Opel Blits Vraagjes

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

Opel Blits Vraagjes

Raymond Repping
Raymond Repping

February 13th, 2003, 11:32 am #1

Hi,

Ik ben een opel blits aan het bouwen, maar dan met de workshop conversie van Verlinden (lang naar gezocht maar toch gevonden )

Nu heb ik een aantal vraagjes

1. Welke PE setje(s) kan ik gebruiken om dat ding verder te detaileren ?
2. Zijn hier ook andere wielen voor te krijgen ?
3 Ik wil 'm niet grijs spuiten maar eerder geel met donker bruine and groene vlekken. Voor de bestuurderscabine en de motorkap is dat geen probleem maar hoe zit het met de laadbak waar de workshop zich op bevindt, de vloer is daar van hout, werdt die bv ook geel mee gespoten.
4 Waar werdt dit voertijg allemaal gebruikt (ivm vraag 2, wielen met sneeuwkettingen ??)

Alvast bedankt voor de antwoorden

Raymond
Reply
Share

Danny Raadtgever
Danny Raadtgever

February 13th, 2003, 11:40 am #2

1. Welke PE setje(s) kan ik gebruiken om dat ding verder te detaileren ?
Eduard en Show Modelling......

2. Zijn hier ook andere wielen voor te krijgen ?
Yup, Modelkasten, PSP, SMA.......en nog wel een paar...

3 Ik wil 'm niet grijs spuiten maar eerder geel met donker bruine and groene vlekken. Voor de bestuurderscabine en de motorkap is dat geen probleem maar hoe zit het met de laadbak waar de workshop zich op bevindt, de vloer is daar van hout, werdt die bv ook geel mee gespoten.
Het hout werd zeker meegespoten in de basiskleur..
(grijs of geel dus)

4 Waar werdt dit voertijg allemaal gebruikt (ivm vraag 2, wielen met sneeuwkettingen ??)
Overal Oost, West, Zuid, Noord........
Al werden de camokleuren naamate de oorlog vorderde
alleen voor frontline voertuigen gebruikt....

HTH,
Dan.
Reply
Share

Raymond Repping
Raymond Repping

February 14th, 2003, 9:26 am #3

.
Reply
Share