NBA Roto League 2018-2019

Hookies
Hall of Famer
Hookies
Hall of Famer

23-07-2018 07:44 #1

Volgens mij spelen we al sinds het begin van deze eeuw de Roto League. Eerst nog via Dacray (Raymond Klaassen) en later op dit forum. Het seizoen 2018-2019 staat al enigszins voor de deur. Er gebeurt genoeg qua trades.

Het is nog vroeg, maar wie doet er komend seizoen weer mee aan dit spel, met als hoogtepunt nog altijd de forum draft?

In het topic van afgelopen jaar was al duidelijk dat Bokkenrijders, Maarten, ZZ_VJ en ik weer van de partij zijn.

Categorieën zullen hetzelfde zijn. Draft begint niet voor 1 september. Moet lukken om tijdig klaar te zijn. Laat even weten of je een Injured List ziet zitten of niet. En of je weer meespeelt natuurlijk.
Like
Share

Hookies
Hall of Famer
Hookies
Hall of Famer

10-08-2018 07:02 #2

In het topic van afgelopen jaar is al duidelijk geworden dat we in elk geval twaalf deelnemers hebben die terugkeren. Alleen Don Martini en Conflct hebben nog niet aangegeven of ze weer meedoen. Ik zal hen wel even offline aanschieten.
Like
Share

Maarten
Face of the Franchise
Maarten
Face of the Franchise

10-08-2018 07:26 #3

Ik ben voor de injury list! De onvermijdelijke blessures worden zo iets verzacht.

Charlotte Hornets
Kemba Walker - Jimmy Butler - Robert Covington - LaMarcus Aldridge - Nikola Jokic - Trevor Ariza - Kyle Lowry - Guillermo Hernangomez - Seth Curry - Willie Cauley-Stein - Donovan Mitchell - DeAndre Bembry

Roto
LeBron James - Chris Paul - Joel Embiid - Victor Oladipo - Clint Capela - Willie Cauley-Stein - Markieff Morris - Kentavious Caldwell-Pope - Richaun Holmes - Marvin Williams - Norman Powell - Thon Maker - Stanley Johnson
Like
Share

T-Dog
Hall of Famer
T-Dog
Hall of Famer

11-08-2018 16:33 #4

Ik doe weer graag mee
En ja, injured list lijkt mij leuk  ;)  
NY Knicks
PG: Chris Paul, James Harden
SG: CJ McCollum
SF: Jae Crowder, Juancho Hernangomez
PF: Blake Griffin, Paul Millsap, Pascal Siakam, Caleb Swanigan
C: DeMarcus Cousins, Enes Kanter, Jarrett Allen
draftpick: Kyle Anderson, Willy Hernangomez
Like
Share

Conflict
Hall of Famer
Conflict
Hall of Famer

11-08-2018 22:17 #5

Ik heb vorig jaar een super jaar gehad qua roto en vind het draften fantastisch. Ik kan helaas de tijd niet opbrengen om mee te doen. Ik ben gewoon niet vaak genoeg te vinden op het forum om alles bij te houden. Daarnaast vind ik het forum ronduit vervelend tegenwerken. 

Maak er wat moois van jongens, blijf het uiteraard wel volgen.
Like
Share

T-Dog
Hall of Famer
T-Dog
Hall of Famer

11-08-2018 22:55 #6

Conflict wrote: Ik heb vorig jaar een super jaar gehad qua roto en vind het draften fantastisch. Ik kan helaas de tijd niet opbrengen om mee te doen. Ik ben gewoon niet vaak genoeg te vinden op het forum om alles bij te houden. Daarnaast vind ik het forum ronduit vervelend tegenwerken. 

Maak er wat moois van jongens, blijf het uiteraard wel volgen.
Volgend seizoen dan maar weer 😉
NY Knicks
Like
Share

T-Dog
Hall of Famer
T-Dog
Hall of Famer

12-08-2018 20:53 #7

Draft vanaf maandag 3 september beginnen? 
NY Knicks
Like
Share

Hookies
Hall of Famer
Hookies
Hall of Famer

13-08-2018 08:52 #8

3 september lijkt me prima hoor. Ik zal nog even Don Martini checken.
Like
Share

donMartini
Face of the Franchise
donMartini
Face of the Franchise

13-08-2018 18:21 #9

Wat is er allemaal gebeurd met het forum?

Sorry door een computer wissel was dit niet meer een van mijn bladwijzers en is het erbij in geschoten. Wil op zich wel weer meedoen lijkt me tof.
Like
Share

Hookies
Hall of Famer
Hookies
Hall of Famer

13-08-2018 18:23 #10

Kijk eens aan. Terwijl je aan het zoeken bent naar het forum, met wat aanwijzingen van mij, heb je je als dertiende aangemeld. Ik denk dat het daar dan bij blijft.
Like
Share

donMartini
Face of the Franchise
donMartini
Face of the Franchise

13-08-2018 18:29 #11

Hookies wrote: Kijk eens aan. Terwijl je aan het zoeken bent naar het forum, met wat aanwijzingen van mij, heb je je als dertiende aangemeld. Ik denk dat het daar dan bij blijft.
Haha, ja als ik mijn VPN ingeschakeld heb, wordt tapatalk geblokkeerd. Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen, en waarom Tapatalk geblokkeerd wordt door mijn ingebouwde Firewall? Gebruik "gewoon" NordVPN
Like
Share