Hond bijt man

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

Hond bijt man

Ronald Kok
Ronald Kok

February 27th, 2003, 12:13 am #1

Hallo,

Iemand nog dit programma gezien gisteren?

Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover.
Dit omdat ik toch enige bedenkingen had over dit toch zo kleine stukje reclame over onze hobby????????

Oja wij zijn geen modelbouwers
Reply
Share

February 27th, 2003, 7:11 am #2

Klopt Ron,

heb t gezien.....maar was toch in een vreemd daglicht.......
elfjes kwamen er beter uit........

Grtz,
Dan
Reply
Like
Share

Marc van den Broeke
Marc van den Broeke

February 27th, 2003, 7:36 am #3

Hallo,

Dit omdat ik toch enige bedenkingen had over dit toch zo kleine stukje reclame over onze hobby????????

ben nu wel nieuwsgierig waar het over ging. En hoezo zijn wij geen modelbouwers ??

De groeten,
Marc
Reply
Share

February 27th, 2003, 7:58 am #4

Hallo,

Ik vond het ontzetten jammer te zien dat iemand voor wie ik bewondering had, de rest van de modelbouwers zo te kakken kan zetten door te melden dat als een model niet 100% klopt, je geen modelbouwer bent. Trouwens het model waar tijdens te opname aan "gewerkt" werd bestaat al geruime tijd in die staat want er staan al een hele tijd foto's van op mil-mod.nl met precies het aantal onderdelen wat genoemd werd.

Heel jammer!

Gr,

Marcel
Reply
Like
Share

Bouke Veurman
Bouke Veurman

February 27th, 2003, 8:11 am #5

Ik ben dus geen modelbouwer

Groeten,
Bouke
Reply
Share

Bas Slaats
Bas Slaats

February 27th, 2003, 8:15 am #6

Hallo,

Heb het inderdaad gezien. Hoewel hij mooie dingen maakt, heb ik toch niet het gevoel dat hij reprentatief is voor de Nederlande modelbouw wereld.

Maar wat je er ook van vindt, het is wel de eerste keer dat onze hobby op de Nederlandse tv te zien is.

Groeten Bas
Reply
Share

February 27th, 2003, 10:05 am #7

Hallo,

en het jammere eraan vondt ik juist de duur van het stukje. Veel te kort!!

Denk dat de uitspraken wel iets genuanceerd moeten worden die er zijn gedaan. Had nou niet echt het idee dat ik me ontzettend aangevallen moest voelen.

Sta versteld van zijn streven naar het perfecte!

jan willem
Reply
Like
Share

February 27th, 2003, 10:32 am #8

Wapenbouwer, klinkt ook erg possitief

Maar al met al is dit weer eens een waarschuwing om niet met dit soort programma`s in zee te gaan zonder goede afspraken.

Ronald Kok
Reply
Like
Share

February 27th, 2003, 12:02 pm #9

Hallo,

Op zich natuurlijk altijd leuk zo'n stukje, dat elfjes er beter uitkomen is natuurlijk typisch ncrv.

Wim lijkt een beetje down maar dat is maar net hoe je op tv overkomt denk ik.

We blijven natuurlijk altijd meewarig blikken oogsten dat maakt mij eigenlijk al niet meer zo veel uit.

Maar op zich was dit gewoon een stukje in de stijl van Man bijt hond hoor , niks achter zoeken dus.

vanavond in Jambers, Modelbouwer bouwt plastieken tank.

ranzige commentaar stem: "avondlijks is wouter niet in de plaatselijek bar dancing te vinden maar gaat hij plakken...
Reply
Like
Share

Jay Wijnhold
Jay Wijnhold

February 27th, 2003, 12:26 pm #10

"vanavond in Jambers, Modelbouwer bouwt plastieken tank.

ranzige commentaar stem: "avondlijks is wouter niet in de plaatselijek bar dancing te vinden maar gaat hij plakken..."

Haha!
Klassieker! Goeie...

Gelukkig heb ik een groep vrienden om me heen die allemaal ook betrokken zijn bij verschillende "maffe" hobby's. Al krijg ik nog wel bepaalde blikken wanneer ik uitleg waarom het zo belangrijk is om bepaalde delen te vervangen door PE/resin...
Reply
Share