apa perasaan anda bila terjumpa dgn bekas kekasih

lastsumandak
lastsumandak

October 9th, 2008, 11:56 am #11

ada kah perasaan gemetar atau malu malu atau timbul rasa cinta dan sayang atau macam mana?...sama ada mau sambung balik?....heeheee....
napa plak inda jadi...???
Quote
Share

kediung
kediung

October 9th, 2008, 1:35 pm #12

ada kah perasaan gemetar atau malu malu atau timbul rasa cinta dan sayang atau macam mana?...sama ada mau sambung balik?....heeheee....
felecia ramai juga ko punya bekas kekasih sampai durang durang heehee inda bah jan marah bah....haahaa c ally pun ada juga XXXX kan, sumandak terakhir alamakkkk ramai pula yg xxxxx ni.
Quote
Share

kediung
kediung

October 9th, 2008, 1:48 pm #13

ada kah perasaan gemetar atau malu malu atau timbul rasa cinta dan sayang atau macam mana?...sama ada mau sambung balik?....heeheee....
sumandak borneo....jahat butul kah xxxx ko tu sampai ko nda mau kawin sama dia...Eva ko trus dapat 1st love yang baik kan....semoga bahagia hinga ko jadi nenek sdh... heeeheee.jangan main malu malu bah loyop....
Quote
Share

dungot
dungot

October 9th, 2008, 4:08 pm #14

ada kah perasaan gemetar atau malu malu atau timbul rasa cinta dan sayang atau macam mana?...sama ada mau sambung balik?....heeheee....
aku nda malu lah tapi nda mau bagi can sama dia sbb dulu dia kasih sakit butul hati aku bah.. aku nda mau bagi dia peluang lagi walau pun skrang mcm c dia rasa menyasal bila nampak keadaan aku skrang..aku nda berdendam tapi nda mau pisang berbuah dua kali...
Quote
Share

Joined: September 24th, 2008, 2:32 am

October 9th, 2008, 4:18 pm #15

ada kah perasaan gemetar atau malu malu atau timbul rasa cinta dan sayang atau macam mana?...sama ada mau sambung balik?....heeheee....
hehe....yaka???
Quote
Like
Share

Sumandak Borneo
Sumandak Borneo

October 9th, 2008, 11:04 pm #16

ada kah perasaan gemetar atau malu malu atau timbul rasa cinta dan sayang atau macam mana?...sama ada mau sambung balik?....heeheee....
sja bersyukur la tak jdi kwin ngan dia la bah kediung...ada la ceta tu tpi biar al rahsa heheheh
Quote
Share

ally
ally

October 10th, 2008, 6:42 am #17

ada kah perasaan gemetar atau malu malu atau timbul rasa cinta dan sayang atau macam mana?...sama ada mau sambung balik?....heeheee....
ya ba.. kediung... skti btl ginowo sa time tu... hehehe

dungot,,
btl 2... klo jmpa xxx mcm mo tumbuk ja..
hehehe
Quote
Share

kediung
kediung

October 11th, 2008, 5:47 am #18

ada kah perasaan gemetar atau malu malu atau timbul rasa cinta dan sayang atau macam mana?...sama ada mau sambung balik?....heeheee....
Ally...mimang lah sakit tpi jan lah bah sampai mau berdendam nda bagus tu..nti sia kc kenal ko tanak wagu yang gud boy ar...
Quote
Share

gerigitan
gerigitan

October 11th, 2008, 6:52 am #19

ada kah perasaan gemetar atau malu malu atau timbul rasa cinta dan sayang atau macam mana?...sama ada mau sambung balik?....heeheee....
sia blm pernah ada xxx pula lagi.....harap2 x akan ada la.......

jadi paling2 pun kalau sia tjumpa urang yg pernah suka sia, sia snyum sja kali....kalau dia tegur, btegur laitu kami.......sia rasa sia akan sedih sebab dlu dia suka sia tapi skrg tidak suka suda......sedih hilang peminat.....hehehehe, macam urang tamak sja kalau kasi biar dia suka kita sja spjg masa kan.....masing2 pun perlu ada hidup sndri.....

kalau sia tjumpa urang sia pernah suka, sia tgk2 sja kali sebab kalau sia suka pun xda apa sia buat dulu.....sia bukan jenis yg mau p minta2 kna suka....
Quote
Share

kediung
kediung

October 11th, 2008, 8:18 am #20

ada kah perasaan gemetar atau malu malu atau timbul rasa cinta dan sayang atau macam mana?...sama ada mau sambung balik?....heeheee....
Eee.. bagus o ko kan gerigiten..tpi rugilah ko sbb nda dapat rasa sakit sebab putus cinta...sedap wooo....huuhuu..
Quote
Share