Hoofden

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

Hoofden

July 13th, 2003, 11:24 am #1

Is er iemand die de figuren van Tamiya gebruikt, maar andere hoofden opzet? Ik vindt dat die nogal veel dezelfde gelaatsuitdrukking hebben. Welk merk voor die hoofden raden jullie me aan? En hoe maak je baarden en snorren aan? En gewoon haar? *spam van vragen - Sorry.*

Greetzzz
Wezz
Like
Share

Arno Riedel
Arno Riedel

July 13th, 2003, 12:03 pm #2

Hornet/wolf, Verlinden, Warriors etc, etc. leveren allemaal hoofden- en/of handensets. Welke jij wilt gaan gebruiken hangt natuurlijk af van smaak. Maar de mogelijkheden zijn er.Bezint eer ge begint is de enige goede raad die ik kan meegeven.Groetjes Arno
Share

Eelke Warrink
Eelke Warrink

July 13th, 2003, 1:32 pm #3

Is er iemand die de figuren van Tamiya gebruikt, maar andere hoofden opzet? Ik vindt dat die nogal veel dezelfde gelaatsuitdrukking hebben. Welk merk voor die hoofden raden jullie me aan? En hoe maak je baarden en snorren aan? En gewoon haar? *spam van vragen - Sorry.*

Greetzzz
Wezz
Hoi Wesley,

ik denk dat je het beste Hornet hoofdjes kan gebruiken. Tamiya poppetjes zijn vaak niet al te groot, daar passen de Hornet hoofdjes het beste bij. Zoals Arno al zegt, Warriors en Verlinden maken ook hoofden (en er zijn meer fabrikanten), maar die zijn vaak wat groter.
Hornet hoofdjes moet je zien om te geloven, ze zijn fantastisch:

http://www.greenwichgateway.com/horneta ... /index.htm

Goedkoop is anders, maar je krijgt goede waar voor je geld.

Grtz

Eelke Warrink
Share

July 13th, 2003, 1:42 pm #4

€5.50 voor een setje van 5 hoofdjes. Valt redelijk mee vindt ik. En idd ze zijn KEWL!!!
Like
Share

Eelke Warrink
Eelke Warrink

July 13th, 2003, 9:10 pm #5

Nt
Share

July 13th, 2003, 11:07 pm #6

Owz :$ Foutje van de Firma (ik dus :$) Hoeveel staat de pond trouwens?
Like
Share

July 13th, 2003, 11:19 pm #7

.
Like
Share

Eelke Warrink
Eelke Warrink

July 14th, 2003, 12:01 am #8

Owz :$ Foutje van de Firma (ik dus :$) Hoeveel staat de pond trouwens?
nt
Share