spud_webb_04
Face of the Franchise
spud_webb_04
Face of the Franchise

28-08-2018 11:43 #61

Stuur je me eens foto’s en prijzen
Spud.webb@skynet.be
AI2 wrote: Heb er eentje van Derrick Coleman te koop voor de geïnteresseerde:
https://www.2dehands.be/sport-fitness/b ... e.plaats=1

Verder ondertussen enkele hele mooie gehandtekende shirts (met certificaat) bijgekregen:

Christian Laettner (Wolves - wit)
Moses Malone (Bullets, authentiek shirt, heel mooi, helaas geen certificaat van handtekening maar niet zo'n ramp)
Dennis Rodman (Mavericks - blauw) - heb er al 1 van de Spurs en van de Lakers van The Worm
Tracy McGrady (Raptors - blauw)
Derrick Coleman (Team USA 1994)
Tim Duncan (Spurs - wit)
Latrell Sprewell (Warriors)
Eddie Jones (Lakers)
Mitch Richmond (Kings - zwart)

En nog in blijde verwachting van 
Shawn Kemp (Cavaliers!)
Patrick Ewing (Knicks - blauw)

Die laatste 2 wel wat duurder. 

Denk dat mijn collectie ondertussen wel voldoende is (dat zegt mijn vriendin toch). Ga nog wat op de loer liggen voor buitenkansjes en unieke dingen (zou heel graag nog een Kobe #8 hebben, maar die kosten wat veel, eentje van McDyess of LaPhonso Ellis van de Nuggets zou ook fantastisch zijn maar quasi onvindbaar). 
Like
Share

Maarten
Face of the Franchise
Maarten
Face of the Franchise

12-09-2018 12:53 #62

Voor de mensen die niet aan authenticiteit doen: via DH gate kun je in China nepperts kopen voor een tientje per stuk. Heb er net 1 binnen van Abdur Rahim van de Grizzlies :)

Charlotte Hornets
Kemba Walker - Jimmy Butler - Robert Covington - LaMarcus Aldridge - Nikola Jokic - Trevor Ariza - Kyle Lowry - Guillermo Hernangomez - Seth Curry - Willie Cauley-Stein - Donovan Mitchell - DeAndre Bembry

Roto
LeBron James - Chris Paul - Joel Embiid - Victor Oladipo - Clint Capela - Willie Cauley-Stein - Markieff Morris - Kentavious Caldwell-Pope - Richaun Holmes - Marvin Williams - Norman Powell - Thon Maker - Stanley Johnson
Like
Share