Handelaren : vraagje

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

Handelaren : vraagje

dirk lehaen
dirk lehaen

September 2nd, 2003, 10:12 pm #1

Ola,

Zijn er op dit forum handelaren aanwezig die naar KMK Geel komen en de Etch Mate meebrengen. Graag had ik geweten wat deze dan moet kosten en of ik hem ev. kan reserveren.

Thanks,
Dirk
Share

Rob Plas
Rob Plas

September 3rd, 2003, 12:10 am #2

Wij komen naar Geel, in een gecombineerde TWENOT/MST stand en hebben dan een aantal Hold & Folds, nieuw model bij ons.
Aangezien wij door de producent van Etchmate min of meer belazerd zijn hebben wij besloten om acuut met dit, overigens prima product, te stoppen.
Toevallig is in de zelfde periode een nieuwe, sterk verbeterde Hold and Fold uitgekomen die met goede garanties geleverd kunnen worden.
De preciese prijs weet ik even niet uit t hoofd, maar die ligt wat gunstiger dan de Etchmate. Ook hebben wij de indruk dat het gebruiksgemak van de nieuwe H&F wat beter is dan bij de Etchmate.
Ik denk dat Rob de Jong er ook is, met de Etchmate, dus je kan dan waarschijnlijk ter plekke een vergelijkend waren onderzoek doen.
Mijn persoonlijke ervaring is dat de H&F iets meer grip heeft op de PE onderdelen zodat deze niet los schieten, wat bij de Etchmate nog wel eens het geval kan zijn
hth
Rob
PS: De etchmate heeft natuurlijk wel een leuk kleurtje....mocht je daar voor vallen
Share

dirk lehaen
dirk lehaen

September 3rd, 2003, 5:58 am #3

Rob,

Bedankt voor de reactie. Nog één vraagje: ik heb ergens gelezen dat je de hold & fold zelf in elkaar moet steken en dat dit wel eens voor problemen kan zorgen. Klopt dit?

Dirk
Share

Rob Plas
Rob Plas

September 3rd, 2003, 8:36 am #4

Het klopt dat je de H&F even zelf in elkaar moet zetten, maar dat is verder geen probleem.
Desgewenst zet ik hem terplekke even voor je in elkaar.
We hebben een speciale beursaanbieding lopen: Bij aanschaf van een H&F gratis montage

Eigenlijk wel een goed idee om ze zelf even te monteren
Rob

Share

Rob Swart
Rob Swart

September 3rd, 2003, 7:34 pm #5

Heb ik iets gemist?
Ik kan namelijk niets in de agenda terugvinden.
Kan je mij vertellen wanneer en waar in Geel deze beurs is.
Alvast bedankt.

Share

Ronny Noben
Ronny Noben

September 3rd, 2003, 8:57 pm #6

Share