Meniaga Tak Laku Pun Bleh Masyuk? Biar Betik?

Jualan barang-barang bukan automotif...kasi lelong disini!!!
------------------------------------------------------------
Pihak Pengurusan S.I.C TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB sekiranya berlaku sebarang permasalahan diantara penjual & pembeli semasa transaksi dilaksanakan.

Sekiranya transaksi yang dilaksanakan didapati bermasalah, penjual @ pembeli dinasihatkan agar merujuk kepada Polis DiRaja Malaysia (PDRM) & Kementerian Perdagangan Dalam Negeri & Hal Ehwal Pengguna (KPDNHEP) untuk tindakan undang-undang selanjutnya.
-----------------------------------------------------------

Meniaga Tak Laku Pun Bleh Masyuk? Biar Betik?

Joined: 04 Mar 2008, 15:14

02 Apr 2013, 19:00 #1

salam 1SIC...

saja nak buat promosi pengiklanan kepada geng2 SIC sama ada yang kaki meniaga ke, kaki membeli-belah ke, atau kaki cari duit semata-mata.

program ini tidak lain dan tidak bukan, sepertimana yang korang selalu dengar tu iaitu affiliate program. bezanya di sini, korang tidak tertakluk atau buta-buta melaburkan duit semata-mata ingin mencari keuntungan.

di sini korang boleh meletakkan iklan barangan jualan korang tu. di samping mendapat pelanggan, korang juga berpeluang... diulangi sekali lagi, korang berpeluang untuk menjana pendapatan sampingan sama ada secara mencari downline yg sama2 suka mengiklankan produk mereka ataupun sekadar saja2 ingin melabur dan menerima hasil dari limpahan kemasukan atau pendaftaran orang lain ke dalam syarikat tersebut.

dalam erti kata lain, korang ada beberapa jenis income di dalam tu.

1) mengiklankan barangan dan mendapat pelanggan. mendapat income sampingan dari kemasukan secara tak sengaja yang disusun oleh sistem di bawah anda.

2) mengiklankan barangan dan mencari beberapa rakan yg suka mengiklankan barangan juga dengan mendaftar di bawah anda dan mendapat bonus income dari pendaftaran mereka. mendapat income sampingan dari kemasukan secara tak sengaja yang disusun oleh sistem di bawah anda.

3) tak iklankan apa-apa langsung kat dalam tu. mendapat income sampingan dari kemasukan secara tak sengaja yang disusun oleh sistem di bawah anda.

4) tak iklankan apa-apa langsung kat dalam tu, mencari beberapa rakan yg suka mengiklankan barangan juga dengan mendaftar di bawah anda dan mendapat bonus income dari pendaftaran mereka. mendapat income sampingan dari kemasukan secara tak sengaja yang disusun oleh sistem di bawah anda.

anda sendiri pilih apa yang anda mahukan.


berikut ialah snapshot setelah saya menyertainya selama seminggu dengan hanya menjual perisa e-cigarette sahaja :




maklumat lanjut sila baca di bawah ini...


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Step2Rich.net dikendalikan oleh Empayar Ringgit Enterprise

Hanya dengan modal sekali RM25 anda berpotensi mendapat RM10,000 dalam masa 5 minggu sahaja!

Untuk maklumat lanjut;
http://www.Step2Rich.net/wajada
http://www.Step2Rich.net/wajada
http://www.Step2Rich.net/wajada

Perniagaan ini sungguh MUDAH. Cuma SMS dan EMAIL laman web anda kepada kawan2. Selainnya, kami buatkan untuk anda.

Anda juga di jemput menyertai kami dalam pemasaran produk Step2Rich.net kami, sebagai alternatif kepada menambahkan pendapatan anda dalam kemelut kegawatan dan kos kehidupan yang makin meningkat.

Terima kasih
---
BUKHARI BIN ALRAZI
Layari http://www.Step2Rich.net/wajada
<center>
No. Telefon : 019-7512221
Email Rasmi : cikgubob@sagaiswaraclub.com
Facebook: Al-Bukhari Ibnu Al-Razi
Lokasi : Batu Pahat - Parit Raja - Air Hitam




</a></center>
Reply
Like

Joined: 03 Aug 2008, 05:09

03 Apr 2013, 02:45 #2

Selamat pagi YB. :P
Reply
Like

Joined: 04 Mar 2008, 15:14

03 Apr 2013, 04:01 #3

bump sempena aku eksiden langgar baby hutan 3 ekor malam minggu hari tu!

2 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
2 Members: Cikgu Bob, SKYTECH :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:
<center>
No. Telefon : 019-7512221
Email Rasmi : cikgubob@sagaiswaraclub.com
Facebook: Al-Bukhari Ibnu Al-Razi
Lokasi : Batu Pahat - Parit Raja - Air Hitam




</a></center>
Reply
Like

Joined: 06 Sep 2008, 05:42

03 Apr 2013, 13:48 #4

mantoppp...moved tread...bumpp
FOR SALE...

konteki...0124533667
fuhhh....mantoppp...tip topppp...hip hoppp serta pastinya ngetopppp....
KITA BAKOO AJE...
Reply
Like

Joined: 04 Mar 2008, 15:14

03 Apr 2013, 15:19 #5

Uikkkk den tersalah thread rupenye wakaka
<center>
No. Telefon : 019-7512221
Email Rasmi : cikgubob@sagaiswaraclub.com
Facebook: Al-Bukhari Ibnu Al-Razi
Lokasi : Batu Pahat - Parit Raja - Air Hitam




</a></center>
Reply
Like

Joined: 11 Jun 2008, 01:58

04 Apr 2013, 03:02 #6

abang ijau pun leh salah umah ker... wakakakakaka :P
SIC 2102 @ WFB 967
012-3405685 / 019-3217917 - zam ciklie
"S.I.C KELAB YANG TERBAIK"
Subang Jaya-USJ-Langgar-Kota Sarang Semut
Barang2 keta tuk dijual :-
grill c12 paten jalur2 150nett
Side Mirror C11 RM180
lampu belakang c12 RM 250
Door visor plastik sepasang depan jer RM 120
desbot fiore kelabu RM 750
cermin tigasegi sepasang mmc putih 100nett
hapdet 3/4/2013
Reply
Like

Joined: 28 Jun 2008, 04:52

07 Apr 2013, 03:29 #7

:lol: :lol: :lol: :lol:




P/s : UNTUK LOCK/UNLOCK @ JUAL/BELI/CARIAN SIC, SILA PM ATAU SMS ABAM B :

"Contact method/details"
================

H/set,Whatsapp :-> 019~3323439

~Add My Facebook~ :

https://www.facebook.com/borhan77
Reply
Like

Joined: 04 Mar 2008, 15:14

07 Apr 2013, 21:13 #8

Bump
<center>
No. Telefon : 019-7512221
Email Rasmi : cikgubob@sagaiswaraclub.com
Facebook: Al-Bukhari Ibnu Al-Razi
Lokasi : Batu Pahat - Parit Raja - Air Hitam




</a></center>
Reply
Like

Joined: 04 Mar 2008, 15:14

17 Apr 2013, 19:08 #9

bump!
<center>
No. Telefon : 019-7512221
Email Rasmi : cikgubob@sagaiswaraclub.com
Facebook: Al-Bukhari Ibnu Al-Razi
Lokasi : Batu Pahat - Parit Raja - Air Hitam




</a></center>
Reply
Like

Joined: 04 Mar 2008, 15:14

17 May 2013, 16:39 #10

bumper
<center>
No. Telefon : 019-7512221
Email Rasmi : cikgubob@sagaiswaraclub.com
Facebook: Al-Bukhari Ibnu Al-Razi
Lokasi : Batu Pahat - Parit Raja - Air Hitam




</a></center>
Reply
Like