Is dit nog wel weer om te bouwen???

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

Is dit nog wel weer om te bouwen???

Rene Rinsma
Rene Rinsma

April 20th, 2003, 4:51 pm #1

Wie gaat er allemaal door met bouwen?? tijdens de mooie dagen, snik heet buiten,ik zelf heb daar grote moeite mee dus als die Mobelwagen klaar is,ben ik even in de zomerslaap zeg maar:-)))
Die HORNISSE pak ik in het najaar wel weer met frisse tegenzin,want het blijft een verslaving..
Er gaat niets boven een mooie duik maken en daarna met biertje van onze zuiderburen op een teras na kletsen "that is live"En in de winter natuurlijk door duiken (droogpak) en modelbouwen.

LOL

Rene
Reply
Share

harry"bacardi'' (v.d.vlag)

April 20th, 2003, 6:26 pm #2

de Mooie dingen komen er weer aan ...

veel bier veel feest en veel .....

maar goed....zomers ben ik meestal ook inderdaad ff in een zomerslaap ....ach ..in het najaar ...wanneer de avonden weer korter worden en we weer binnen zitten ...dan pak ik het meestal wel weer op .

ook al ben ik nu toch nog ff bezig ...het is maar net hoeveel zin je er nog in hebt ...

greetz harry
Reply
Share

April 20th, 2003, 7:32 pm #3

en anders op een iets lager pitje!!! Blijf toch altijd wel een beetje bezig met de hobby.

Het wil ook wel eens regenen in de zomer!!!

JW
Reply
Like
Share

April 20th, 2003, 10:19 pm #4

Reply
Share

April 20th, 2003, 10:59 pm #5

Wie gaat er allemaal door met bouwen?? tijdens de mooie dagen, snik heet buiten,ik zelf heb daar grote moeite mee dus als die Mobelwagen klaar is,ben ik even in de zomerslaap zeg maar:-)))
Die HORNISSE pak ik in het najaar wel weer met frisse tegenzin,want het blijft een verslaving..
Er gaat niets boven een mooie duik maken en daarna met biertje van onze zuiderburen op een teras na kletsen "that is live"En in de winter natuurlijk door duiken (droogpak) en modelbouwen.

LOL

Rene
bouwen, maar wel langzamer. om in de hitte nou 2 uur bezig te zijn met zeer kleine PE stukjes bijv. is niets voor mij, dus dat probeer ik in de avond te doen.

gr,
frans.
Reply
Like
Share