 pm #49

Tompsoniitti wrote: Pojat... Tulette varmasti järkyttymään tästä paljastuksesta... KOKO SHOW ON SONTAA! Uskomatonta, mutta totta: DCG:n pelaaja morkkasi lajinsa animen...
Ei tuo mitään uskomatonta ollut, moni Pokémon TCG:n pelaajakin pitää Pokémon-animea huonona.
Teejii Awards 2010, 2011, 2012: - Pervoin k?ytt?j? (miespuolisista)
Teejii Awards 2012: - Vuoden datis
Like
Share