Fotos de Maria Celeste

Fotos de Maria Celeste

November 29th, 2005, 10:19 pm #1

Last edited by hskk on August 23rd, 2007, 7:16 am, edited 1 time in total.
Like
Share

Daria
Daria

November 30th, 2005, 6:26 pm #2

La echo de menos esa telenovela!!!!Espero verla de nuevo algun dia.
Share

November 30th, 2005, 7:46 pm #3

me gustaria verla (ya que nunca la he visto). Dicen que fue su mejor actuacion ... y que fue una buena novela.
Cuantas veces la has visto? y en que canal?
saludos
Like
Share

December 1st, 2005, 9:42 am #4

http://www.e-prymedia.com/vision%2Deuro ... v/tn38.htm

María Celeste is the daughter of Cesar Augusto, a seventies rock musician and Celina, a beautiful young woman, daughter of Don Patricio Hidalgo de la Torre, a wealthy landowner. After leaving all the comforts of home, she finds herself very lonely after her husband's death.

Celina dies in a strange accident leaving her daughter with her best friend, Martirio Paniagua. Martirio adopts Maria Celeste as her own daughter and she will grow up with her adoptive sister Irania. While looking for a job, Maria Celeste arrives at the Hidalgo Consortium. By coincidence, she meets her prospective boss, Dr. Santiago Azpurua, who is also Don Patricio's godson. Don Patricio discovers his granddaughter's existence and begins to search for her. When he finds Martirio and the two girls, he brings them to live with him. But Irania manipulates the situation to appear as the heiress and her mother becomes her accomplice unwillingly.

Maria Celeste will be the target of doubts and lies, weaving a web of confusion and deceit. After a brief romance with Santiago, they break up after Irania makes believe Maria Celeste is having an affair with Horacio. In her distress, Maria Celeste decides to leave the Hidalgo residence although she is aware of her roots. She arrives at Caribe Lezama's ranch who hires her as his assistant, and makes his fortune available to her so she can plot her revenge. The final showdown will be decisive as Don Patricio discovers the truth and finds Maria Celeste's forgiveness.

Santiago calls off his wedding to Irania and sets out to find his true love, Maria Celeste. She, in turn, is engaged to Caribe out of gratitude. But Caribe realizes she does not love him and lets her go so she can be with Santiago. Truth, love, passion, intrigue and lies heavily influence the outcome of this great story.
Like
Share

December 1st, 2005, 8:24 pm #5

La echo de menos esa telenovela!!!!Espero verla de nuevo algun dia.
pero estaba recien llegada alli y ni sabia una palabra de espanol! Que mala suerte que estando alli, no pude ver a esta novela!
Last edited by hskk on December 1st, 2005, 8:25 pm, edited 1 time in total.
Like
Share

Daria
Daria

December 2nd, 2005, 8:38 pm #6

me gustaria verla (ya que nunca la he visto). Dicen que fue su mejor actuacion ... y que fue una buena novela.
Cuantas veces la has visto? y en que canal?
saludos
Si, es verdad, era su mejor actuacion...Habia muchos epizodos fuertes y su actuacion era genial!!! La vi esa telenovela dos veces aqui en Estonia, por la primera vez en canal 2 (donde se emite Milagros) y la otra vez por el cana ruso - NTV!!!! Y me gustaria verla una vez mas!!!
Share

December 3rd, 2005, 3:57 pm #7

Leer tantas cosas buenas de Maria Celeste, me dan ganas de ver la novela!
Cuales de la novelas de Sonya has visto? (perdona mi mala memoria!)
saludos
Like
Share

Daria
Daria

December 3rd, 2005, 4:58 pm #8

Si, Milagros todavia se emite, esta semana he visto un capitulo, Jose Antonio ya esta con Sandra y Milagros piensa casarse con el otro!
Yo vi casi todas la telenovelas de Sonya,excepto Guajira.
Share

December 3rd, 2005, 5:15 pm #9

Espero que puedas ver Cosecha de Amor tambien!
saludos
Like
Share

Ana Lucia
Ana Lucia

December 3rd, 2005, 8:27 pm #10

Si, es verdad, era su mejor actuacion...Habia muchos epizodos fuertes y su actuacion era genial!!! La vi esa telenovela dos veces aqui en Estonia, por la primera vez en canal 2 (donde se emite Milagros) y la otra vez por el cana ruso - NTV!!!! Y me gustaria verla una vez mas!!!
Eu não posso opinar, pois não vi as outras novelas de Sonya, mas Maria Celeste marcou, capítulo a capítulo prendia o telespectador, nós ficavamos na espectativa do que iria acontecer no dia seguinte e não perdeu o ritmo, se tornava cada vez melhor, a Irania tomou o seu lugar como neta que Patrício tanto procurava,quando ela perdeu a criança que ela esperava de Santiago,depois sofreu um atentado, saiu do país, foi vendida como mercadoria, e quem a comprou foi um garimpeiro que na verdade era Manaure um homem rico que largou tudo por causa de uma desilusão e se tornou protetor de Celeste, nossa tem tantas cenas boas.
Quando tiver tempo, pois só no final de semana que eu tenho algum tempo livre, eu coloco os capítulos de Maria Cesleste para vocês, só que em português Ok!
Share