Scorpion in dienst bij de Belgische landmacht

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

Scorpion in dienst bij de Belgische landmacht

January 8th, 2003, 12:01 pm #1

Hallo,
Ik heb mijn onderstaande vraag wel eens gesteld bij de nieuwsgroep van Armorama.
Maar ik krijg telkens een link door naar de FV-107 Scimitar een aangezien de toren van dit voertuig wel wat scheelt is het toch niet telkens wat ik zoek.
Weet iemand misschien hier waar ik het beste kan kijken?

Alvast bedankt.

Hallo allemaal,

Ik wil graag deze kit van de CVR(T) FV101 Scorpion van ARV-club (AF 35S-02) maken zoals dit voertuig dienst heeft gedaan bij de Belgische landmacht.
Nou ontbreekt het mij alleen nog een beetje aan duidelijke foto's. Ik heb hier wel verschillende boeken liggen maar daar staan meer foto's in van Scorpions die bedekt zijn onder camouflagenetten.

Mijn vraag nu. Heeft iemand misschien een paar duidelijke foto's van een Scorpion voor mij in dienst bij de Belgische landmacht? Het liefst zonder camouflagepatroon. (Dus standaard een kleur) Weet ook misschien iemand welke kleur ik het beste kan gebruiken voor dit voertuig? Tamiya XF-62 Olive Drab?

Alvast bedankt!

Barry
Like
Share

Marcel Jussen
Marcel Jussen

January 8th, 2003, 6:19 pm #2

Barry,

Dit zijn een aantal foto's van een bewaard voertuig. Niet echt representatief maar het is tenminste iets.
Olive Drab XF61 zou inderdaad geen slechte keuze zijn.

En deze zijn volgens mij ook van onze altijd vriendelijke zuiderburen:

M.vr.gr.,
Marcel Jussen
Share

January 9th, 2003, 8:32 pm #3

Like
Share