Waar tamiya verf bestellen

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

Waar tamiya verf bestellen

Anonymous
Anonymous

May 6th, 2003, 9:10 am #1

Hallo,

Helaas verdwijnen er steeds meer winkels waar je tamiya verf kunt kopen. In mijn omgeving is geen enkele winkel meer te vinden.
Erg lastig wanneer net een keurtje bij je op is.

Weet iemand soms waar je online tamiya verf in Nederland kunt bestellen zodat het nog allemaal betaalbaar blijft (in verband met de verzendkosten)?

Groeten,
Edwin
Share

Edwin
Edwin

May 6th, 2003, 9:11 am #2

Hallo,

Helaas verdwijnen er steeds meer winkels waar je tamiya verf kunt kopen. In mijn omgeving is geen enkele winkel meer te vinden.

Weet iemand soms waar je online tamiya verf in Nederland kunt bestellen zodat het nog allemaal betaalbaar blijft (in verband met de verzendkosten)?

Groeten,
Edwin
Share

Marc van den Broeke
Marc van den Broeke

May 6th, 2003, 10:00 am #3

probeer Scale Line in Tiel eens. Naast Tamiya hebben ze ook Valejo (oid). Potjes zijn van plastic en dus ook lichter voor de verzendkosten.

Als je een keer naar Scale Line in Tiel gaat, bespaar je de verzendkosten en kun je nog een heleboel leuke andere hebbe-dingetjes vinden ook

Succes en de groeten,
Marc
Share

Philip Jan van Sandwijk
Philip Jan van Sandwijk

May 6th, 2003, 11:18 am #4

Hallo,

Groeten,
Edwin
He Edwin,

Ik denk dat de importeur ze ook wel verkoopt !!
kijk maar even op hun site www.tamiya.nl
daar staat ook een tel nummer en een mail adres !!

en als het daar niet lukt , kan je het ook proberen bij Scale Line en De Lancier !!

Succes

Philip Jan van Sandwijk
Share

Niels
Niels

May 7th, 2003, 1:45 pm #5

Hallo,

Groeten,
Edwin
Ik ben ff de site kwijt, maar ik denk dat iemand je hier op dat forum wel kan geven... www.molmodelbouw.nl ofzo?
Share