Untuk yang 18 keatas sahaja

Untuk yang 18 keatas sahaja

tius
tius

June 16th, 2008, 2:05 am #1



Gambar naked..Jum kita tengok berapa org yang respon topik ne..hehe
Quote
Share

scarlett
scarlett

June 16th, 2008, 2:10 am #2


is is iskkkkk...ko buat pa jg tu...ko mangkali cabut suma tu p bikin bantal..hehhe
Quote
Share

lapuk
lapuk

June 16th, 2008, 5:41 am #3



Gambar naked..Jum kita tengok berapa org yang respon topik ne..hehe
hehe
Quote
Share

lopung
lopung

June 16th, 2008, 8:58 am #4



Gambar naked..Jum kita tengok berapa org yang respon topik ne..hehe
kesian o kalau masi idup.. kalau sdh mati pun kesian o jadi mcm ni... jangan kamurang ketawa koti.. nanti kena kilat...
Quote
Share

tius
tius

June 16th, 2008, 9:09 am #5



Gambar naked..Jum kita tengok berapa org yang respon topik ne..hehe
sa pun heran kenapa ayam ne jadi begini.
Quote
Share

konol_langkawit
konol_langkawit

June 16th, 2008, 12:28 pm #6



Gambar naked..Jum kita tengok berapa org yang respon topik ne..hehe
alalalaaaa tius..sya tau apa ko buat sama tu tandaha
Tiap2 hari ko cabut bulu dia bikin kasi geli2 lubang telinga kan....pongukab do lanai keh keh keh

Berapa bulan lah masa ko cabut tu bulu?
Quote
Share

Joined: March 26th, 2008, 12:35 pm

June 16th, 2008, 1:13 pm #7



Gambar naked..Jum kita tengok berapa org yang respon topik ne..hehe
huhuhu..klu ada buluh ayam tu...mesti tagap kan..
bulih bikin ayam sabung...
tapi klu dia mcm tu tada buluh...buli2 jua la...kasi gandingan sama ayam rambo
hahahahaha
Quote
Like
Share

Joined: June 14th, 2008, 9:02 am

June 16th, 2008, 11:32 pm #8



Gambar naked..Jum kita tengok berapa org yang respon topik ne..hehe
Wahai ayam jantan yang sexy..wpun ko botak habis tapi kemachoan mu tetap menyuntik semangatku. Ko tau kan aku ni memang minah yang tak suka tengok jantan buka baju...tapi ko kanapa buka habis tanpa seurat banang pun. adakah ko sengaja menambahkan sebak di dadaku....ko tau kulit mu yang kemerahan bagaikan kulit org putih yang dipanah matahari sangat memukau pandangan mata ku...oh ayam sexy..opssssssssss i ingat u jantan sexy, sekali aku tengok betul2 ko jantan togel pula..inda jadilah aku klu begini.bye.Tq Keningau Forum
Quote
Like
Share

lopung
lopung

June 17th, 2008, 6:52 am #9



Gambar naked..Jum kita tengok berapa org yang respon topik ne..hehe
itu ayam karan betina baitu... bukan ayam jantan.... inda percaya tanya c eva...
Quote
Share

eva
eva

June 20th, 2008, 8:31 am #10



Gambar naked..Jum kita tengok berapa org yang respon topik ne..hehe
Bekas Minah Rempit Bingkor. ko org bingkor ka....
Quote
Share