stamboomonderzoek,v.d.berg/lie-atjam/overeem/pike

stamboomonderzoek,v.d.berg/lie-atjam/overeem/pike

brigitte.van.den.berg
brigitte.van.den.berg

October 27th, 2004, 5:11 pm #1

graag zou ik wat meer willen weten over mijn roots,wie kan mij helpen.mijn vader heet bennie.van.den.berg,mijn moeder maaike lie-atjam,ik wil graag nog wat generaties terug spitten i.v.m mijn stamboomonderzoek,wie heeft info of is familie van mij en kan mij wat meer vertellen.alvast bedankt brigitte
Share

November 17th, 2004, 4:04 pm #2

Begin met de volkstelling Suriname van 1921 te vinden bij het Nationaal Archief in Den Haag. Dit is een mooi uitgangspunt
Like
Share

Maureen Lioe A Tjam
Maureen Lioe A Tjam

June 22nd, 2005, 5:13 pm #3

graag zou ik wat meer willen weten over mijn roots,wie kan mij helpen.mijn vader heet bennie.van.den.berg,mijn moeder maaike lie-atjam,ik wil graag nog wat generaties terug spitten i.v.m mijn stamboomonderzoek,wie heeft info of is familie van mij en kan mij wat meer vertellen.alvast bedankt brigitte
Zelf heet ik Lioe-a-Tjam, ik kan je wel wat vertellen over deze naam, als je daar behoefte aan hebt.
Share

overeem
overeem

January 2nd, 2007, 12:50 am #4

Arie van den Berg b: Oct. 14 1878 d: May 11, 1958 married Mina Gerardina van Overeem b: March 13 1884 d: Jan 22, 1972

They are the parents of my mother in law is Helena van den Berg b: March 9, 1924 in married May 15, 1946 to Reinier van Ravenswaay b: November 15, 1920

Any connection??
Share

Shirley Lie ATjam
Shirley Lie ATjam

July 3rd, 2007, 8:07 am #5

Hoi,
Ik ben Shirley Lie ATjam ik ben geboren 31-08-1953 ik ben dochter van Reinier Lie ATjam (overleden 9 maart 1996) ik heb nog vijf broers en vier zussen en een hele grote familie er is een stamboom die zit bij oom Cliffort Mac-Donald mail mij dan kan ik het uitleggen of bel mij mijn nummer is 06-45464531
Groet,
Shirley
Share

Shirley Lie ATjam
Shirley Lie ATjam

July 3rd, 2007, 8:08 am #6

Hoi,
Ik ben Shirley Lie ATjam ik ben geboren 31-08-1953 ik ben dochter van Reinier Lie ATjam (overleden 9 maart 1996) ik heb nog vijf broers en vier zussen en een hele grote familie er is een stamboom die zit bij oom Cliffort Mac-Donald mail mij dan kan ik het uitleggen of bel mij mijn nummer is 06-45464531
Groet,
Shirley
Share

maritha Hammond- Lie ATjam
maritha Hammond- Lie ATjam

October 30th, 2007, 12:55 pm #7

Hoi,
Ik ben Maritha Lie-atjam dochter van Richenel Lie atjam die op Moengo woonde, hij was getrouwd met richel lobo en ze hebben 7 kindern gehad waarvan ik de laatste ben, ik ben ook opzoek naar mijn familie. wat ik ben tegen gekomen is dat mijn grootvader uit Macau china naar suriname is gekomen met nog 1 broer als contract arbeider. ik heb hier in suriname nog de oudste zoon van mijn vader die heel veel weet zijn naam is ronald lie a tjam. ook in lelystad ( nederland) zit er een neef van mijn vader die heel oud was. check het even mischien help dat wel. ik ben nog steeds zoekende
mischien kunnen wij elkaar wel helpen hiermee

tot schrijfs

maritha
Share

Osese Pengel
Osese Pengel

January 31st, 2008, 7:00 pm #8

Hoi mijn naam is Osese Pengel. Mijn moeder is Ivonne Pengel haar moeder was Jeanette Lioe A Tjam een zus van Richenel en Reinier ze hadden nog een zus Juliet. Ronald is een oom van mij. Als je meer wilt weten ik heb een hele stamboom. Jeanette Lioe A Tjam woonde aan de wanincastraat in Suriname. Haar moeder dus ook de moeder van Richel en Reinier en Juliete Heette Rosheuvel en had nog twee voor kinderen met Harreveld.
Share

Anonymous
Anonymous

March 24th, 2008, 11:57 am #9

Hallo,

Heb je toevallig wat gegevens voor mij voor wat betreft
de naam Lie A Tjam?

Groetjes, Maureen

Share

brigitte van.den.berg
brigitte van.den.berg

August 20th, 2008, 7:20 pm #10

Arie van den Berg b: Oct. 14 1878 d: May 11, 1958 married Mina Gerardina van Overeem b: March 13 1884 d: Jan 22, 1972

They are the parents of my mother in law is Helena van den Berg b: March 9, 1924 in married May 15, 1946 to Reinier van Ravenswaay b: November 15, 1920

Any connection??
thats certanly a connection.send me a mail so we can talk
Share