Tulla + Lillegutt

Tulla + Lillegutt

Apr 18 2018, 01:07 AM #1

Eliasbingen Kaninstall 2018

Min fine blå hollender hue, Tulla,
(fra Lars Manglerød) skal parres med Lillegutt.

Lillegutt, Kirkemyhrers The Demon Barber from Fleet-Street, (f 2017) er fra reine linjer.!

Han har en slank, og langstrakt kropp. Litt hare-preg på kroppen sin.
Kirkelydens Lyckelig och Forvänad er far.
Mor er Snöflingans Aziza Mall.

Lillegutt har vært lite startet frem til jeg fikk han på fôr ca 20.januar 2018, og vi tok alle 6 pinnene i lett fra februar og frem til påska, og hadde sin middels-debut da også.
Han har tatt middels fint, trenger litt mer rutine på saker og ting.
Lillegutt er en kanin som kan nå langt! Han har en enorm ståpå vilje og stor personlighet! Og masse egne meninger om hvordan han vil ha ting!

Dette kullet Lillegutt er fra (Tim Burton kullet) finnes på Kirkemyhrers Kaninstall sin hjemmeside. https://kirkemyhrers.weebly.com/iza--shaun-2.html

Tulla, (f 2016)er bare søt og snill som dagen er lang, godt humør og sier aldri nei til kos og oppmerksomhet.
Hun har ikke hoppet noe, grunnet mine prioriteringer har vært å hoppe med andre kaniner.
Tulla er ei frøken med fin og slank kropp.
Ikke av den største typen hollender.

Foreldrene til Tulla stammer fra Gullik Kleppaker, og de igjen er fra Tyske dyr.
Jeg kan desverre ikke vite 100% om det ikke ligger eller ligger tannfeil etc bak henne, men i følge Lars har han ikke fått noen dyr/kaninunger med tannfeil fra den linja.

Kullet forventes å settes ila våren en gang.

Ungene forventes å ha en slank og lang kropp, og ligge på ca 2,5 - 3,2 kg.

Mor til Lillegutt har gitt Japaner-tegning, og bak Tulla ligger det japaner-hollender. Forventes av farger: gul/sort og gul /blå japaner, viltgrå, blå, sort...

Pris : 300 kr.

Spørsmål eller interresert?
Tuva Hagberg Andersen på Facebook / messenger.
Mail : tuva.ha@gmail.com
Tlf : 40636055

Mvh Tuva Hagberg Andersen
Last edited by Tuva Hagberg Andersen on Apr 18 2018, 01:07 AM, edited 1 time in total.
Like
Share