metalen 20mm loopjes?

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

metalen 20mm loopjes?

Niels Henkemans
Niels Henkemans

September 3rd, 2003, 11:06 am #1

ik denk erover om metalen loopjes te gebruiken voor mijn sdkfz7/1 (zie fotoalbum) maar ik heb die dingen nog nooit zelf aangeschaft. Weet iemand welke merken daar allemaal goed in zijn? Ik heb vaak iets gehoord over jordi rubio en ook over armo. Ohja ik zoek alleen de loopjes (dus niet de guns)en het liefst vier bijelkaar (voor de mensen die het niet weten: het gaat om een flakvierling).
Alvast bedankt
Reply
Share

September 3rd, 2003, 12:23 pm #2

Ik ben nog redelijk vers op het forum (eigenlijk mijn tweede posting ooit) dus als ik iets doe wat niet mag laat me dit even weten

Er zijn meerdere merken je hebt ze naast die je noemde ook nog van Aber (beperkt) Md, en CMK. en het merk die je via MST kunt kopen

van Jordi Rubio heeft mol plastic modelbouw deze op voorraad www.plasticmodelbouw.nl (JR3556 flakvierling)

Reply
Like
Share

Jakko Westerbeke
Jakko Westerbeke

September 4th, 2003, 10:10 am #3

ik denk erover om metalen loopjes te gebruiken voor mijn sdkfz7/1 (zie fotoalbum) maar ik heb die dingen nog nooit zelf aangeschaft. Weet iemand welke merken daar allemaal goed in zijn? Ik heb vaak iets gehoord over jordi rubio en ook over armo. Ohja ik zoek alleen de loopjes (dus niet de guns)en het liefst vier bijelkaar (voor de mensen die het niet weten: het gaat om een flakvierling).
Alvast bedankt
Is het misschien geen optie om ze zelf te maken? Ik zit te denken dat staaldraad of zo in allerlei diktes te vinden is, bijvoorbeeld als bloemenbinddraad (ga hiervoor naar een bloemist), waar — denk ik — ook wel de dikte van de loop van een 2 cm Flak tussen zal zitten. Als je dan de vlamdempers van de lopen afsnijdt en ze aan de achterkant uitboort zodat je de staaldraad erin kunt lijmen, ben je volgens mij al een heel eind.
Reply
Share