PC-games

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

PC-games

Barry van der Aart
Barry van der Aart

December 17th, 2002, 11:35 am #1

Ik weet dat het niet het juiste forum is voor mijn vraag, maar toch hoop ik dat iemand mij kan helpen. Een tijdje terug hadden jullie het over een strategie spel voor op de PC m.b.t de tweede wereld oorlog. Nou weet ik alleen niet meer hoe dat spel heet Panzer …. en dan nog iets. Of is er misschien een andere mooi en realisaties strategie spel voor op de PC?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Share

Bouke Veurman
Bouke Veurman

December 17th, 2002, 2:41 pm #2

Mijn favoriete serie waar velen hier ook aan verslaafd zijn geweest denk ik:

-Panzergeneral 1,2,3d (al ouwe beesies maar super!)
-Close combat reeks
-dan hebben we ook nog battle field DE 3d shooter op ww2 gebied van dit moment.

Zo dat was mijn aandeel,

Succes ermee!

Groeten,
Bouke
Share

December 17th, 2002, 6:01 pm #3

Ik weet dat het niet het juiste forum is voor mijn vraag, maar toch hoop ik dat iemand mij kan helpen. Een tijdje terug hadden jullie het over een strategie spel voor op de PC m.b.t de tweede wereld oorlog. Nou weet ik alleen niet meer hoe dat spel heet Panzer …. en dan nog iets. Of is er misschien een andere mooi en realisaties strategie spel voor op de PC?

Hoi Barry,

"Sudden Strike "1 en 2 zijn ook de moeite op het gebied van real-time strategie. En dan is er natuurlijk nog "Medal of honor allied assault" waarvan er binnenkort ook een opvolger uitkomt. Dit spel is heel leuk om online te spelen in versch. multiplayer maps. Veel plezier.
Groeten
Like
Share

December 17th, 2002, 10:32 pm #4

Voor degene die een zeer realistische tank-sim zoekt: Steal Beast van http://www.esimgames.com/
Je kunt zowel de M1A2 Abrams als de Leopard 2a4 besturen.
Grafisch misschien wat achterhaald maar wel superrealistisch!

Like
Share

December 18th, 2002, 11:38 pm #5

Ik speel van alles, Maar PG 3D (of ook wel PG2 geheten) is de meest gespeelde. Leuk via email over de hele wereld! zijn vele clubs op het internet van.

Moeilijker maar oh de moeite waard zijn Western Front en Eastern Front van Talonsoft.
Like
Share