apa perasaan anda bila terjumpa dgn bekas kekasih

apa perasaan anda bila terjumpa dgn bekas kekasih

kediung
kediung

October 9th, 2008, 5:55 am #1

ada kah perasaan gemetar atau malu malu atau timbul rasa cinta dan sayang atau macam mana?...sama ada mau sambung balik?....heeheee....
Quote
Share

antungau
antungau

October 9th, 2008, 6:00 am #2

bagus juga topik ko ni...kalau bekas kekasih masa sekolah randah macam mana itu? lagi kalau tejumpa kan tingu dia janda suda mcm mana?
Quote
Share

Hulk
Hulk

October 9th, 2008, 6:08 am #3

ada kah perasaan gemetar atau malu malu atau timbul rasa cinta dan sayang atau macam mana?...sama ada mau sambung balik?....heeheee....
sa pura2 inda nampak.. x mau kasi sakit hati pasangan... tp klu dia tegur duluan... hehe tegur ja la tp hanya sekadar teman tapi mesra... hehe
Quote
Share

kediung
kediung

October 9th, 2008, 6:23 am #4

ada kah perasaan gemetar atau malu malu atau timbul rasa cinta dan sayang atau macam mana?...sama ada mau sambung balik?....heeheee....
pernah juga sia terjumpa bekas kekasih sia dulu jalan dgan seorang lelaki yang hensomm.ingat dia punya boy prin tau-tau nga adik dia e.sia berabis no daa ka pura-pura nda nampak dia tpi dia sendiri p tegur sia om dia c kenal no kakah adik dia. main stdy2 poh kakah sia sbb mau tahan malu...
Quote
Share

eva
eva

October 9th, 2008, 6:34 am #5

ada kah perasaan gemetar atau malu malu atau timbul rasa cinta dan sayang atau macam mana?...sama ada mau sambung balik?....heeheee....
teman tapi mesra hemm.Sa suka lagu ne dulu..
Quote
Share

loyop
loyop

October 9th, 2008, 8:07 am #6

ada kah perasaan gemetar atau malu malu atau timbul rasa cinta dan sayang atau macam mana?...sama ada mau sambung balik?....heeheee....
bagi sia perasaan malu tu tetap ada lah...sbb dulu pernah berkasih-kasihan...
Quote
Share

ally
ally

October 9th, 2008, 8:46 am #7

ada kah perasaan gemetar atau malu malu atau timbul rasa cinta dan sayang atau macam mana?...sama ada mau sambung balik?....heeheee....
klo sia la... sa berabis lg kc tayang mka sma dia.. siapa suru kc tnggal dluan
heee...

sa kc tayang lg tanak wagu baru sia y hensom


klo ble kc kena dia berabis...


Quote
Share

felecia
felecia

October 9th, 2008, 10:19 am #8

ada kah perasaan gemetar atau malu malu atau timbul rasa cinta dan sayang atau macam mana?...sama ada mau sambung balik?....heeheee....
sa tegur jak durang tu...mimang pun sa buat selamba jak...tp klu sa nampak ada urang d sebla dia klu buli tia mo ternampak la..nti sa pndai jeles wlupn x niat mo blik ..kanapaitu ah....hehehe tia tau la klu tjumpa sma sturang tuh yg sa suka btl nga teda apa nodi...harap2 takan terjumpa...
Quote
Share

lastsumandak
lastsumandak

October 9th, 2008, 11:03 am #9

ada kah perasaan gemetar atau malu malu atau timbul rasa cinta dan sayang atau macam mana?...sama ada mau sambung balik?....heeheee....
rasa berdebar jgala... hehe.. berabis lgi menahan merah muka... tpi pastu besa ja..haha
Quote
Share

Sumandak Borneo
Sumandak Borneo

October 9th, 2008, 11:44 am #10

ada kah perasaan gemetar atau malu malu atau timbul rasa cinta dan sayang atau macam mana?...sama ada mau sambung balik?....heeheee....
bersyukur jga la nda jdi kwin sama dia..heheheh
Quote
Share