Ik stel me trouwens even voor...

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

Ik stel me trouwens even voor...

April 7th, 2003, 9:39 pm #1

Excuus voor mijn plotselinge intreden op het forum...

Ik ben Frank Haspels, 26 jaar, fysiotherapeut, hetero en a-theist. Hobbies: modelbouw, klassieke muziek, games, en niks doen

Nogmaals excuus voor practisch geen aangedragen info maar probeer dat onder andere met url's te compenseren.

ik hoop dat iemand dit nog leest, voor ie verwijderd is

groetjes Frank
Reply
Like
Share

April 7th, 2003, 9:55 pm #2

Ik ben Rob Plas
39 jaar oud,computer leek, maar wel iemand met sterke normen en waarden.
Naast het runnen van de TWenot Website ben ik bestuurslid van de Twenot, voornamelijk bezig met het wedstrijd gebeuren en bouw modellen van tanks.
Voorkeur? Heb ik niet echt al zie ik graag dingen met een kraan of een rood kruis in een wit veld erop.
Ik bouw de voertuigen die me aanspreken, of ik kan vallen voor een model op zich omdat het model zelf iets bijzonders heeft.
Een andere grote hobby van me is het outdoor gebeuren wat zich vertaald in het beklimmen van bergen (Pyreneen, Alpen, Noord Wales) en vele weekend tochten met de rugzak in binnen en buitenland. Ook kan je me geregeld aan een indoor klimwand terugvinden, zolang het topropen betreft.
Verder rij ik motor, doe veel conditie training en heb een gezinnetje.
Zo, who's next?

Rob
Die dit wel off topic vindt maar aangezien we de laatste tijd elkaar om het minste of geringste in de haren schijnen te moeten vliegen denk ik dat een voorstellings rondje weer eens geen kwaad kan
Reply
Like
Share

April 7th, 2003, 10:04 pm #3

...moet ik zeggen dat ik me sowieso al wilde voorstellen, maar nu ik zie dat de onderlinge verhoudingen dusdanig zijn, dat ik zie dat ik in een "groep" binnenkom...toen had ik wel een gevoel me ondertussen te moeten gaan voorstellen...(bij deze, heren !)
Van het "off-topic" zijnde was ik me bewust, maar ik vind toch dat er ruimte moet zijn voor iemand -die van plan is langer te blijven- zichzelf moet kunnen voorstellen. In ieder geval bedankt voor het laten staan !

groetjes Frank
Reply
Like
Share

April 7th, 2003, 10:09 pm #4

Ik ben echt geen boeman die een beetje naar willekeur delete en heerst
Ik wil slechts 2 dingen: tanks en andere militaire voertuigen, omdat dit forum een verlengstuk van de vereniging TWENOT is, en een goede sfeer.
Je even voorstellen draagt alleen maar bij aan een goede sfeer
Rob
Reply
Like
Share

April 7th, 2003, 10:19 pm #5

...verdediging is absolUUT niet aan de orde. I k moet wennen aan het forum....eventjes de verhoudingen opzoeken..."wat kan wel, wat kan niet"...zoiets...
Nee nee, ben blij dat er een actieve moderator aanwezig is...
Reply
Like
Share

April 7th, 2003, 10:23 pm #6

Excuus voor mijn plotselinge intreden op het forum...

Ik ben Frank Haspels, 26 jaar, fysiotherapeut, hetero en a-theist. Hobbies: modelbouw, klassieke muziek, games, en niks doen

Nogmaals excuus voor practisch geen aangedragen info maar probeer dat onder andere met url's te compenseren.

ik hoop dat iemand dit nog leest, voor ie verwijderd is

groetjes Frank
32 jaar, ongetrouwde vrijgezelle hetero, probeer 2x in de week naar de sportschool te gaan. Werkzaam als vertegenwoordiger bij DE en probeer tussendoor ook nog een huis, net aan de rand van het centrum van Leeuwarden, uit 1932 op te knappen naar de huidige maatstaven. En woon daar met mijn 2 katten: Napoleon en Wellington.

10 jaar politiek actief geweest op plaatselijk en provinciaal niveau en heb dat omgeruild voor een bestuursfunctie binnen de Twenot.

Modelbouw interesses en historie over de waffen ss en dat metname de Kharkov strijd in feb/maart 1943. Dan vooral de leibstandarte, das reich en totenkopf. Waarvan ik van totenkopf zoveel mogelijk de divisie historie aan het zoeken ben. Met een sub interesse voor nederlandse vrijwilligers in de waffen ss.

verdere interesse: politiek, goed leven en genieten van het leven met vrienden, familie en al wat niet meer. Voorzitter van de OR en nog veel meer.

Mijn motto "Het leven is goed als je het maar wil zien" en "iedereen mag een mening hebben, maar soms moet je 2x nadenken voordat je je mening geeft"

Jan Willem

(wat eigenlijk dat hetero d'r mee te maken heeft weet ik eigenlijk niet want maakt geen donder uit wat of wie je bent)
Reply
Like
Share

April 7th, 2003, 10:32 pm #7

ik moet eerst even dit aan je kwijt...
als je goed kijkt zie je een geel vlekje ernaast. Die ontkracht de "zwaarte" van die uitspraak. Was dus niet serieus bedoeld. No offence anyway !

Karhkov '43...mmm...is er iets dat jou nou zo specifiek te werk laat gaan met info-derving over DIE periode ??? Wat mist het Ardennenoffensief ? El-Alamein ? Nou ja...ik moet zeggen dat die rusland-scenario's wel redelijk divers zijn met effecten: steden, bruggen etc. Kun je lekker klooien met mystieke russische teksten, die toch niemand dat kan lezen. Tobruk daarentegen zal idd een snelle klus worden en daarmee oninteressant. Herkenning is trouwens een feit. Daarbij vind IK die russen ook toffer spul hebben dan die Engelsen

In ieder geval...AANGENAAM !
Reply
Like
Share

April 7th, 2003, 10:48 pm #8

dat van die gele mannetjes, voel me niet zo snel beledigd of aangevallen! en had ook niet het idee dat dat bedoeld werd.

Waarom Kharkov? tja lastig uit te leggen via schrijven maar ik vindt ten eerste strijd in de winter iets fascinerends hebben. De 2 oorlogen die je dan aan het voeren bent. Eénerzijds met je vijand en anderzijds met de natuur!

dan de tactische strijd van terugtrekken en dan weer veroveren en metname dat er mannen, commandanten, zijn geweest die hun middelvinger hebben durven uitsteken naar dat enge mannetje met die veel te kleine snor. Het alom bekende "Halte befehl"hebben durven negeren.

Er zit ook nog een vreemde smaak aan deze strijd, mochten we elkaar eens in levende lijve ontmoeten op een meeting zal ik je die wel mondeling toelichten. Als ik hem hier zou plaatsen zou het verkeerd begrepen kunnen worden.

Mocht je eens iets meer willen lezen, dan kan ik je ten zeerste "Last Victory In Russia" aanraden.

JW
Reply
Like
Share

April 7th, 2003, 10:50 pm #9

Ik ben echt geen boeman die een beetje naar willekeur delete en heerst
Ik wil slechts 2 dingen: tanks en andere militaire voertuigen, omdat dit forum een verlengstuk van de vereniging TWENOT is, en een goede sfeer.
Je even voorstellen draagt alleen maar bij aan een goede sfeer
Rob
een kans geven, want sfeer en consequent zijn zijn ver te vinden op dit moment!

ik ben Frans Brakus, 34 jaar, en heb een hele lieve vriendin. mijn hobby's naast modelbouw zijn: muziek (ben erg gek op queen), darts, tennis (niet meer actief ) en voetbal (nederlands elftal en sinds '83 fan van Juventus). een andere hobby is/was het verzamelen van gesigneerde playmate foto's, ik ken er persoonlijk een paar (heh Bouke:) maar dat is nu veel minder. en verder drum ik nog wel eens, en mischien pik ik het tennis of boksen (niet in de ring) weer op, dat ligt aan de vorderingen die ik maak m.b.t mijn fobie straatvrees.

qua modelbouw gaat mijn meeste interesse uit naar alles wat US is, maar vooral Korea en Vietnam hebben mijn interesse. waarom? tja, ik weet 't niet...korea waarschijnlijk omdat het apart is mischien....ik vind de voertuigen gewoon mooi. ik modelbouw vanaf m'n 6e

gr,
frans
Reply
Like
Share

April 7th, 2003, 10:53 pm #10

dat van die gele mannetjes, voel me niet zo snel beledigd of aangevallen! en had ook niet het idee dat dat bedoeld werd.

Waarom Kharkov? tja lastig uit te leggen via schrijven maar ik vindt ten eerste strijd in de winter iets fascinerends hebben. De 2 oorlogen die je dan aan het voeren bent. Eénerzijds met je vijand en anderzijds met de natuur!

dan de tactische strijd van terugtrekken en dan weer veroveren en metname dat er mannen, commandanten, zijn geweest die hun middelvinger hebben durven uitsteken naar dat enge mannetje met die veel te kleine snor. Het alom bekende "Halte befehl"hebben durven negeren.

Er zit ook nog een vreemde smaak aan deze strijd, mochten we elkaar eens in levende lijve ontmoeten op een meeting zal ik je die wel mondeling toelichten. Als ik hem hier zou plaatsen zou het verkeerd begrepen kunnen worden.

Mocht je eens iets meer willen lezen, dan kan ik je ten zeerste "Last Victory In Russia" aanraden.

JW
niet achter de gebeurtenissen staat? je ergens voor fascineren is iets anders dan het er mee eens zijn toch?

gr,
frans.
Reply
Like
Share