Dodge WC 54 Ambulance

[url=http://twenot-forums.nl[/url]
De ML/Twenot Nederlandstalige discussiegroep is bedoeld voor al Uw vragen betreffende het bouwen van militaire modellen, diorama's en figuren. (Archive)

Dodge WC 54 Ambulance

Reinoud Middag
Reinoud Middag

October 28th, 2003, 10:02 pm #1

Hallo,

Afgelopen zaterdag heb ik de Italeri-kit gekocht van het bovengenoemde model. De deuren van de verpleeg-cabine achterop dit voertuig wil ik graag open laten staan, maar ik vind hem nogal 'eenvoudig' uitgevoerd. Graag bouw ik 'm vol met allerhande hospitaal-artikelen, maar ik kan geen duidelijke afbeeldingen vinden van dit interieur. Veel verder dan een donkere foto van buitenaf kom ik helaas niet....
Wie kan me helpen aan goede interieurfoto's van deze cabine?

BvD & Groeten,

Reinoud.
Reply
Share

Jan van Harn
Jan van Harn

October 29th, 2003, 7:49 am #2

Beste Reinoud,

Volgens mij staat er een in het Marshall museum in Zwijndrecht. Misschien krijg je daar wat mogelijkheden, als je er om vraagt.

Groeten,

Jan
Reply
Share

Nico Brons
Nico Brons

October 29th, 2003, 8:55 am #3

Hallo,

Afgelopen zaterdag heb ik de Italeri-kit gekocht van het bovengenoemde model. De deuren van de verpleeg-cabine achterop dit voertuig wil ik graag open laten staan, maar ik vind hem nogal 'eenvoudig' uitgevoerd. Graag bouw ik 'm vol met allerhande hospitaal-artikelen, maar ik kan geen duidelijke afbeeldingen vinden van dit interieur. Veel verder dan een donkere foto van buitenaf kom ik helaas niet....
Wie kan me helpen aan goede interieurfoto's van deze cabine?

BvD & Groeten,

Reinoud.
Hallo Reinoud,

Kijk eens op de volgende link.

http://home.zonnet.nl/dodgewc54

Misschien zit er wat tussen.

Groetjes
Nico
Reply
Share

Reinoud Middag
Reinoud Middag

October 29th, 2003, 4:41 pm #4

Hallo Nico,

Dit is wel een goede site, maar ik kende 'm al en er staat helaas geen interieur tussen

Wel bedankt voor de reactie!!

Reinoud.
Reply
Share

Reinoud Middag
Reinoud Middag

October 29th, 2003, 4:43 pm #5

Beste Reinoud,

Volgens mij staat er een in het Marshall museum in Zwijndrecht. Misschien krijg je daar wat mogelijkheden, als je er om vraagt.

Groeten,

Jan
.......deze mensen maar eens ga mailen.
Bedankt!!

Reinoud.
Reply
Share

October 29th, 2003, 5:57 pm #6

Hallo Nico,

Dit is wel een goede site, maar ik kende 'm al en er staat helaas geen interieur tussen

Wel bedankt voor de reactie!!

Reinoud.
Misschien heb je deze over het hoofd gezien:

Gr,
Marcel
Reply
Like
Share

Reinoud Middag
Reinoud Middag

October 29th, 2003, 8:07 pm #7

Hallo Marcel,

Deze heb ik helemaal niet gezien!!! Volgens mij zaten m'n ogen meer in de Italeri-doos dan op die website

Superbedankt!! Dit bedoelde ik namelijk!

Groet,

Reinoud.
Reply
Share