Zvezda T60, is die nog een beetje goed?

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

Zvezda T60, is die nog een beetje goed?

Jochem Kleerebezem
Jochem Kleerebezem

June 25th, 2003, 4:32 pm #1

Hoi Hoi,

Ik vind die t60 een leuke tank, en nou dacht ik Zvezda heeft er een in het assortiment. Weet iemand of dat wat is?

Op zich is Zvezda niet super slecht dat weet ik wel, maar voor de zekerheid graag jullie ervaringen c.q. deskundigheid.

Groeten

Jochem
Reply
Share

Bas Homfeld
Bas Homfeld

June 25th, 2003, 7:41 pm #2

Zelf heb ik dat model ongeveer een jaar geleden gebouwd, was een leuk ding als je een liefhebber van renoveren bent. Onderdelen missen, zijn te groot/ te klein en passen slecht. Ik heb er zelf veel aan moeten doen, zodoende lijkt het nog wat.
Een ander Russisch merk (Alan geloof ik) biedt hem ook aan samen met een ets-set, de kwaliteit hiervan leek mij beter. Ga voor die laatste zou ik zeggen.
groeten Bas
Reply
Share

Almer Regter
Almer Regter

June 25th, 2003, 10:15 pm #3

Hoi Hoi,

Ik vind die t60 een leuke tank, en nou dacht ik Zvezda heeft er een in het assortiment. Weet iemand of dat wat is?

Op zich is Zvezda niet super slecht dat weet ik wel, maar voor de zekerheid graag jullie ervaringen c.q. deskundigheid.

Groeten

Jochem
De Zvezda T-60 scoort hoog op de lijst van slechtste modelllen ooit geproduceerd! Ik geloof dat het Zvezda's allereerste kitje was. Mijn complimenten voor iedereen die daar nog een goed model van heeft kunnen bouwen. Ik kon het niet en heb de mijne weggegooid.
Er is er ook een van Techmod die een heel stuk beter is. Probeer die te krijgen en je bespaart jezelf een boel moeite en ergernis.
Almer
Reply
Share

Hugo Luyten
Hugo Luyten

June 26th, 2003, 6:07 am #4

Hoi Hoi,

Groeten

Jochem
Hoi Jochem,
ik heb de T-60 van RPM klaar liggen om te gaan bouwen. De kit is op zich goed en je krijgt er ook nog een etsset bij.
Alleen nog wat Friuls eronder en je hebt een mooi model.

Succes en de groeten,
Hugo
Reply
Share

Jochem Kleerebezem
Jochem Kleerebezem

June 26th, 2003, 7:30 am #5

Hoi Hoi,

Groeten

Jochem
Hoi Bas, Almer en Hugo,

Op zich is die vam Zvezda dus niet heel goed te noemen, een beetje zelf eraan opknappen is niet erg maar om nou een compleet fout model te kopen, dat vind ik zonde. Maar ALAN, Techmod en RPM zijn dus alternatieven.
Ik zal eens kijken of de prijs nog zo is dat het naast een leuk tankie ook een leuke aankoop is.

Groeten en bedankt allemaal

JOchem
Reply
Share

Timo Worst
Timo Worst

June 27th, 2003, 9:54 am #6

Hoi Hoi,

Groeten

Jochem
De AeroPlast T-60, die ik gebruikte als basis voor mijn FlaKpanzer T-60(r), is een prettig te bouwen model. Alle onderdelen passen gewoon in elkaar zoals het moet. Bovendien staat er op een Australische modelbouwsite een uitgebreid bouwverslag met daarbij handige tips voor het aanbrengen van ontbrekende details. Ik kocht mijn kit van dit tankje bij het Scale Train House in Amsterdam voor 15 Euro.
Reply
Share