Te koop : 1/35 Wapenrusting kits en 1/32, 1/48 Fluit kits.

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

Te koop : 1/35 Wapenrusting kits en 1/32, 1/48 Fluit kits.

January 22nd, 2003, 10:41 pm #1

MIJ ben verlakkerij helemaal mijn van plastic voorbeeld kits. 1/35 Wapenrusting en Warplane kits. Zij zitten welgeteld naar de origineel factorij bokser. Geen van allen zitten builtMore dan kits. Wereldoorlog men en Wereldoorlog TwoWrite voor mij ter : jlejones@gtiicom voor naar de strijdperk en prijs. MIJ ben ter naar de Verenigde Staten van Amerika.
Like
Share

January 22nd, 2003, 10:44 pm #2

Like
Share

Bouke Veurman
Bouke Veurman

January 22nd, 2003, 11:07 pm #3

MIJ ben verlakkerij helemaal mijn van plastic voorbeeld kits. 1/35 Wapenrusting en Warplane kits. Zij zitten welgeteld naar de origineel factorij bokser. Geen van allen zitten builtMore dan kits. Wereldoorlog men en Wereldoorlog TwoWrite voor mij ter : jlejones@gtiicom voor naar de strijdperk en prijs. MIJ ben ter naar de Verenigde Staten van Amerika.
Dear Jeff,

I really appreciate that you tried to post your message in Dutch and with me many more members of the Twenot I think... But I think it would be more clear if you posted it in English again. You mixed up some english words and grammar rules in such a way that the message is not clear for 100%

Am I right that you`re trying to sell armour and airplane kits and the ones who are interested have to mail you for further information?

Most sincerely,

Bouke.
Share

Olaf Kievit
Olaf Kievit

January 23rd, 2003, 1:35 am #4

Jongens,

Ik heb zelf geen ervaring met dit figuur, maar iedere keer dat hij op ML post volgen er posts met waarschuwingen... Wees voorzichtig.

Olaf (oNOSPAMkievit@aya.yale.edu)
Share

Ronald Kok
Ronald Kok

January 23rd, 2003, 8:24 am #5

.
Share

Hugo Jong
Hugo Jong

January 23rd, 2003, 9:00 am #6

dislektisch Zuid Afrikaans.

Ik groet te zeggen laten U,
Hugo
Share

Frans
Frans

January 23rd, 2003, 11:53 am #7

volgens mij heeft 'ie het over een bokser die builtmore heet:)

frans.
Share

Donny Breuker
Donny Breuker

January 23rd, 2003, 3:37 pm #8

Zoals deze http://www.worldlingo.com/products_serv ... lator.html alleen deze doet het beter.

mvg

For Mr. Jeff; Welcome. If you want to post on this forum, you have to use your full name and you should post in English, rather than using a translation machine who are always making very illegible results.
Share

Rob Plas
Rob Plas

January 23rd, 2003, 4:01 pm #9

volgens mij heeft 'ie het over een bokser die builtmore heet:)

frans.
Share

Frans
Frans

January 23rd, 2003, 6:00 pm #10

hallo rob,

de spelregels zijn mij volkomen duidelijk! als ik door het maken van een GRAP iemand hebt beledigt, dan bied ik daar mijn excuses voor aan, wat volgens mij niet nodig is, want een grapje is toch niet beledigend?

persoonlijk rob, vind ik dat je eerst ALLE replies moet lezen, en dan zul je snappen dat het een grapje was, zoals er meer grappen over gemaakt zijn, en min of meer, al dan niet terecht, deze modelbouwer van een "dubieus" zaakje is beschuldigd!

ik hoop niet dat dit berichtje verkeerd overkomt ofzo, maar ik vind mij terecht wijzen in dit geval kinderachtig!

m. vr. gr,
frans brakus.
Share