M7 Priest omvormen naar een Priest Kangaroo

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

M7 Priest omvormen naar een Priest Kangaroo

Sebastian Slots
Sebastian Slots

November 2nd, 2003, 10:27 pm #1

Hallo allemaal,

ik was een beetje aant surfen op internet en toen kwam ik wat tegen over de Priest Kangaroo. Oftewel de m7 priest omgevormd naar een Priest Kangaroo APC. Weet iemand wat er dan allemaal aangepast moet worden aan de m7 van italeri?? Deze heb ik nog liggen, en het leek me wel een leuk idee om te doen.

Is er iemand die me kan helpen??

Alvast bedankt
Sebastian
Reply
Share

Menno Schuite
Menno Schuite

November 2nd, 2003, 10:44 pm #2

Reply
Share

Frank Haspels
Frank Haspels

November 3rd, 2003, 12:48 am #3

Zou prettig zijn....Alvast bedankt.

groetjes Frank
Reply
Share

Menoo Schuite
Menoo Schuite

November 3rd, 2003, 10:16 am #4

Hallo allemaal,

ik was een beetje aant surfen op internet en toen kwam ik wat tegen over de Priest Kangaroo. Oftewel de m7 priest omgevormd naar een Priest Kangaroo APC. Weet iemand wat er dan allemaal aangepast moet worden aan de m7 van italeri?? Deze heb ik nog liggen, en het leek me wel een leuk idee om te doen.

Alvast bedankt
Sebastian
Reply
Share

Jakko Westerbeke
Jakko Westerbeke

November 3rd, 2003, 11:17 am #5

Hallo allemaal,

Alvast bedankt
Sebastian
Italeri zelf heeft hier ook ooit een model van uitgebracht; het is gewoon hun Priest zonder kanon, maar met een afdekplaat voor de kanonopening. Het enige andere verschil is, als ik het me goed herinner, dat er een Boys anti-tankgeweer boven de bestuurdersplaats gemonteerd is; vraag me niet of dit in het echt ook zo was, want zo goed ben ik ook weer niet in deze voertuigen thuis
Reply
Share

Niels Henkemans
Niels Henkemans

November 3rd, 2003, 2:21 pm #6

misschien weet ik er nog een of twee te staan, zal eens kijken
Reply
Share

Sebastian Slots
Sebastian Slots

November 3rd, 2003, 7:26 pm #7

En @niels, als je dat zou willen doen?