ww 2 game?

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

ww 2 game?

mark fontain
mark fontain

August 7th, 2003, 9:22 am #1

Share

boris bakker
boris bakker

August 7th, 2003, 9:41 am #2

ik heb hem zelf ook en speel hem bijna dagelijks.
ik heb veel wo2 spellen maar dit vind ik een van de mooiste. je hebt dan een sniper, medic, engineer, en een bazooka/panzerschreck soldaat kun je allemaal kiezen.
je kunt spelen met duitsers, amerikanen, engelsen, russen, en de jappanners. ook bij behorende tanks, vliegtuigen, houwitsers, a.a. guns, schepen, landings voertuigen enz enz. echt een aanrader.

(er is ook een expansion te krijgen waar je nog meer wapens hebt, en waar je ook met de italianen en nog een paar kunt vechten.

groeten boris
Share

mark f
mark f

August 7th, 2003, 9:52 am #4

its a fun game ga m koop ipv een model
Share

Ronald Kok
Ronald Kok

August 7th, 2003, 10:08 am #5

een nadeel helaas, en dat is dat je er een speciale kaart voor nodig heb in je pc zo`n voodoo kaart als ik het goed heb???

Ronald
Share

August 7th, 2003, 1:35 pm #6

its a fun game ga m koop ipv een model
Like
Share

Mark Pronk
Mark Pronk

August 12th, 2003, 6:53 pm #7

Ikzelf vind battlefield niet zo goed, maar medal of honor is wel een heel goed spel. Ga maar eens kijken bij www.mohaa.ea.com. Daar zijn de ook de demos te vinden, van mohaa en mohaas, de expansion. Misschien zie ik je wel een keertje, mijn gamenaam is blue_shark.nl, gr. Mark
Share