Kita søker fòrvert.

Kita søker fòrvert.

Pia Amundsen
Champion

11 Apr 2017, 21:08 #1

Befinner seg for øyeblikket i Steinkjær.

Slik ting er nå har jeg funnet ut at det beste er nok at Kita får kommet i gang igjen hos noen som har litt bedre tid og mulighet enn meg. Hun er en utrolig flott og rå dame som har mye potensial! Til å være hareblanding viser hun veldig stort potensial i både høyde og lengde!! Hun kan være litt krevende å føre, men når hun er gir og fokusert er hun helt rå på banen. Hun er uten tvi, etter min personlige mening den flotteste i dette kullet, i både kroppen og hoppestilen. Broren gjør det også bra, og er i vanskelig samt samlet pinner i Høyde på 75 cm! Faren er Champion i høyde med 85 cm. Moren hennes hopper 230 i lengde samt 75 cm i høyde (uoff, off. 70). Kita har uten tvil fått det beste fra foreldrene syns jeg når det gjelder hoppingen!

Dessverre har hun stått stille en god stund, og må trenes opp igjen, Jeg har hoppet litt med henne, og med mer jevnere trening tro rjeg absolutt hun vil komme seg raskt!

NB. Det er dessverre stor sannsynlighet for tannfeil, da bestefaren hennes har gitt tannfeil. Men det hindrer henne ikke i fra å være en flott hoppekanin!

Muligheter for å sette ut i begge forbund.

Har dessverre ikke noe bedre bilder

Navn: Shamigos Peak Presicion of Shavux "Kita"
Farge: Svart
Født: 09.05.15
Klassifisert:
Rett Vanskelig - 1 pinne
Kroket Vanskelig
Høyde Ikke Elite - 1 pinne - 65 cm
Lengde Ikke Elite - 2 pinner - 200 cm
Stamtavle:
- e. Hompetittens Gt Ch Idyllisk av Flamenco
- ee. Solbakkenlias Ch Jappo Harepus
- eu. Flamencos Heart of Darkness
- u. Rozettas Hypernova
- ue. Rozettas Moe Odin av Palema
- uu. Lamondas Novae

Xena ~ Nova ~ Ninni ~ Tir ~ Eden ~ Felicia ~ Meera ~ Porkzilla ~ Era ~ Kit ~ Kita ~ Remo ~ Tai ~ Kevin ~ Victor ~ Icaros ~ Hunter ~ Pewter ~ Dante ~ Toby ~ Mirakel ~ Rigel ~ Inkay ~ Arti ~ Topper
Reply
Like

Pia Amundsen
Champion

13 Apr 2017, 13:16 #2

Fórvert funnet :)

Xena ~ Nova ~ Ninni ~ Tir ~ Eden ~ Felicia ~ Meera ~ Porkzilla ~ Era ~ Kit ~ Kita ~ Remo ~ Tai ~ Kevin ~ Victor ~ Icaros ~ Hunter ~ Pewter ~ Dante ~ Toby ~ Mirakel ~ Rigel ~ Inkay ~ Arti ~ Topper
Reply
Like

Pia Amundsen
Champion

26 May 2017, 22:11 #3

Denne har blitt aktuell igjen. Kita befinner seg i Steinkjær for øyeblikket, men frakt ned til Østlandet er mulig fortløpende, evt frakt til Vestlandet er også en mulighet. Er ute etter noen som ønsker å kjøpe, men forvert er mulighet, men da langtidsfòr.

Reply
Like