Funfair Keningau enda jadi

Funfair Keningau enda jadi

ambutit
ambutit

October 25th, 2008, 2:50 am #1

Baru-baru ini sa tengok di padang bukan main semak lagi dengan equipetment untuk membuat funfair.Huh sa tengok semua yang canggih-canggih macam permainan dari barat punya.

Selang beberapa minggu dan hampir siap pemasangan peralatannya sekali dengar khabar tidak jadi pula.

Jadi ada siapa-siapa yang tau kena funfair tu nda jadi?
Quote
Share

tambalut
tambalut

October 25th, 2008, 12:17 pm #2

iskh2 bsemangat ni sa bca skali nga nda jd...
knapa knun nda jd?
hehe ada sesapa yg tahu?
Quote
Share

Joined: May 25th, 2008, 2:36 pm

October 26th, 2008, 4:05 pm #3

Baru-baru ini sa tengok di padang bukan main semak lagi dengan equipetment untuk membuat funfair.Huh sa tengok semua yang canggih-canggih macam permainan dari barat punya.

Selang beberapa minggu dan hampir siap pemasangan peralatannya sekali dengar khabar tidak jadi pula.

Jadi ada siapa-siapa yang tau kena funfair tu nda jadi?
inda dpt permit ,sebab inda pandai "huloQ'kot..biasala dlm dunia ni semua memerlukan duit,manusia o manusia
Quote
Like
Share

Joined: May 11th, 2008, 2:56 am

October 27th, 2008, 12:10 am #4

Baru-baru ini sa tengok di padang bukan main semak lagi dengan equipetment untuk membuat funfair.Huh sa tengok semua yang canggih-canggih macam permainan dari barat punya.

Selang beberapa minggu dan hampir siap pemasangan peralatannya sekali dengar khabar tidak jadi pula.

Jadi ada siapa-siapa yang tau kena funfair tu nda jadi?
korang inda perasan ka tu tapak fun fair sudah beralih tempat di tempat bekas station bas Tung Ma. Mcm mo kna buat di sana.
Quote
Like
Share

zie
zie

October 27th, 2008, 2:08 pm #5

Baru-baru ini sa tengok di padang bukan main semak lagi dengan equipetment untuk membuat funfair.Huh sa tengok semua yang canggih-canggih macam permainan dari barat punya.

Selang beberapa minggu dan hampir siap pemasangan peralatannya sekali dengar khabar tidak jadi pula.

Jadi ada siapa-siapa yang tau kena funfair tu nda jadi?
ohh iakah.nda kepunan juga la org koningau ne.
Quote
Share

t
t

October 28th, 2008, 7:01 am #6

Baru-baru ini sa tengok di padang bukan main semak lagi dengan equipetment untuk membuat funfair.Huh sa tengok semua yang canggih-canggih macam permainan dari barat punya.

Selang beberapa minggu dan hampir siap pemasangan peralatannya sekali dengar khabar tidak jadi pula.

Jadi ada siapa-siapa yang tau kena funfair tu nda jadi?
sedang rancak pemasangan peralatan funfair tu sekarang dilokasi bekas TUNG MA.
Quote
Share

Joined: March 26th, 2008, 12:35 pm

October 28th, 2008, 7:51 am #7

Baru-baru ini sa tengok di padang bukan main semak lagi dengan equipetment untuk membuat funfair.Huh sa tengok semua yang canggih-canggih macam permainan dari barat punya.

Selang beberapa minggu dan hampir siap pemasangan peralatannya sekali dengar khabar tidak jadi pula.

Jadi ada siapa-siapa yang tau kena funfair tu nda jadi?
bikin samak sja tu klu da sini..pilak2,OM,tator2..sja yg dtg sna..artis pun yg jiwang2 taih2 manuk..puiiii..itu la ygbikin rusak2 org KDM sabah hhuuhuhuhu
Quote
Like
Share

kudingking
kudingking

October 29th, 2008, 5:32 am #8

Baru-baru ini sa tengok di padang bukan main semak lagi dengan equipetment untuk membuat funfair.Huh sa tengok semua yang canggih-canggih macam permainan dari barat punya.

Selang beberapa minggu dan hampir siap pemasangan peralatannya sekali dengar khabar tidak jadi pula.

Jadi ada siapa-siapa yang tau kena funfair tu nda jadi?
jadi d mna suda 2 stsn tung ma??hihihi....
sy inda tau ba...
mklum la blm balik2 lg kngau
Quote
Share

Joan
Joan

October 29th, 2008, 9:33 am #9

Baru-baru ini sa tengok di padang bukan main semak lagi dengan equipetment untuk membuat funfair.Huh sa tengok semua yang canggih-canggih macam permainan dari barat punya.

Selang beberapa minggu dan hampir siap pemasangan peralatannya sekali dengar khabar tidak jadi pula.

Jadi ada siapa-siapa yang tau kena funfair tu nda jadi?
yabah nda patut bah kan kwan1 klu mo jemput artis pun jempt la yg ada kaki ckit..heheheheh maksudnya yg suda glamur katakan...supaya nda jga bikin buring...stuju kah? pendapat kosong c joan ni..kuruyon podi la...
Quote
Share

Joined: October 29th, 2008, 12:33 pm

October 29th, 2008, 12:43 pm #10

Baru-baru ini sa tengok di padang bukan main semak lagi dengan equipetment untuk membuat funfair.Huh sa tengok semua yang canggih-canggih macam permainan dari barat punya.

Selang beberapa minggu dan hampir siap pemasangan peralatannya sekali dengar khabar tidak jadi pula.

Jadi ada siapa-siapa yang tau kena funfair tu nda jadi?
nda jd pla..rugi2 ja ne sy kumpul duit bkin mo blnja d funfair..rugi2....
Quote
Like
Share