foto's/ info market garden

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

foto's/ info market garden

September 14th, 2003, 6:29 pm #1

jow hobby vrienden,

wie heeft voor mij foto's van gebouwen en voertuigen om en nabij elst???
ik wil namelijk een diorama maken met een duitse tiger II erin. die hebben daar rond gereden. nu ben ik echt op zoek naar foto's van gebouwen uit die tijd om na te maken. wie kan mij hieraan helpen?? alles is welkom natuurlijk. tips over goede sites natuurlijk ook.

groeten jeroen duifhuizen
Reply
Like
Share

robert van 't riet
robert van 't riet

September 14th, 2003, 7:22 pm #2

Reply
Share

jan willem stokkers
jan willem stokkers

September 14th, 2003, 7:56 pm #3

jow hobby vrienden,

wie heeft voor mij foto's van gebouwen en voertuigen om en nabij elst???
ik wil namelijk een diorama maken met een duitse tiger II erin. die hebben daar rond gereden. nu ben ik echt op zoek naar foto's van gebouwen uit die tijd om na te maken. wie kan mij hieraan helpen?? alles is welkom natuurlijk. tips over goede sites natuurlijk ook.

groeten jeroen duifhuizen
"German Armored Units at Arnhem september 1944"
van Concord Publications
geschreven door Marcel Zwarts

Dit boek is gewoon een must voor Arnhem info en elke Twenotter.

Heel veel mooie foto's over voertuigen en ook de omgeving!

Las van de week op het forum dat ze in grote hoeveelheid bij Scale Line in Tiel moeten liggen. Kwestie van morgenmiddag een belletje naar Ton en bestellen maar.

JW
Reply
Share

September 15th, 2003, 7:51 am #4

heren alvast bedankt voor de tips, het boek heb ik echter al. meer tips zijn altijd welkom!

groeten jeroen
Reply
Like
Share

Bas Slaats
Bas Slaats

September 15th, 2003, 5:46 pm #5

Hoi Jeroen,

het boek "Operation Market Garden, then and now" van de "After the battle" serie is een echte aanrader. Meer foto's over dit onderwerp dan in deze twee boeken bestaat niet. Voor details: http://www.twenot.nl/Besprekingen/boekrecencie.doc

En als je daaraan nog niet genoeg hebtt is er altijd nog de klasieker "It never snows in september" van R.J. Kershaw over de Duitse kant van het verhaal

Veel leesplezier

Reply
Share