Franse boeken over

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

Franse boeken over

Bas Slaats
Bas Slaats

September 21st, 2003, 3:35 pm #1

Hoi iedereen,

aangezien mijn boekenkast vol begint te raken heb ik besloten om wat van mijn Franstalige boeken weg te doen. De opschriften bij de plaatjes kan ik nog wel ontcijferen maar de rest.....

Le tommy de la liberation, Jean Bouchery, Histoire&collections, isbn 9782908182453
nieuwwaarde 210 FF

Koursk: l'offensive allemande, Yves Buffetaut, militairia magazine 38, nieuwwaarde 69 FF

Hommes de Guerre, verzamelalbum 1. okt'87-feb '88
nieuwwaarde 125 FF

Alledrie de boeken zijn nog in uitstekende staat.

Het liefst wil ik ze ruilen voor andere (engelstalige) lectuur of iets in 1:72, maar ruilen tegen geld mag uiteraard ook . Degene met het beste bod is uiteraard de winnaar.

Met vriendelijke groet

Bas Slaats
Reply
Share

Wim Oldekamp
Wim Oldekamp

September 21st, 2003, 9:53 pm #2

Dag Bas, wat was ook al weer de koers van de Franse Franc vóór de invoering van de Euro? Heb ik een beetje een idee van wat ik moet bieden op de Tommy. Kom je ook naar Sneek, kan ik hem eerst even zien.
groeten, Wim.
Reply
Share

September 22nd, 2003, 11:23 am #3

Wim,

De Franse frank was voor de invoering van de Euro 34 nederlandse centen.

In Euro's is dat 0,15

Greetz,

Jan-Willem
http://krimi.tripod.com
Reply
Like
Share

Bas Slaats
Bas Slaats

September 22nd, 2003, 3:59 pm #4

Dag Bas, wat was ook al weer de koers van de Franse Franc vóór de invoering van de Euro? Heb ik een beetje een idee van wat ik moet bieden op de Tommy. Kom je ook naar Sneek, kan ik hem eerst even zien.
groeten, Wim.
hoi Wim,

Ikzelf woon in Tilburg en dan is Sneek heel ver weg. Uiteraard ben je altijd welkom om van de Tilburgse gastvrijheid te komen genieten en de boeken in te koemn zien.

Met vriendelijke groet

Bas Slaats
Reply
Share

Wim Oldekamp
Wim Oldekamp

September 22nd, 2003, 9:28 pm #5

Jan Willem bedankt voor de koers.
Beste Bas, hoe ver denk je dat Sneek - Tilburg is? Juist ja, net zover als Tilburg - Sneek. Dus als ik bij jou kan komen kun je ook naar Sneek komen. Misschien kun je wel carpoolen met mede Twenotters.
Ver is natuurlijk een relatief begrip, als je wel eens in de States bent geweest zul je hebben ontdekt dat in Nederland geen verre afstanden bestaan.
Mocht je ten tijde van Amersfoort (06-03-2004) het boek nog niet kwijt zijn dan zien we elkaar daar wel hoop ik?
groeten, Wim.
Reply
Share

Bas Slaats
Bas Slaats

September 23rd, 2003, 4:26 pm #6

Hoi Wim,

het gaat ook tegen mij principe in om een Twenot bijeenkomst te missen. Helaas heb ik echter meer activiteiten die dag, waardoor de reistijd een factor van betekenis wordt.

Als ik toevallig eerder in de buurt kom dan 2004, dan laat ik het wel even weten.

Groetjes Bas

Reply
Share