hulp gevraagt omg den bosch

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

hulp gevraagt omg den bosch

jeroen meijers
jeroen meijers

March 24th, 2003, 5:18 pm #1

hallo hier iemand die sinds kort deze site heeft ontdekt.eerst even los van de vraag.hele goede site perfect heb al vele antwoorden op vele vragen gevonden.maar nu mijn vraag is er iemand die in de omg den bosch of omg eindhoven woont die mij een keer wat kan laten zien van de verschillende technieken.bij airbrushen drybrushen enzo.en al het andere wat er bij komen te kijken bijv soorten verf enzo.want wil graag meer leren zodat ik ooit ook zo goed word dat ik naar beurzen kan en aan wedstrijden mee kan doen.nou hoor het graag van me mede modelbouwers.

met vriendelijke groet jeroen meijers
te bereiken onder:jeroen_sniper@hotmail.com
of telefoonnummer:0620247661
Reply
Share

Niels Rombouts
Niels Rombouts

March 25th, 2003, 12:34 pm #2

Vraag het anders nog eens aan mensen die je hun techniek goed vind als er weer een meeting is..

Misschien dt er wel iemand het kan laten zien aan je

groet
Reply
Share

Bert Takken
Bert Takken

March 26th, 2003, 8:52 am #3

aanwezig is, zie ook de laatste Tank. Daar zal je ook mensen treffen die je ter plekke een hoop willen uitleggen en kunnen laten zien. Ik ben er zelf ook met een paar modellen waar ik dan mee bezig ben.
Bert
Reply
Share