Waar zijn de durfals voor het .....................boek

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

Waar zijn de durfals voor het .....................boek

Nico Brons
Nico Brons

October 7th, 2003, 3:52 pm #1

Hallo Dames en Heren,

Het smoelenboek is een tijdje geleden enthousiast ontvangen en opgezet door Niels.
De reacties waren bijvoorbeeld: een goed idee, ja dat moeten we doen, positief, enz.

Maar tot op heden zijn er nog maar een paar leuke koppies.

Zijn jullie zo lelijk dan ?

Groetjes
Nico
Share

Rick Hahn
Rick Hahn

October 7th, 2003, 4:04 pm #2

Nee hoor, ik heb alleen geen foto's van mezelf op mijn computer staan

Ik zal voor Sneek wel een fotootje erop zetten.

Rick
Share

October 7th, 2003, 4:35 pm #3

Hallo Dames en Heren,

Het smoelenboek is een tijdje geleden enthousiast ontvangen en opgezet door Niels.
De reacties waren bijvoorbeeld: een goed idee, ja dat moeten we doen, positief, enz.

Groetjes
Nico
ik wil ook graag op- en aanmerkingen horen over mijn modellen !!!
Ik moet wel zeggen dat de foto's met een webcam genomen zijn en dus niet prima te zien...

groetjes Frank
Like
Share

Niels Henkemans
Niels Henkemans

October 7th, 2003, 5:15 pm #4

Hoi Frank, ik wilde net gaan mailen maar nu maar ff zo. Mijn site is bedoelt als een makkelijk middel om foto's online te zetten zodat je je ze in posts kan gebruiken en af en toe worden er ook wel vragen gesteld. Het beoordelen van modellen kan, vind ik, beter in het fotoalbum hier gebeuren. Ten eerste is het hier een stuk makkelijker en ten tweede is mijn site juist als ondersteuning daarvoor opgericht.
Grtz Niels

PS het is uiteraard wel mogelijk om een paar opmerkingen te maken maar het is dus niet de bedoeling dat het hele lijsten gaan worden.
Share

Nico Brons
Nico Brons

October 7th, 2003, 5:53 pm #5

Hallo Dames en Heren,

Groetjes
Nico
Hoi ladies and gentlemans,

Het gaat niet over bouwmodellen, maar je eigen ik.
Dus jezelf als model in het smoelenboek, zijn er nog mooiere modellen dan ?.

Bouwmodellen plaats je in het twenot fotoboek en daar krijg je vanzelf degelijk commentaar.

En voorop gesteld: er wordt hier niks negatiefs bedoeld, integendeel.
Om misverstanden te voorkomen.

Groetjes
Nico
Share

October 7th, 2003, 5:55 pm #6

Hoi Frank, ik wilde net gaan mailen maar nu maar ff zo. Mijn site is bedoelt als een makkelijk middel om foto's online te zetten zodat je je ze in posts kan gebruiken en af en toe worden er ook wel vragen gesteld. Het beoordelen van modellen kan, vind ik, beter in het fotoalbum hier gebeuren. Ten eerste is het hier een stuk makkelijker en ten tweede is mijn site juist als ondersteuning daarvoor opgericht.
Grtz Niels

PS het is uiteraard wel mogelijk om een paar opmerkingen te maken maar het is dus niet de bedoeling dat het hele lijsten gaan worden.
ik weet dat daar het foto-album voor is, maar ik zie ook dat foto's in het s.m. worden getoond die je bij het foto-album weer niet tegenkomt...ik vind dat dan ook meer een toevoeging, zeg maar...een "ondersteuning".
Ik vind dat smoelenboek iig wel geinig...

groetjes Frank
Like
Share

Arno Riedel
Arno Riedel

October 7th, 2003, 6:26 pm #7

Hoi ladies and gentlemans,

Het gaat niet over bouwmodellen, maar je eigen ik.
Dus jezelf als model in het smoelenboek, zijn er nog mooiere modellen dan ?.

Bouwmodellen plaats je in het twenot fotoboek en daar krijg je vanzelf degelijk commentaar.

En voorop gesteld: er wordt hier niks negatiefs bedoeld, integendeel.
Om misverstanden te voorkomen.

Groetjes
Nico
dat de mensen niet echt durven. Ja het is soms lekker makkelijk om comment te geven, terwijl je smoel niet te zien is. Ik ben lid van een andere nieuwsgroep in de US of A en heb gemerkt dat mensen zoals ik, die hun smoel wel durven te laten zien, snel geholpen worden met een probleem ook al ben ik dan maar een Bloodie Dutchie zonder Viet Nam ervaring, maar ze weten wel met wie ze te maken hebben. En zijn er problems met opmerkingen makkelijker te bespreken het is immers niet zo anoniem. Al zou je natuurlijk een foto van iemand anders kunnen gebruiken, maar ik geloof in het goede in de mens.Groetjes, Arno
Share

October 7th, 2003, 6:29 pm #8

een foto op het net in combinatie met een naambordje
Bert
Like
Share

Marcel Jussen
Marcel Jussen

October 7th, 2003, 6:36 pm #9

Hallo Dames en Heren,

Groetjes
Nico
De vraag is alleen wie er nu nog op durft te kijken want ik heb zojuist het smoelenboek vervuild met mijn godslelijke tronie.

Beware extreme uglyness ahead.

Sterkte!

Marcel Jussen
Share

Peter van Dijk
Peter van Dijk

October 7th, 2003, 6:44 pm #10

Hallo Dames en Heren,

Groetjes
Nico
de url is mij ontglipt, waar zit dat smoelenboek
ook weer ? ik waarschuw u allen, de twenot loopt het risico niet meer serieus genomen te worden

Petur
Share