modelbouw winkels in het noorden van het land

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

modelbouw winkels in het noorden van het land

Herman Heiligers
Herman Heiligers

July 11th, 2003, 8:17 pm #1

We gaan 2 weken naar mijn schoonouders in Groningen op vakantie en aangezien het tijd wordt om te hamsteren voor de winterdagen zou ik graag weten of er in het noorden (Groningen,Friesland,Drenthe)nog goede modelbouw winkels zijn die een goede sortering hebben in military (in de buurt van Eindhoven is het voornamelijk rc)
Groetjes Herman
Share

July 11th, 2003, 8:58 pm #2

me kan herinneren, een aardige sortiment. Ik ben helaas de naam vergeten, maar hij zit bij het Raadhuisplein
Bert
Like
Share

harry"bacardi'' (v.d.vlag)
harry"bacardi'' (v.d.vlag)

July 11th, 2003, 9:08 pm #3

hi herman...

zou je je email adres er ook bij willen zetten ..anders heb je kans dat je bericht verwijderd wordt,....

in leeuwarden zitten er 2 in de sint jacobsstraat..centrum van leeuwarden ..treinenpassage en een top1 toys ...

Krikke zit in groningen .. alleen weet ik zo 1,2,3,niet in welke straat die zit...

groetjes harry
Share

July 11th, 2003, 11:31 pm #4

We gaan 2 weken naar mijn schoonouders in Groningen op vakantie en aangezien het tijd wordt om te hamsteren voor de winterdagen zou ik graag weten of er in het noorden (Groningen,Friesland,Drenthe)nog goede modelbouw winkels zijn die een goede sortering hebben in military (in de buurt van Eindhoven is het voornamelijk rc)
Groetjes Herman
Krikke Modelbouw
Nieuweweg 22 9711TE Groningen

groeten, jan willem

Like
Share

July 11th, 2003, 11:33 pm #5

Groetjes Herman
Stoomfluit Modelbouw De
Sint Jansstraat 19 9712JM Groningen

jw
Like
Share