te koop: Tamiya 1:16 Leopard 1A4

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

te koop: Tamiya 1:16 Leopard 1A4

Roel van Essen
Roel van Essen

November 24th, 2002, 5:42 pm #1

Deze machnie staat te koop op modelbouwforum.nl
Kijk op;
www.modelbouwforum.nl onder de rubriek "te koop".

Groet,
Roel.
Reply
Share

Hugo Jong
Hugo Jong

November 24th, 2002, 6:04 pm #2

Ik schrok al Roel, heb ie d'r nou al weer tabak van...?

Maarre, nog niet eens gespoten maar wel een aantal decals er op geplakt ?!

Cheerio,
Hugo
Reply
Share

Bert Takken
Bert Takken

November 24th, 2002, 6:49 pm #3

het had mij niets verbaasd, Ik had hem lekker gemaakt met die DUKW blijkbaar en zijn betere helft kan zomaar gezegd hebben "okee liefje, je mag dat bootding kopen, maar dan gaat dat rupsgevaarte eerst weg"
ja toch?
Bert
Reply
Share

Roel van Essen
Roel van Essen

November 24th, 2002, 7:21 pm #4

Ik dacht even een modelbouwmaatje te matsen door z'n advertentie ook via een ander forum wereldkundig te maken. Mijn eigen Leo'tje (ex-Matthijs) staat nog steeds op de kast mooi te wezen, in afwachting van nog een paar onderdeeltjes en tandwielen. En die Dukw? Ach, ik wacht gewoon tot m'n prinsesje een dagje wieberen is...

Roel.
Reply
Share

Hugo Jong
Hugo Jong

November 24th, 2002, 7:33 pm #5

Word ik hier ff verkeerd begrepen in deze !!
Ik zij "ik schrok al" maar alleen toen ik de titel van je posting zag.....toen ik echter de foto van de Leo zag wist ik meteen genoeg, dat is niet de Leo van Roel die in de verkoop is gegaan......sorry Bert maar je bent de zwakste schakel ghehehehehehe

Cheerio,
Hugo
Reply
Share

Bert Takken
Bert Takken

November 24th, 2002, 8:06 pm #6

Ik ken Roel en zijn bouwkwaliteiten niet, maar ik kon mij ook niet voorstellen dat hij een model zo zou laten, zo kleurloos en alleen de decals erop
Bert
Boehoehoeboe
Reply
Share

Hugo Jong
Hugo Jong

November 24th, 2002, 8:15 pm #7

Bert heeft de joker ingezet en doet weer mee.....
Wat doen we eigenlijk ? o ja, Roel een beetje stangen

Hoe gaat de 1/16 Sherman eigenlijk Bert, ben je er de tuin nog wel eens mee aan het omploegen?

Saluut,
Hugo
Reply
Share

Bert Takken
Bert Takken

November 24th, 2002, 8:54 pm #8

want hij staat in de huiskamer en ik wil bezoekers toch laten zien dat wheatering enzo ook met de kwast gedaan is, maar binnenkort gaat de binnenkant er uit en wil ik proberen om het in de Stug te bouwen, ach ja, je blijft speels he en ik hoef de complete electronica niet te kopen om te spelen.Al ga ik niet te veel klooien want alles moet weer normaal in de Sherman kunnen
Bert
Reply
Share

Hugo Jong
Hugo Jong

November 24th, 2002, 9:31 pm #9

Da's leuk zo'n operatie, een sherman motor in een StuG....ik zou alleen de koepelrotatie niet aansluiten in de StuG als ik jou was
Wees wel voorzichtig met de electronica zou ik zeggen want het kost een berg dat spul.

Groeten,
Hugo
Reply
Share

Roel van Essen
Roel van Essen

November 24th, 2002, 9:39 pm #10

...qua electronica mollen is hij ervaringsdeskundige!
In de verwarmingsbuizen hoorde ik kort geleden dat Quartel hem gaat voordragen voor de titel "Klant van het jaar"... (Of was het Conrad, Hugo??)

(Wie Roel stangt, stangt zichzelve...)

gniffeldegniffel.......
Reply
Share