Uitnodiging

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

Uitnodiging

September 23rd, 2003, 7:34 pm #1

Beste twenotters,

Ik zal me eerst even voorstellen.Mijn naam is Jorg Mann ik woon in Lelystad en ben al een geruime tijd lid van de Twenot.Sinds januari hebben mijn vrouw en ik een kleine hobby en modelbouw winkel in Lelystad-Haven.Vanaf de eerste dag dat wij met ons nieuwe avontuur zijn begonnen kreeg ik van modelbouwers uit de buurt vragen over het schilderen,air-brushen,enz.
Na wat navraag gedaan te hebben bij wat I.P.M.S. leden (waar ik ook lid van ben)was het idee geboren om in Lelystad-haven elke vrijdag avond een modelbouwavond te gaan houden.Op dit moment zitten wij met +/- 5 man gezellig te bouwen en te kletsen over onze hobby.Om een lang verhaal kort te maken wil ik bij deze iedereen uitnodigen om bij gelegenheid eens langs te komen(neem wat te bouwen of te bekijken mee).De modelbouwavonden worden gehouden in het gezondheidscentrum in Lelystad-haven Binnendijk 29.
Voor meer info jentmann@cs.com.

PS.op 26 september vier ik ook mijn verjaardag dus ik zorg voor de koffie en wat lekkers.
Laat me even weten als je de 26ste komt i.v.m. de catering.

vr.gr. Jorg

Reply
Like
Share

scale-line
scale-line

September 23rd, 2003, 8:33 pm #2

hallo collega,

leuk idee om met een aantal mensen een avond te gaan zitten plakken e.d. als ik binnenkort wat ruimer in mijn tijd zit kom ik eens bij jullie kijken

met vriendelijke groet Ton
Reply
Share

Hugo Luyten
Hugo Luyten

September 23rd, 2003, 9:24 pm #3

Beste twenotters,

Ik zal me eerst even voorstellen.Mijn naam is Jorg Mann ik woon in Lelystad en ben al een geruime tijd lid van de Twenot.Sinds januari hebben mijn vrouw en ik een kleine hobby en modelbouw winkel in Lelystad-Haven.Vanaf de eerste dag dat wij met ons nieuwe avontuur zijn begonnen kreeg ik van modelbouwers uit de buurt vragen over het schilderen,air-brushen,enz.
Na wat navraag gedaan te hebben bij wat I.P.M.S. leden (waar ik ook lid van ben)was het idee geboren om in Lelystad-haven elke vrijdag avond een modelbouwavond te gaan houden.Op dit moment zitten wij met +/- 5 man gezellig te bouwen en te kletsen over onze hobby.Om een lang verhaal kort te maken wil ik bij deze iedereen uitnodigen om bij gelegenheid eens langs te komen(neem wat te bouwen of te bekijken mee).De modelbouwavonden worden gehouden in het gezondheidscentrum in Lelystad-haven Binnendijk 29.
Voor meer info jentmann@cs.com.

PS.op 26 september vier ik ook mijn verjaardag dus ik zorg voor de koffie en wat lekkers.
Laat me even weten als je de 26ste komt i.v.m. de catering.

vr.gr. Jorg
Hoi Jorg,

Da's jammer. Ik ben onlangs in Leliestad geweest en als ik had geweten dat daar een hobbywinkel ligt was ik zeer zeker effe binnengewipt

Die avonden waarop samen gebouwd en gekletst wordt zijn een leuk initiatief, en ik hoop dat het vaste prik wordt en blijft. Voor mij is het helaas een eindje weg...

Groeten en heel veel succes met de winkel,
Hugo
Reply
Share

Eddie Bakker
Eddie Bakker

September 25th, 2003, 7:46 pm #4

Jorg en Hugo

Het is inderdaat een leuk idee om eens met wat andere twenot leden bijelkaar te zitten, mischien moeten we eens een oproep in het blad de "Tank" Plaatsen.

Groeten,
Eddie Bakker
Reply
Share