Elena + Damon + Stefan

Yleistä keskustelua sarjasta, mutta vältetään spoilereita. Täällä keskustellaan Suomen tahtiin!

Elena + Damon + Stefan

Tipsuli_
Vampyyri
Tipsuli_
Vampyyri

07 Nov 2010, 08:19 #1

Kumpi Elenan pitäisi valita?

Total votes: 72
8(11%)
59(82%)
5(7%)

Sarjan alusta lähtien Elena joutuu Salvatoren veljesten väliin. Sarjan edetessä jännitte hahmojen välillä vain kasvaa. Kumman sinun mielestäsi pitäisi voittaa Elenan sydän? Vai ei kummankaan? Oletko mielummin aivan jonkun muun kannalla? Pitäisikö Mattin saada Elena takaisin?
Itse henkilökohtaisesti toivoisin Damonin voittavan. Hänessä on kuitenkin muutakin kun vain "paha poika", joka näkyy päälle päin. Luulen, että Damon todellakin pitäisi Elenasta huolta ja kunnioittaisi tätä. Ei Stefan voi olla niin täydellinen kuin miltä näyttää. Välillä oikein ärsyttää kun se on sellainen "kultapoju".

Edit. Jostain kumman syystä tuo kysymys tuossa äänestyksessä on samalla värillä kun tausta, joten se ei näy, mutta siinä siis lukee "Kumpi Elenan pitäisi valita?"
Someday they will be together...

....Damon & Elena
Reply
Like

Mirandel
Vampyyri
Mirandel
Vampyyri

08 Nov 2010, 23:36 #2

Tämä on hyvin vaikea kysymys, koska mielipiteeni tuntuu vaihtuvan joka jaksolla. Jotenkin Elena ja Stefan ovat todella suloinen ja ihana pari, mutta en kumminkaan kestä nähdä Damonia niin murtuneena. Damonista pidän hahmona tavallaan enemmän, vaikka Stefaniinkin ollaan saatu lisää väriä uusien jaksojen myötä. Taidan kumminkin kallistua Delenan puoleen, mikä johtuu suurimmaksi osaksi toisen kauden jaksosta Rose. Eih... ne pari kohtausta olivat vain minulle liikaa.

EDIT: Ah ja niin! Pitää katsoa tuo otsikko juttu, että missä osaa koodia vika on. Tosiaan en foorumia perustaessa tuota huomannut!
Reply
Like

suklaamuffinni
Uusi Vampyyri
suklaamuffinni
Uusi Vampyyri

18 Nov 2010, 13:57 #3

Damon! Ehdottomasti parhain henkilö ^_^
"I love you more than there are stars in the sky."
Reply
Like

nelly
Uusi Vampyyri
nelly
Uusi Vampyyri

06 Dec 2010, 14:20 #4

Mä oon ainakin tällä hetkellä sitä mieltä että Elena ja Stefan sopivat parhaiten yhteen. Damon on kyllä yksi suosikki hahmoistani mutta jotenkin vaan Elena ja Stefan on niin ihania yhdessä :D
Reply
Like

Dobreva
Vampyyri
Dobreva
Vampyyri

28 Feb 2011, 15:08 #5

Todellaki Damon, mut on Stefanki tosi söpö ja komee ;DD
Mut Jeremy on niin aww<33
Reply
Like

Guest
Posts 0
Guest

02 Mar 2011, 22:20 #6

DAMON JA ELENA YHTEEN EHDOTTOMASTI :D
Reply

Sofiah
Uusi Vampyyri
Sofiah
Uusi Vampyyri

05 Mar 2011, 16:34 #7

Must jotenki Stefan ja Elena sopii hyvin yhtee, mut sit tavallaa halusin et Damon ja Elena ois yhes... Mut en tiiä, katotaan ny mitä sarjassa tapahtuu :D
Reply
Like

SuselovesDamon
Vampyyri

05 Mar 2011, 17:30 #8

Itse olen ehdottomasti Elena/Damon fani. :P
Reply
Like

Zipzu
Vampyyri
Zipzu
Vampyyri

06 Mar 2011, 16:27 #9

Tää on kyllä hankala kysymys! Damon ja Elena on kyllä mun suosikki paritus, mutta osittain senkin takia, että se on vähän ns kiellettyä.

Damon on kyllä ehdottomasti mun suosikkini koko sarjassa ja se on niin puoleensa vetävä, mutta musta tuntuu, että se kuitenkin menis tekeen jotain tyhmää ja sillä menettäis Elenan. Sen inhimillinen puoli sopii kylä Elenalle, mutta jotenkin en osaa nähdä välttämättä Elenaa sen eläimellisemmän Damonin kanssa oikeassa suhteessa. Paha poika kyllä vetää puoleensa, mutta ei niiden kanssa halua seurustella. :D Jos Damonin käytös jotenkin tasaantuis hieman, niin ehkä sitten Elena vois valita Damonin, mutta en tiedä menettäiskö Damon siinä sit osan viehätyksestään...

Kuitenkin Stefan on niin huomaavainen ja kiltti. Toisaalta liian kiltti. Se on niin tasapaksu, kun se on semmoinen kunnollinen, että se kaipais vähän särmää, muuten tulee tylsää. Damonissa sitä särmää on. Stefanin kanssa Elenan elämä vois kuitenkin olla tasapainoisempaa ja Stefan ei ainakaan mennis tekeen mitään tyhmyyksiä, joita paha poika Damon vois tehdä. Mutta kun tää on tv-sarja, niin tylsäksihän se vähän menis, jos kiltti poika vaan voittias. Kilpailutilanne on se kaikken herkullisin.

Kiitos avatarista ja bannerista fragile-dreams.net:lle!

Blogini, Simini
Reply
Like

Q+Black
Vampyyri
Q+Black
Vampyyri

06 Mar 2011, 21:34 #10

Stefan on toki ihana persoona, mutta siitä tulee jotenkin mieleen Twilightin Edward. Sellainen hiljainen, kiltti hissukka, joka ei osaa pitää hauskaa. Stefan on toki parempi vaihtoehto kuin Edward (En voi sietää Ediä), mutta kyllä minä Damonin ottaisin. Tietysti Elena on sellain rauhallinen persoona, joten Stefan sopii sille. Damon sen sijaan toisi vähän huumoria ja jännitystä elämään.

Damon Is The Best! :P

**Eksyksissä maailmojen välissä**

Voi niitä aikoja, kun Stefan oli pupuja nautiskeleva spasifisti [Damon, S3E13]
Reply
Like